GDC 2015: Sci-fi túlélőhorror jön Pamela címmel

  • Írta: zoenn
  • 2015. március 7.
  • Bejelentés
Link másolása
A Unity standján mutatták be a torontói fejlesztők a Pamela címen futó sci-fi horrorjátékukat, amit nem titkoltan a Mass Effect és a Mirror's Edge ihletett. A belső nézetű alkotás egy színes futurisztikus kolónián játszódik.

A Pamela egy belső nézetű túlélőhorror lesz a torontói NVYVE Studios gondozásában, a játék egy Édennek hívott futurisztikus kolónián játszódik. Az elzárt sziget markáns neonfénybe burkolózik, a jólét tapintható, ám ez csak a látszat. Valójában az embereket egy különös betegség támadta meg, amely gyors csontkinövésekhez és agresszív viselkedéshez vezet. A játékos célja az, hogy életben maradjon, ameddig csak lehetséges.


A Unity 5 engine-re épülő alkotás bámulatosan fest, a fejlesztők a Mass Effectből és a Mirror's Edge-ből merítették az ihletet, a hasonlóság már az első trailerben megfigyelhető. Ilyen élénk színekkel még nem sok horrorjátékban találkoztunk.

Karakterünket véletlenszerűen generálja a program, ahogy a bionikus jobb karunk képességeit is randomizálja a játék, igaz, ezt szabadon hangolhatjuk majd a kaland során. A disztópikus várost Pamela, a Cortana-szerű mesterséges intelligencia uralja, amely időnként hologram formájában jelenik meg előttünk, figyel és vigyáz a lakosságra.

Ismerjük a mondást: agyunk csupán tíz százalékát használjuk, a fennmaradó kilencvenet Pamela hasznosítja majd. Ő is változik majd attól függően, ahogy a játékos játszik. Ha könyörtelenül lekaszabolunk mindenkit, Pamela fájdalmat érez, hiszen az emberek egyfajta szerverként üzemelnek. Ha az adott területen öt-hat szerencsétlent megölünk, azzal az energiaellátás ideiglenesen megszűnhet, a fények villoghatnak, a gépek leállhatnak.


Amúgy az energiagazdálkodás fontos részét képezi a játéknak. Ha nincs elég napenergia a berendezések működtetéséhez, erőforrásokat kell találunk, végső esetben a karunkból kell lecsípni egy-egy kiegészítőt.

Az opciók között szabadon ki-bekapcsolhatjuk az instant halál lehetőségét. A Pamela jelenleg négy hónapja készül, a csapat 2016-os megjelenést tervez. Gondolkodnak egy kooperatív módban is, illetve még a sztori befejezése sem tiszta.

10.
10.
SwordFish
S.O.M.A.-ról lehetne már valami hír, mondjuk egy megjelenési dátum. Az úgyis ütni fog mindent.
9.
9.
Angelwing
jól néz ki,de a történet valszeg egy nulla lesz
8.
8.
rókaszőr
Ez a pax east számomra egy nagy 0, a gdc még ok a wolfensteinnel meg a mortal kombattal!
7.
7.
Drazhar
Na ennek a címnek követni fogom az útját, mert ennyi alapján baromi ígéretes!
5.
5.
Vamosz
https://www.youtube.com/watch?v=QCq9751mOFo
vagy itt egy bass cover
https://www.youtube.com/watch?v=wMnEwKBzGmQ
Ha már Pamela.
4.
4.
BloodyDeath
Na elég jól hangzik. Asszem erre odafigyelek, a jövőben.
2.
2.
moonborn
Tényleg elég Mass Effect-esre sikerült a környezet,jól néz ki,majd látjuk :D
1.
1.
Nothing
Shakespeare idézetek...egy kolónia, ahol egy betegség üti fel a fejét és mindenkiből(?) szörny/zombi lesz.
Remélem a többi ötlet nem lesz ennyire "eredeti", mert amúgy életerősnek tűnik a koncept és nagyon stílusos a látvány.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...