Dragon Age: Inquisition - zárt ajtók mögötti felvétel

  • Írta: zoenn
  • 2014. június 17.
  • Videó
Link másolása
Néhány szerencsés újságíró zárt ajtók mögött is megtekinthette a Dragon Age: Inquisitiont a múl theti E3-on, ahol közel húsz percen át mozgott a BioWare szerepjátéka. Ti sem maradtok le semmiről, jól lekamerázták az egészet.

Az új gameplay mellé egy rossz hír is befutott: a játék producere, Mark Darrah megerősítette, hogy a korábbi ígéretekkel ellentétben mégsem kapunk negyvenféle befejezést a Dragon Age: Inquisitionben. Döntéseinktől függően kevesebb, de kidolgozottabb végződéssel kell beérnünk. Hogy pontosan mennyi lesz a végleges játékban, még nem tudni.

A következő videóban némi kóborlás és lovaglás mellett sárkányt is öl hősünk.

A Dragon Age: Inquisition októberben jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re.

27.
27.
evangeline
#24: Hehe, amúgy igen, sokkal arányosabbak meg emberibbek a törpék az Inquisitonben, mint mondjuk az Originben :D Az ott katasztrofális volt. Csak a demóban a rövid felvezető után bemondják amúgy, hogy ez most törpe PC, onnan lehet biztosra tudni :)
26.
26.
zsusensei
#25: Nos esetemben úgyfest igen :D azthiszem alkoholmentesen kell végig játszanom ...még a végén egy csorlákkal (éjfattyú.. sok hegyes fogú csúnya rothadó szörny) fogok románcolni :P
25.
25.
névtelenség
#24: Akkor mégis csak igaz lehet a mondás, hogy az alkohol megszépít.
Még egy törpéből is daliás lovag lesz.

U.i.: Köszönöm a választ evangeline!
24.
24.
zsusensei
#23: Én azt hittem ember..látszik, hogy hajnalba néztem egy üveg bor társaságába :D
23.
23.
evangeline
#22: És ez az a male dwarf warrioros demó, amit meg már láttam. Ejnye, pedig már úgy izgalomba jöttem :D
22.
22.
evangeline
#21: Köszönöm a linket! :)
21.
21.
zsusensei
#19: https://mega.co.nz/#!sY5mjDpS!HcGZYJf8O2gq7jjKx_98CuJNq78m5BU_fOdCE5R7iPY


Innen letudod tölteni a videót. Amugy ember hapsival mászkálnak.

Gameplayhez hozzászólva: BG1-2 szinvonala iszonyatosan magas akárhogy nézzük. De DA-nak ma már megkell felelni a mai viszonyoknak is ahol jó páran csak a grafika alapján mondják meg, hogy kell-e nekik vagy se. ( bár hozzá teszem azoknak nem valószínű, hogy tetszeni fog..de persze vannak csodák)
DAI sok mai játékhoz képest össze tetteb és tartalmasabb lessz ebbe biztos vagyok. Ám néha elgondolkozok azon ha EA nem kebelezte volnabe őket vajon milyen irányt vett volnaföl a dragon age sorozat.
20.
20.
drat576
#19: Én csak beletekertem. Volt egy (szerintem ember) harcos aki a nagydarab qunarival harcolt együtt. Meg mintha lett volna némi qunari csaj mágusos gameplay is.
19.
19.
evangeline
#16: Az egyik videóban lehet látni az egyik companion karakterlapját, bár sok nem derül ki belőle, mert igazából a testreszabható fegyverzetet mutatják csak be rajta (mert lehet majd kraftolni meg fejleszteni meg szépre alakítani mindent, és a class sem lesz meghatározó a páncélzatoknál, például warriort is simán öltöztethetsz robe-ba). A skill tree is látható majdnem egész 3 másodpercig, bár a fejlődésről magáról még nem igazán tudunk semmit.
A kommunikációról azt lehet tudni, hogy sokkal árnyaltabb lesz, nem csak hangnemet, hanem érzelmeket is ki lehet majd fejezni, és nem kell már egy opció kiválasztásával kilépni a dialógusból, hanem simán csak ott lehet hagyni az NPC-t. :)

Amúgy a fenti videót sajnos nem tudtam megnézni, mert már leszedték, de aki látta, az meg tudná mondani, hogy ez a qunari csajos vagy a törpe pasis demo volt? Köszi előre is. :)
18.
18.
névtelenség
17.
17.
#16: Karakterlapot nem láttam még sehol. A fejlődésrendszer is nagy kérdőjel. A kommunikációról meg annyit, hogy mintha egy hangyányival több választási lehetőség lenne a párbeszédeknél. A videókból jól látszott, hogy számos személyiségformát is választhatsz a beszélgetések során. Lehetsz humoros, vagy túl komoly, esetleg erőszakosabb jellem, stb. Az alap, hogy minimum három választási lehetőséged lesz, a maximum amit láttam, az öt volt. De ezek közül lehet az egyik a románckezdeményezés lehetősége volt, vagy a fősztori továbbgörgetése... sőt van, mikor két, vagy három eltérő válasz közül kell egyre ráböknöd, ami befolyásolja a történet bizonyos szakaszait. Szóval egyelőre biztató a helyzet, de persze annyi választási lehetőségünk, biztosan nem lesz, mint a Baldur's Gate-ben, ez már most borítékolható! Azért még nem ártana többet látnom belőle, hogy teljesen nyugodt legyek.
16.
16.
névtelenség
#13: Köszi Apex!
A taktikai harc visszatérése nyugtató, az ehhez hozzájövő "terepes" cucc is nagyon jól hangzik! A maradékról esetleg tudsz még valamit (karakterlap, fejlődés, kommunikáció az npc-kel)?

U.i.: Ne haragudj, hogy lusta vagyok utána nézni. Azt hiszem ez abból is fakad, hogy gyakorlatilag egy tisztességes rpg flash játék szintjét várom már csak.
15.
15.
#14: Van egy sejtésem, hogy azt a Witcher 3 fogja elnyerni. De persze nem vagyok látnok, csak amiket eddig láttam, azok alapján vontam le a következtetést, szóval még bőven tévedhetek.
14.
14.
N!ghtmare
Ez valami eszméletlenül jól néz ki. Úgy érzem a Skyrim méltánytalanul elfoglalt első helye veszélyben van és új etalon születik!
13.
13.
#11: Ezért kell angolul játszani és akkor nem lesz ilyen gond. A hivatalos magyar felirat, elég sok helyen félre van fordítva, vagy másképp értelmezve. Mondjuk a Dragon Age-be, szerintem is jobban beleillene a listaszerű párbeszédrendszer.

Az már most biztos, hogy a látvány stílusa, aligha hasonlítható hozzá az Origins-éhez. Bár ezt még nem nevezném hátránynak... de, már maga a Dragon Age II sem volt hack & slash, ha a legnehezebb szinten játszottad! Mert ott volt a baráti tűz, figyelni kellett, hogy a társaid, hogyan helyezkedjenek el, milyen képességet használjanak és mikor. Ahogy elnézem, ugyanez a harcrendszer lesz ebben a részben is, csak gondolom már csiszoltak rajta valamit. Van taktikai mód, ami külön öröm, és használható is kemény harcok során. Ahogy láttam, a fedezékeknek is sok hasznuk lesz, így a terepviszonyokat is ki kell majd használni. Már csak az a kérdés, hogy a sztori és a karakterek milyenek lesznek?
11.
11.
névtelenség
#9: Kérlek ne adjatok oly szavakat, amiket nem használtam.

Azt várom amit eddig is le tudtak tenni, ami naggyá tette őket! (nem, nem a Mass Effect volt az)
Ne keverjétek ide most nekem a TES-t vagy a Jrpg-ket.

Minek örülnék nagyon?
Hát a jól bevált receptnek, annak aminek az egész DA sorozatot ígérték; a BG szellemi termékének.
Várjatok segítek: Baldurs Gate, Neverwinter Nights, Kotor.

Mire számítok: A felsoroltak tartalmának negyedét hozó termékre. ÉS MÁR ANNAK ÖRÜLNÉK VAZZE!

A párbeszédrendszerrel pedig igen is hatalmas gond van, akkor ha a karakter közel sem azt mondja, amit kiválasztok!!!! Lásd Mass Effect 3!

A válaszokat továbbra is várom a kérdésekre.
10.
10.
Hab
#9: Szerintem teljesen felesleges a Mass Effectet a Skyrimmel hasonlítgatni. Az előbbi egy egyre jobban akció játékosodó RPG, a Skyrim egy Sandbox RPG. ME-ben sztori van középpontban, Skyrimben a szabadság és a felfedezés. Mindkettő zseniális a maga műfajában.
9.
9.
DzsungelCsirke
#4: Csatlakozom a kettővel alattam szólóhoz: pontosan mit szeretnél? J-RPG-t?

A Dragon Age mindig is egy fokkal komolyabb RPG volt mint a Mass Effect, a Bioware játékokat pedig a sztoriért és karakterekért szerettük. Képességfa természetesen itt is lesz, de még a három kaszton belüli specializálódás is adva van. Nem mellesleg végre nem csak emberként játszhatsz, hanem bármely faj bármely nemével. Szóval a szokásos picsogásnak sincs alapja.

A párbeszéd kérdést pedig te sem gondolhatod komolyan. Mellesleg a második rész egyszerűsített menüjét dobták, komplexebbre kell számítani. A karika menü marad, a konzolok miatt de ez semmit nem jelent.

Amúgy továbbra sem értem mi a gond a Mass Effectel, nekem a Skyrim ezerszer lelketlenebb játék volt annak ellenére hogy ideig-óráig elvoltam vele. De semmilyen érzelem nem fűz hozzá, EGYETLEN egy karaktert sem kedveltem mert Bethesdáék akkor sem tudnának egy valamire való sztorit összedobni hogyha ezen múlna az életük.
8.
8.
drat576
6.
6.
Benjoo
"Bioware is promising a staggering 40 possible endings for the game, dependent not only on choices made in character generation but by actions taken throughout the storyline. [Mark] Darrah stresses, however, that the endings will all be meaningfully different from one another. You won't find 40 endings with only slight degrees of variation between them."

Ezt írták az eredetileg kiszivárogtatott infók. Na most ebben annyit mondanak, hogy a döntéseid illetve az általad kreált karakter alapján van 40 lehetséges befejezés, ezen belül pár teljesen eltérő. Tehát a 40 befejezés továbbra is adott, csak ezeken belül kisebb-nagyobb eltérések vannak a játékban tett döntéseid alapján.

Ugyanezt írta le Mark Darrah is:
https://twitter.com/BioMarkDarrah/status/476842711853432832
5.
5.
névtelenség
"most azok, hozz" - thank you böngészős helyesírás-javító
Megütöttük kemuri szintjét. Nélküled nem sikerült volna!
4.
4.
névtelenség
Mi lett belőled Bioware. :,(

És most azok, hozz fordulnék, akik képesek voltak az eddig kiadott (számomra dögunalmas) videókat végignézni. A nevetséges hack and slash-en kívül van benne rpg elem? Van rendes karakterlap? Nem diablo-szerű skill és tulajdonság menü? Vannak egyáltalán játékos által vezérelt párbeszédek? Ugye nem olyan Mass Effect borzadály?

Választ előre is köszönöm!
3.
3.
Cristiano
2.
2.
levantine
Én nehezen hiszem el, hogy ezeket csak úgy lekamerázza valaki sunyiban. Szerintem ez a fajta kiszivárogtatás ugyanolyan reklám, mint amikor 40-féle befejezést ígértek, ami sajnálatos módon - pedig mindent megpróbáltak - nem jött össze.
1.
1.
eszeanna
Miért is lenne valami úgy, ahogy a legelején mondták...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...