Ha a Dark Souls fejlesztői ejtenék a 3D-s grafikát, és 2D-ben, izometrikus nézettel készítenék el a szerepjátékot, az valószínűleg pontosan így nézne ki. Persze a nehézség biztosan maradna.
Kapcsolódó játékok
Játékok
Friss hírek

A Lost Skies hamarosan végre megjelenhet teljes valójában. Az április 18 óta E...
- 3 órája
- nincs még komment

A kaliforniai Crystal Dynamics stúdió – amit a többség a Tomb Raider-sorozat u...
- 4 órája
- nincs még komment

Mint az ismeretes, a Switch 2 júniusban került a boltokba. Ennek ellenére szám...
- 4 órája
- nincs még komment

Brutális számokat láthatunk a Circana jelentésében: az amerikai játékosok össz...
- 6 órája
- nincs még komment
HWSW hírek
Friss/Top Komment
Blogok a nagyvilágból
Ez a tag (kérdőív) saját kreálmányom a booktagek mintájára, mivel se veled, se nélküled, s...
Ghostwire: Tokyo és a kritikák ...
Ghost of Tsushima a játék szelleme...
A Stellar Blade és a game design ...
Régen minden jobb volt...
6. ez csak egy Fan-art...
4. fogadok hogy nem játszottál ezzel a játékkal.
Megjegyezném ez azok a játékok közé fog tartozni amiket 10-20 év múlva úgy fogunk elő venni mint a Mario-t ( Már akinek volt annyi elszántsága, hogy bele kezd.)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.