Kholat - kihasználja a PS4 erőforrásait

Hamarosan PS4-re is megjelenik a Kholat, melynek új verziójáról egy interjúban meséltek a fejlesztők. Elmondásuk szerint a játék ki fogja használni a konzol erőforrásait - még a nemrég elérhetővé tett hetedik CPU-magot is használja majd.

Március 8-án, azaz jövő kedden PlayStation 4-re is megjelenik az eddig csak PC-re elérhető horror cím, a Kholat (teszt). A játékot az Unreal Engine 4 hajtja, ezért elég jól mutatott a monitorokon, de vajon a PS4-es változat is lesz ilyen szép?

A fejlesztők szerint igen. A WCCF Technek adott interjúból kiderült, hogy az IMGN.PRO technikusai keményen dolgoztak azért, hogy PS4-re is elhozzák a játékot. A fejlesztők elmondása szerint a játék először folyamatosan kifagyott, mivel felfalta a konzol összes memóriáját. Végül úgy döntöttek, hogy belenyúlnak az Unreal Engine memóriakezelésébe, és így sikerült megoldani a problémát. Azt is elárulták, hogy a Kholat még a nemrég elérhetővé tett hetedik CPU-magot is kihasználja.

A játék 1080p-ben 30 fps-sel fog futni, de a fejlesztők szerint olyan látványt nyújt majd, amit csak a legjobb PC-vel rendelkező játékosok láthattak eddig. Beszéltek emellett a VR-támogatásról is: a fejlesztés alatt kipróbálták a játékot az Oculus Rifttel és nagyon szórakoztató volt, de a technikai korlátok miatt egyelőre nem tervezik a támogatás beépítését. Szóba került a játék Xbox One-verziója is, melynek jövője a PS4-es kiadás eladásain múlik majd.

51.
51.
KopyAti
Kimoderált üzenet
:)
48.
48.
kamgecam
#47: :D
Basszus Kex remélem holnap tudok még játszani vele mert ma este asszony miatt nem tudtam! :P
Tegnap sajnáltam hogy kiléptél mire visszaértem! :(
47.
47.
KeXxX
#44: Nekem a másik mapon volt egy olyan kezdésem, hogy 4 embert dobtam ki egyetlen gránáttal :D De ugyanezt megismételtem kicsit később de akkor csak 3 sikerült.
44.
44.
kamgecam
#42: :D
Ismerem az érzést, de én az Uncharted 4 multira vagyok most rápörögve!
O_O Kuuuuurva jóóóóó! :D
Fel is tettem youtube-ra egy menetet:

https://www.youtube.com/watch?v=E1RqsRXaW38

43.
43.
barackostej
Ezt élőben is előadhatnátok az oviban...
42.
42.
Caleon
#40: Az éhség nagy úr! :-)
Jó kis csata volt itt, lemaradtam róla. A BO3-at nyúzom, próbálok a Prophet-emnek egy ruhát összeszedni, de ez most igen húzós feladat...
41.
41.
miseszHUN
#40 :D
40.
40.
godach
"És megannyi jó, értelmes játékost figyelek, amint egymás kezébe harapnak"
Gamerek Könyve.
58/6
39.
39.
kamgecam
#23: kimoderált üzenet
38.
38.
zozo76hun
buli van? :)
26.
26.
Caleon
#23: "Jelenleg el lehet dönteni a motor kapcsán, hogy vagy 10 éves kinézetű cuccot készítesz vele, vagy nem fog futni a dolog semmin az erősebb PC-k kivételével."

Ezt írta az U4-ről, erre írtam, hogy van már olyan U4-es játék, aminek nem kell "erősebb PC" és nem 10 éves szintű a grafika.
Az értő kezeket az U3 motorra írta, hogy abból is sokat ki lehet hozni, amit nem is vitatott senki.
23.
23.
McDuff
#17: bírom hogy kiragadtok egy vmit egy kommentből és azon lovagoltok. Boss úgy érti hogy nem értő kezekben nézhet ki nagyon szarul is,pl emlékszünk még a Daylightra?az első játékra ami ezt a motort használta (szintén indie)? nah annál senki se tette le a haját maga mellé,elég puritán és gyér lett grafikailag,10 évesnek nem nevezném mondjuk, de nem nézett ki úgy mint amit vártak tőle.
viszont ettől függetlenül is nagy volt a gépigénye,szal ezt a részét nem értem annak amit Boss mond.

#16: ez eszembe se jutott,pedig igazad van.
21.
21.
crytek
Az biztos ,mert kell is neki a powa pc-n maxon a 980ti kell neki.
19.
19.
Seggeszkexkluzív
#17: A Vanishing of Ethan Carter első kiadás még a DX9et is támogatta és ezen a beállításon is úgy nézett ki hogy a pofám leszakad. Jó az más kérdés hogy a játék javarészt interakciótól mentes.
16.
16.
leviske
#6: Nagyon sok kiadónak lett azóta saját motorja és ezek elvárják, hogy a stúdiók a házon belüli megoldásokat használják.
13.
13.
leviske
A "kihasználja" és "felhasználja" fogalmak közt elég nagy a különbség. :D
7.
7.
godach
Alone in the Dark: Illumination, Descent: Underground, Final Fantasy VII Remake, Shenmue III, Space Hulk: Deathwing, Street Fighter V, TEKKEN 7, Unreal Tournament (2014),
Jönnek azok, csak szép lassan. Egyébként itt a teljes lista, több mint 100 játék készül jelenleg ezzel a motorral.

https://wiki.unrealengine.com/Category:Games
6.
6.
McDuff
vki feltudna világosítani azzal kapcsolatban hogy miért csak indie címek használnak UE 4-es motort és a nagyobb fejlesztők miért nem álltak még rá,holott majd 10 éven keresztül minden AAA-s cím az előző verzióra épült? csak ilyen indie cuccokra és szoba meg lakás renderelésre használják,de miért?
5.
5.
PaprikaJancsi
Magyarul nem tudnak fejleszteni, és ezáltal minden energiát felemésztenek, hogy tudják futtatni a konzolon. Aztán a végén kiderűl, hogy szaggat is.
3.
3.
KopyAti
#1: Baker, ne kezd!
2.
2.
ikaralyos01
Ugyan már kérem, ebben a játékban mi falta fel azt sok memóriát?
1.
1.
huster14
X One-on gondolom 720p 16 fps-re szamithatunk.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...