Tizenhat percig mozog a Dragon Age: Inquisition

  • Írta: zoenn
  • 2014. július 10.
  • Videó
Link másolása
Az EA végre a nagyközönség számára is elérhetővé tette az idei E3-on zárt ajtók mögött levetített Dragon Age: Inquisition gameplayt. Tizenhat perces demonstráció vár ránk a Frostbite 3 erejéből.

Oké, belátjuk: bizonyos forrásokból már korábban is láthattunk felvételeket a játék E3-as demójáról, de korántsem olyan minőségben, mint most. Ráadásul a kreatív direktor, Mike Laidlaw kommentárját is élvezhetjük a bemutató során.

A Dragon Age: Inquisition október 7-én kerül a boltokba PC-n, Xbox 360-on, Xbox One-on, PS3-on és PS4-en.

15.
15.
zsusensei
#10: Szerintem számított, mivelmáshogy kerültél oda sok npc máshogy viszonyul hozzád. Származásodtól függően feloldódhatnak új illetve más lehetőségek. Vedd pl a végén a "jutalmat" amit kérhetsz.
Mire eljutsz kik legyenek melletted adigra sok döntést kell hoznod..
Te csak annyit látsz benne.. jó gólemek vannak mellettem fasza...
Addig én ebbe ezt látnám. Igen Vannak gólemek de tudom hogy jönnek létre és a véres utat választottam.
Vagy .. vérfarkasok... templárok.. ki irtottad az összes mágust a démonoktól valól félelem miatt (felteszem azért) Én meg úgy voltam vele ártatlanokat amig lehet mentem, lesz ami lesz.
ezek nem semmmit mondó döntések. Legtöbb játékba nem dönthetsz csak végig pörgeted azt tső. Ha van is bármi döntés nincs súlya. De itt van mivel döntésedtől függ kik élnek vagy kik nem. Hatalom vagy erkölcs vagy haszon.
Lehet ugyan azok a pályák, de hár persze mert ugyan azt az eseményt játszod végig.. csak meg van a lehetőséged rá, hogy eldöntsd melyik oldalt támogatod,tiporod el avagy használod ki.
Szerintem inkább így tekints rá.
DA2 harcba dinamikusbb volt De látszott rajta az időhiány.. nagyon gyorsan adták ki és ez nem csak a bioware sara.
Ám bemutatott egy történetet amibe ugyan minimálisan is az elődhöz képest de dönthettünk pár résszletben.
Ha a mostani részt tényleg az első kettőre építik és jól akkor nagyon is kéne, hogy számítson mit is vitt véghez Ferelden hőse és a bajnok a világban.
És ha ezt szemelőtt tartják nem lesz kitcsitse semmit mondó mint ahogy te érzed.

Na eleget rizsáztam asszem :D
14.
14.
Ehrmahgehrden
#12: Én is többször végigtoltam, persze voltak háttér szerint válogatott részek, de attól még a játék minimum 80%-a kb. teljesen ugyanaz volt.
Ettől még azért nagyon jó játék az Origins, de tagadhatatlan hogy fájdalmasan lineáris volt.
12.
12.
drat576
#11: Én nem így éreztem, az Origins-t rengetegszer végigjátszottam.
11.
11.
Ehrmahgehrden
#9: Lehet, hogy csak a legkönnyebb fokozaton tolták a játékot. Dragon Age: Origins-ben is lehetett változtatgatni a nehézséget, elég nagy volt a különbség minden egyes szint között.

#10: Ami az én csőrömet legjobban szúrta az az volt, hogy az Origins-ben játékmenet szempontjából kb. egyáltalán nem számított a háttered.

Ugyanazokat a pályákat kellett végigtolni, egy-két küldetés volt csupán a különbség.
Újrajátszhatósága is kb. ennyit ért.

Lényegében eldönthetted hogy a végjátékban a Vezérdémon ellen törpökkel vagy gólemekkel, vérfarkasokkal vagy tündékkel, mágusokkal vagy lovagokkal akartál-e menni (legalábbis ha jól emlékszem). Szóval egy vicc volt.
10.
10.
medson
Remélem nem az lesz mint a 2 ben hogy ugyan azok a helyek ismétlődnek , csak épp visszafele kell menni ugyan abban a barlangban és hasonló variánsai.
9.
9.
TBO0
#4: Hol láttál te itt taktikázást? Ugyan azt a videót néztük? A csávó kb. pause nélkül végigtarolt mindenen, miközben csak a saját karakterével foglalkozott. Ez nekem már nem tűnik Dragon Age-nek, de mivel mondtad, hogy az előzőek nem tetszettek, holott az Origins a saját kategóriájában kihagyhatatlan, akkor lehet sejteni, hogy neked inkább ezek jönnek be, pihenés gyanánt, gondolkodás helyett.. :)

Ami idegesít, hogy teljesen triviális dolgokat emel ki hatalmas áhítattal, amik az előző részekben már elérhetőek voltak, vagy kb. senkit sem érdekelnek. Ez azonban a marketing, gondolom sokan zabálják.
8.
8.
Ghost26Dave
Szépnek szép de azért látszik hogy ez csak egy alfa verzió.Majd lesz szebb.
7.
7.
Hab
Azt nem tudja valaki hogy a fegyverváltás visszakerül-e a játékba?
6.
6.
pimpa25
A grafika tényleg megnyerő.Viszont nem értem,h miért nem tudták ugyan ezt a 16 percet a PC változatból is kidobni.Nagyon remélem,h nem azért,mert a 2 verzió olyan közel áll egymáshoz,mert ez inkább volt akció orgia,mint taktikus harccal megáldott RPG(nincsenek "skill shotok",és a pause funkciót is csak azért használták,h lássuk,h az is van a játékban,de már csak megszokásból,és főként mi volt már ez az ugribugri tökömködés,meg járás közben kiosztott 20nyíl/mp,amit az íjász csaj levágott-ezt hagyják meg a JRPG-knek,köszönöm)Ne legyen igazam,mert fanatikus DA:O rajongó vagyok,de amíg nem látok egy rendes PC gameplay-t,addig maradok Nagyon szkeptikus.
5.
5.
Dercsi
#2: Én is felraktam Skyrim-hez az UI-t de nekem nem jött be, utána pedig nem tudtam visszaállítani az eredetít :)

Ha a történet lesz olyan jó mint az elsőben akkor egy igen igéretes utazás elött ellok ;) Remélem reál lesz a gépigénye, nem egy atomerőművet kell beizzítani alatta...
4.
4.
azureknight0715
Az eddigi dragon age részek nem jöttek be nekem de ez már magáért beszél. Kb ugyan azt érzem mint a witchernél hogy most azonnal kell nekem. Látom végre a fizikai is megfelelően fejlődött, akciósabb(izgalmasabb) a játékmenet is, mellette meg lehet taktikázni, sőt kell is. A boss figh-ot meg külön érdemes kiemelni, mert jó hosszúak, meg taktikusak lesznek. Szal várom szeretettel a játékoz :D
3.
3.
Cristiano
2.
2.
névtelenség
Tököm. Ehhez is le kell majd szednem egy UI mod-ot, mint a Skyrimhez.
A menürendszer/inventory egyszerűen túlkomplikáltan borzalmas.
1.
1.
eszeanna
Gyönyörűen néz ki, bár nálam nem a grafika a lényeg, hanem a történet. Remélem tényleg hetekig el lehet majd vele szórakozni. Azt pedig külön remélem, hogy ha már ennyire elindult a reklámozása, akkor egyáltalán nem fog késni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...