GDC 2015: Így néz ki most a Loading Human

  • Írta: zoenn
  • 2015. március 4.
  • Videó
Link másolása
Az Untold Games elhozta a készülő VR-játékát idei Game Developers Conference-re. A felfedezésre és a fejtörők megoldására épülő Loading Human PC-re, Macre és Project Morpheusra készül. Nézzük meg mozgásban!

A Loading Humanben egy sci-fi világban járunk, a játékosnak fel kell fedeznie a környezetét, miközben különféle rejtvényeket old meg. A fejlesztők az úgynevezett Locomotion-rendszerrel szeretnének gátat szabni a VR-játékokra jellemző kényelmetlen érzésnek. A játék 75 fps-sel fut sztereoszkopikus renderelés mellett.

Az Unreal Engine 4-es cím támogatja az Oculus Riftet, a HTC Vive-ot és a Project Morpheust is, illetve az olyan mozgásérzékelős kontrollereket, mint a Sixense Stem, a Razer Hydra, a YEI Technology PrioVR és a Virtuix Omni.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...