Képeken a The Order: 1886

  • Írta: zoenn
  • 2014. május 26.
  • Képek
Határozottan sötétebb látványvilággal rendelkezik a The Order: 1886, mint a korai buildben. A hétvégén láttunk már belőle némi játékmenetet, most pedig állóképeken vehetjük szemügyre a változásokat.

Ugye nem maradtál le a szombati gameplay videóról? A Ready at Dawn alaposan átdolgozta a PS4-es akciójáték látványvilágát, a színesebb összhatást egy sokkal komorabb, sötétebb verzió váltotta fel.

Érdekességképpen nézzük meg a korábbi buildből származó képet:

Jelenleg így fest a The Order: 1886:

40.
40.
Veldspar
#38: "Semmit nem butítottak rajta, sőt még részletesebbek lettek a texturák és a modellek is."

Lol.
39.
39.
sloth
#34: Akkor most meggyőztél, PS4-et veszek... Ahol több a komment, az a jobb.
38.
38.
Tokodboy
#33: Látszik, hogy olyanok beszélnek itt össze vissza, akiknek fogalmuk sincs a dolgokról.
Semmit nem butítottak rajta, sőt még részletesebbek lettek a texturák és a modellek is.
A fényezés más a fényviszonyok miatt, ha lenne közöd a játékfejlesztéshez tudnád, hogy a fényviszonyok nagyban meghatározzák, hogy hogy néz ki az adott textura............
37.
37.
ZephyrDavid
#35: Egyáltalán nincs szándékomban.
Csak ez most tipikus az az eset mikor Ryse-ról jöttek ki az jobban optimalizált képek és akkor is ment a leoltást. Pedig azt ne feledjük el, hogy jelenleg az egyik legszebb játék xbox one-on. Nekem a ps4 is szimpatikus ez a játék is meg az Infamous is nagyon bejön.
36.
36.
DON GONDOCS
A Sony csinált egy steam punk Gears of wart naés az MS meg csinált egy visszafogottabb történelmi God of wart. Várom már az e3-at.
35.
35.
Yanez
#33: Pont az ilyen kommentek indítják mindig a köpködést.
34.
34.
bane
#33: XO-ra az egész generációban menni fog, ebbe bele lehet törődni.:S Már csak ha azt megfigyeled egy PS cikknél most 34 hozzászólás egy XOnál pedig maximum(de most a jószándékom is benne van) 5-8.
33.
33.
ZephyrDavid
A ruha lebutítása, minimalizálása nem a sötétítés miatt van. Ne védjük már ennyire ezt a ps4 exkluzív játékot. Sok az elfogult. Bezzeg ha xone-on látnánk ilyet már menne a sz*rozás meg a köpködés.
23.
23.
sloth
#2: +1
Ez így rohadt ronda, depis és unalmas
22.
22.
bane
#18: tudod mit?! Steampunk! Ok! Bioshock sötét helyenként de vannak benne színek. Értem a korszakot is. Ipari forradalom légszennyezés de szerintem attól még a karakteredig el kellene látnod normálisa. Itt tényleg nem az a bajom, hogy nem egy Mario szintú szinekkel operál a játék hanem, hogy eltakar mindent! Mert szép a játék! Ezt a Old Build képek és a robbanások is bizonyítják. Szóval nem értem minek ennyire eltakarni a valamit.
Gta 4 nagyváros de nekem azt ne mond, hogy aki nagy városban lakik az szinte szín vak!:)
21.
21.
bane
#16: Persze nem azt mondtam, hogy gagyi szintig nyomják fel a színeket. Vannak olyan játékok amiknél értem, hogy miért ilyen színeket használnak.(Limbot is játszottam és élveztem) A #12-es kommentemben említettem is, de attól még lehetne egy kicsivel több szín. Körülbelül az első képre(Old Build) azt mondanám, hogy ez a minimum. Ennél kevesebb ne legyen!

#17 Ami trailert néztem azzal nem volt bajom az már körülbelül jó. Nem akarok konzol háborút indítani, meg semmilyen vitát, de nekem rendes jó ránéznem a Plants vs Zombies: GWra, a Sunset Overdriver-ra a színek miatt. Nem emlegetném egy ligában a kettőt, de tényleg megnézel egy trailert és jó kedved lesz attól, hogy nem csak két színt használtak a fejlesztők.
A GTA 4-et haveromnál betettük a gépbe. Betöltött. Kijöttem Niko házából, autóba, az utca végéig el és kiléptem a játékból. Nekem egyáltalán nem tetszik az a látvány.(nem grafika) GTA 5-re gondoltam én is, de ott is inkább a nagyváros és a gazdag negyed a hegyekben. Pont játszottam a Blacklist-et és az nem szürkés hanem FEKETE maximum órákat tudtam vele játszani, mert annyira nem szeretem a színeket benne de a stílusa bejövős!
Nintendo az nálam nem játszik sajnos.:/ Ha vennem kellene most valamit elég nagy problémában volnék, hogy PS4 vagy XO, nem hogy ha még betennéma kosárba a WiiU-t is.:)
20.
20.
Azeroth87
Egyet értek azokkal, akiknek a sötétebb változat tetszik. Ha nem olvasom el a cikket és pár kommentet sem, akkor azt mondtam volna kapásból, hogy a sötétebb a nextgen változat, a világosabb meg ps3, ha kiadnák arra is...
19.
19.
Stranger
Szerintem ennek a játéknak a színvilága bőven jó. De mondjuk a Gears of War 1. része játszhatatlanul színtelen. Szerencsére PC-n SweetFX-el elég jól lehet alakítani egy játék színvilágát.
18.
18.
simon 555
Most egy viktoriánus kori steampunk London milyen legyen ha nem szürke?
Füstölnek a kémények, már javában megy a légszennyezés, ráadásul London, ami köztudottan nem a napfényes időjárásról híres hanem épp a szürkéről.
Ez így van rendjén.
A GTA4 is úgy jó ahogy van. Ott is egy nagy városban vagyunk, nem csoda, hogy szürke. GTA5 meg azért színesebb, mert ott meg Californiában vagyunk. Mindennek megvan a maga helye, van amelyik játékhoz a szürkeség illik, van amelyikhez a színesség.
17.
17.
kristof97
#14: Azért az 1-2 szép színes, de a 3 már valamennyire tényleg barnásabb. Egyébként a GTA 4 az marha szürke, az 5 viszont tényleg, élő, szép, színes, de elég jó játék is, csakúgy mint az AC4. De egyébként az Ubisoft ad ki színesebb játékokat (mainstream kiadók közül), de náluk is van elég sok szürkésebb játék (Ghost Recon, Splinter Cell). Talán csak a Nintendo az egyetlen aki színes játékokat ad ki csak.
16.
16.
Csoki80
#12: Általában ezekhez a játékokhoz az ilyen színvilág passzol. Pl egy Mariot sem lehet elképzelni "Fekete Fehérben" (bár én anno kiskoromban úgy játszottam) Egy ilyen horror, thriller, scifi, vagy cyber beütésű játékot is nehezen képzelnék el rikító színekkel. Szerintem ezzel nagyon sokan így vannak....
15.
15.
felegyi
Steampunk+noir... aki értelmezni tudja ezt a két szót nem írja le még 50x hogy sötét a játék... mert annak kell lennie! Rengeteg válasz van arra hogy eddig miért volt színesebb... dolgoznak rajta, kb ezen a pályán kívül mást nem láttunk, lesz itt még mit nézni!
14.
14.
bane
#13: Jó értem én, hogy PS2 éra, de mikor volt az már?!:) Uncharted 3at most néztem arra tényleg igaz. "szürke + barna 50 árnyalata" :D . Amúgy "elírtam". Igazad van, nem csak a Sony csinálja ezt, hanem szinte mindenki, de nekem ez igenis "nagy probléma", mert amikor leülök játszani, akkor nem azért ülök le, hogy az elém táruló világtól depressziós legyek. Pár napja azon gondolkozom, hogy miért GTA-zok és AC:BF-zek a mikor annyira nem jó játékok, de rájöttem azért, mert színesek és nem az elcsépelt két árnyalat.:/
13.
13.
kristof97
#12: Azért az Uncharted trilógiában + a kalanad/platformer játékaikban (főleg PS2 éra) van/ volt bőven szín. De ez a szürke + barna 50 árnyalata ez kb. a mai játékipa 2/3-ára igaz, nem csak a Sony csinálja ezt. Másrészt, ez legyen a legnagyobb gondunk velük. ;)
12.
12.
bane
Egy dolog zavar a Sony exclusive játékokban, hogy nincsenek bennük vidám, éles színek. Minden játékukra ráhúznak egy szürke vagy barna árnyalatot. értem a köd lényegét csak Londonban vagyunk, csak egy kicsi borzongást vált ki az emberből, hogy nem látja a pálya végét és, hogy kik/mik mozognak rajta.
Ne értsen félre senki, nekem tetszett ez a játék, talán még tetszik is és abban is biztos vagyok, hogy egy nagyon jó történetet fognak kapni a PS4 tulajok megint, de miért nem lehet ezt megoldani egy színes környezettel?!
11.
11.
ZephyrDavid
Old is always better :D mint mindig :D
10.
10.
simon 555
#5: Nem lehet, hogy esetleg a sötét jobban illik a játékhoz?
Vagy mostantól ne is legyen sötét rész játékban mert azzal úgyis csak spórolnak? :D
Egyébként a játék főkarakterei 100 ezer polygonból épülnek fel, ehhez képest a Beyond Two Souls főszereplője 30 ezerből állt és már az is bámulatosan élethű volt.
8.
8.
kamgecam
#6: Ami tökéletes is egy ilyen játéknál! :)
7.
7.
kamgecam
#5: Éppen hogy fordítva van,sokkal lágyabb,részletgazdagabb és kidolgozottabb!
Az alábbi linken lecsekkolhatod! :) (vagy nézd meg jobban,teljes felbontásban a fenti képeket)
http://i1.wp.com/gearnuke.com/wp-content/uploads/2014/05/the-order-comp-1.png

A látvány miatt én nem aggódok,inkább a játékmenet kérdéses még számomra,mert abból amit látunk szar twich-es minőségben nem sok minden derült ki!
Az viszont bizakodásra add okot hogy a Ready at Down csapata
készítette a Dexter-t psp-re,a God of War Ghost of Sparta-t,Chains of Olympus-t,
és az Okami-t wii-re!

6.
6.
Play93
#5: Főleg, hogy a stabil 30 fps a kitűzött cél :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...