Hátborzongató traileren a Perception

  • Írta: zoenn
  • 2015. június 23.
  • Videó
Link másolása
Az Irrational Games egykori veteránjai ma már egy olyan horrorjátékon dolgoznak, melyben egy vak lányt irányítunk. Ezáltal Cassie a hangok alapján érzékeli a külvilágot, amely nem is annyira békés. Itt az új trailer!

Május végén mutatkozott be az egykori Irrational-tagokat foglalkoztató The Deep End Games alkotása. A Kickstarter-kampány már a finisébe ért, a kért 150 ezer dollárból eddig 146 ezer jött össze.

Hősnőnket, a vak Cassie-t látomások gyötrik, melyben egy titokzatos házat lát maga előtt. A lányt nem hagyja nyugodni a gondolat, ezért felkeresi az ódon kúriát. Az ott gyűjtött információk alapján más és más állapotában képzeli el a házat. A történetmesélés mellett a felfedezés kapja a főszerepet a Perceptionben. Cassie okostelefonjával dekódolhatja az írott szöveget, miközben botjával kopogtatja a talajt, így képes lesz egyszerre nagy területeket is belátni. 

A játék 2016 júniusában érkezik PC-re, Macre és Linuxra.

Íme, az új előzetes:

5.
5.
mdr88
Szerintem ez a játék hatalmas siker lehet a VR szemüvegek világában. Egyébként is ígéretesnek tűnik, de azért mégis csak úgy lenne az igazi hogy ha tényleg nem látna a játékos semmit azon kívül amit a játék mutat.
4.
4.
Teljesen más élmény végignézni egy videót passzívan, mint játék közben megélni ugyanazt, miközben mi irányítjuk a szereplőt. Másfelől itt a látás képességének korlátozásával próbálják fenntartani a folyamatos feszültséget, ami könnyen visszaüthet és egy idő után elveszíti a varázsát a stuff ha mást nem tud felmutatni. Mindenesetre ötletes...

Parafaktorral kapcsolatban csak még annyit, hogy most nekiálltam a Crysis 2-nek ( nem is olyan rossz egyébként, sőt néha kifejetetten hangulatos és élvezetes, csak el kell engedni az előítéleteket ). Azt vettem észre, hogy amíg süt a nap és hangrendszerről szól a játék, addig a Cepth-ek ellen is "maximum armour" + leszedett gépágyúval megyek neki, még a "brute" és "officer"-nek is. Este fülhallgatóval, viszont "cloack"-ban sunyulva hátulról szedegetem őket DSG-vel, vagy "C4-et teszek a hátára"... :))))
3.
3.
vanpear
Ez hátborzongató ? Félelmetesebbet teszek a klotyóra, egy-egy marhapöri után.
2.
2.
Yanez
Értem én, hogy valami egyedire fenik a fogukat a fejlesztők, de ezzel a stuffal csak a sötétben tapogatóznak. :) A látványon kivül nincs benne semmi hűha, és az is idegesítő lehet egy idő múlva, meg az, hogy folyton koppantani kell a pálcikával. Én már az Unfinished Swan-ban sem bírtam, hogy annyit kell dobálgatni a festéket, pedig az nagyon rövid játék. Ezért meg biztosan nem fogok vakon futni.
1.
1.
logic5
szvsz ez jó lesz... Bár a monstrum-ból is jók voltak a trailerek a játék meg egy fos...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...