Mint a mellékelt ábra mutatja, nem érkezett meg időben a Battlefield 4 azon javítása, ami elérhetővé tenné az FPS-hez a Mantle-támogatást. Az AMD szerint még januárban letölthetővé válik a patch.
Eredetileg 2013 decemberére ígérték a Battlefield 4 Mantle-támogatást hozó javítását, azonban a patch nem érkezett meg időben. A csúszás oka sejthető: a DICE foggal-körömmel küzd az FPS körüli hibák elhárításáért, így nem jut ideje az olyan luxusdolgokra, mint a várva-várt, teljesítménynövekedést ígérő Mantle-javítás.
Jó hír viszont, hogy az AMD szerint nem kell sokat várni a frissítésre, az még januárban meg fog jelenni, ha minden igaz. A Battlefield 4 egyébként az első játék, amelyik kihasználja az AMD új API-ját, és ez így lesz a jövőben minden Frostbite 3 motorra épülő címnél. Hogy mi az a Mantle, és miért jó nekünk, arról InGen írt egy hosszú cikket.
http://gamepod.hu/hir/amd_mantle_45_gyorsulas_battlefield_4_alatt.html
http://wccftech.com/amd-kaveri-apu-a107850k-gaming-general-performance-unveiled-mantle-45-faster-directx/
Akkor te pc gémer vagy?
Mesélj.
AMD nem ígért sehol 100-200% (de még 50%) javulást se, szóval aki erre számít az magának képzeli be, ez pedig semmilyen formában nem az IT-s bukás, még csak nem is marketing fail.
Másik: Az elején biztos nem lesz nagy ugrás és nem csak az AMD miatt, a fejlesztőknek ezt a saját rendszerükbe is be kell építeniük illetve használniuk.
+1 csak a GCN kártyákon fog működni szóval hd7000-es és sorozattól felfele.
Ugyanakkor ez a funkció nem viszi se közelebb, se távolabb a PC-t a konzolokhoz. Alacsony szintű számításokat tesz lehetővé, oszt ennyi. Legrosszabb esetben meg majd jönnek a random fagyások és a gépújraindítások.
Adi43: neked meg kifejezetten ajánlom az utolsó előtti bekezdést a linkelt cikkben.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.