16 perc gameplay az Uncharted 4-ből

  • Írta: fojesz
  • 2016. április 4.
  • Videó
Méretes gameplay videót kaptunk az Uncharted negyedik részéből, ezúttal Madagaszkárra látogatunk el Drake-ék társaságában. Nem lehet elég közel a megjelenés napja, nem igaz?

Az alábbi videón látható demót a minap mutatták meg a nyugati újságíróknak, és az előzetesáradattal párhuzamosan tették megtekinthetővé. Bónuszként néhány screenshotot is mellékelünk a május 10-én megjelenő játékból.

A további képekért kattints!

119.
A Pulyka
#112: De te sem vagy komplett ám. Minden konzolos játékhoz beírsz valami baromságot, ráadásul nagyon jol tudod hogy seggeszki az, de ugyanúgy betársulsz a trollkodásba. Remélem vele egyutt téged is kibannolnak végre.
115.
Putin csodás arccsontja
#113: Ez igy van, ahogy mondod.

https://www.youtube.com/watch?v=Odeflu9T_vg

Ezt majd nézd azért meg, de vigyázz, lehet, hogy néhol túl folyamatos lesz a kép a 30 fps-re szokott szemednek!
113.
Tokodboy
#74: Neked szemüveg kell. De jo hogy oda tetted hogy szerinted. Mert valakinek a dagadt 200 kilós no nez ki a legjobban míg mas elhanyja magát tőle.
111.
madSci
#110: Erre már a #89-ben válaszoltam ám.:) Így szerintem valami loopba kerültünk.:)
110.
Macifasz
#89: Te írtad, hogy a Division egy igénytelen, lusta munka és remélem erre az Ubi is rájön majd ha az Uncharted 4 videókat nézegetik. Ez nekem akarva akaratlanul is a két játék összehasonlítását jelenti. De persze benne van a pakliban, hogy rosszul értelmeztem amit írtál. ;-)
92.
Rezsidémon
#87: Nézd, én jól elvoltam azzal a játékkal, mivel mindig máshogy oldottam meg a küldetéseket, kihasználva a felkínált eszközök széles repertoárját. A küldetések valóban ellaposodtak néha, akkor viszont csak rajtad állt, hogy mennyire dobod fel őket. Ez az én véleményem és kritikám, ami rendesen megalapozott :)
89.
madSci
#64: Ha figyeltél volna, én valakinek reagáltam, aki felhozta az UC4 alatt a The Divisiont összehasonlításul.
Aztán, ha tovább figyeltél volna, én egyvalamire utaltam mindössze, márpedig pl. a programozás, a karakteranimáció, változatosság nem játékfüggő, ugyanúgy bármely játéktól elvárható, hogy a karakter minél élethűbben mozogjon, ne csak a kurzor irányába nézzen, mint egy robot, ne csak ötféle gépies mozgásvariáció legyen leprogramozva, és pl. ne folyton ugyanaz a néhány ugyanúgy kinéző lemodellezett ellenség jöjjön ugyanolyan ruhában és mozgással. (Lásd Division vagy Assassin's Creed).
Ez nettó igénytelenség még akkor is, ha közben szép a környezet. És ettől még szórakozhatsz jól közben, de a tények tények maradnak. Ahogy az is, hogy az öncélú shoot és loot kicsit kevés tartalom ahhoz, hogy történetről beszéljünk, mint amire reagáltam.
Sorolhatnám tovább, de nyilván Te vagy ám itt a komoly hozzáértő szövegértő epic fail fazon.
87.
Yanez
#85: Szamomra sem volt monoton az MGS V, de ez nem jelenti azt, hogy amugy nem az, mert nagyonis az, ha utanaolvasol a kritikaknak es velemenyeknek, amelyek rendesen megvannak alapozva.
85.
Rezsidémon
MGS V-ben max annak volt monoton a móka, aki nem volt elég kreatív. UC4-re nagyon kíváncsi vagyok, hogy hányféle módon engedi megoldani majd az egyes feladatokat. Elég ígéretes a videó alapján.
80.
feher576
Hali

Hatalmas :) nagy játék lesz nagyon gracias :D
79.
kamgecam
#38: A tesztelők akik kipróbálták a játékot ez a véleménye a vezetésről! :)

"Bár a legtöbb játékban a vezetős részek unalmasak tudnak lenni – hacsak nem kell harcolni sofőrködés közben –, a Naughty Dog természetesen megpróbálta ezt is érdekessé tenni. A terep leküzdése tehát önmagában is kihívás; nem afféle videojátékos értelemben, hanem számomra abszolút valósághűnek tűnő körülményeket teremtve. A négykerék-hajtású terepjáró abszolút szimulátorhoz illően viselkedett, a különféle talajtípusok alaposan kihatottak tehát a vezethetőségre, főleg a sáros részek bizonyultak nehéznek.
A kipróbálható pályán a vezetés tehát nem volt egyszerű; hiába a négykerék-meghajtás, ha lendület nélkül próbáltunk feljutni egy sáros emelkedőn, bizony visszacsúsztunk. Az egyik alkalommal a brillírozó vezetési technika sem segíthet, a kocsi elakad, és Samnek, Sullynak és Nate-nek – a szokásos Uncharted-féle, csipkelődésekkel teli átvezető videó közepette – egy csörlő segítségével kell azt kiszabadítania. (A csörlő pedig lehetőséget ad Nate-nek és a játékosnak, hogy viszonylagos nyugalomban tesztelhesse az új kötélhasználatot és ezzel kapcsolatos fizikát is.)"

http://hu.ign.com/uncharted-4/11484/preview/az-uncharted-4-fantasztikus-lezarasa-nathan-drake
78.
Yanez
#77: De aki játszik az úgy is néz a szériára, mint egy játékra, nem pedig, mint egy szimulátorra. Egy gamer élvezi a produktum által nyújtott hangulatot, és nem keresi benne a valósággal való összehasonlítást. Különben minek lenni videójátékosnak? Azt még megértem, amikor egy game optimalizálatlan, tele van bugokkal és nulla a története is. Akkor bizony jogos a felháborodás.

"Lôni és mászni."

Hihetetlen mennyire erôlködsz valami negatívumot kipréselni! Képzeld, az akció-kaland játékokban szinte csak ezt is lehet csinálni! Ám ez még nem teszi unalmassá! A repeptitív és a montoton nagy különbség. Lásd MGS V - mennyi mindent lehet benne csinálni, mégis unalomba fullad a monotonítása miatt. Lásd UC, mennyire repetitív játékmenet, mégsem ül le a hangulat.

Különben minden játékban csak 1-2 dolgot csinálsz fôleg. Gondolom egy fighting számodra katasztrófa, hisz ott csak verekedni lehet. Egy racingben csak vezetni. Egy Witcher-ben csak menni és harcolni. Na pont ennyire sarkítod a dolgokat. :)
77.
Putin csodás arccsontja
#75: Ja, én csak azért jöttem, hogy fenntartsam a topikot, kezdett nagyon leülni!


De akkor a kedvedért:

Kettő dolgot lehet csinálni itt: LŐNI és MÁSZNI!

Ja, meg vezetni egy dodzsemet vagy mit.


Kedvenc jelenetem, amikor a nálad lévő kötelet a levegőben, lefele esés közben feldobod egy fára, amiben megakad, majd átlendülsz rajta, az 5 méterre álló ellenségnek természetesen ez nem tűnik fel, csak amikor már ott állsz 2 centire tőle, király fizika, maximális realitás!


Arról ne beszéljünk, hogy ha alulról lopakodsz, mindenkibe EGY ÜTÉS kell, teljesen reális, BRÚSZLIII szimulátor, de legalább nem CSIKLÖVÖLDE, fejbe egy golyó is elég!


75.
Yanez
#71: Az UC és a studió múltját/játékait, meg azok népszerûségét és elismeréseit tekintve, plusz az "érveidet" elemezve:

"... ez a játékmenet egy nagy nulla."

... azt kalkuláltam ki, hogy te egy nagyon bátor ember vagy, és egyáltalán nem szubjektív, még véletlenül sem! :) Az Isten szerelmére, 2016-ot írunk, ha már vita, legyen kövér... izé értelmesebb!
69.
Putin csodás arccsontja
#66: Itt még ráadásul motion szenzorral sem lehet menni.. :\
68.
Putin csodás arccsontja
Ja, és én tényleg nem látom, hogy ez hol szebb egy Rise of the TR-nél (PC-n ofc) vagy egy GTA V-nél!
67.
Putin csodás arccsontja
#65: Azért, hogy akiknek elég egy agyonscriptelt CSŐJÁTÉK, azok is kielégüljenek!


Vicces, hogy akik általában azt szajkózzák, hogy a grafika sokadlagos szempont egy játéknál, pont egy olyan programra verik, aminek a legnagyobb pozitívuma a kinézete.
66.
Buggy
#62: :D A Driveclubban ezerszer jobb a vezetési élmény, úgyhogy nem is értem miért vagytok úgy oda érte XD
64.
Macifasz
#60: Ahogy HUNRova is írta, teljesen más műfaj és stílus, de te csak nyugodtan hasonlítsd össze az Uncharted 4-el. Seggeszki volt még ilyen hozzáértő, ő az X-COM-ot hasonlította folyamatosan össze az Uncharted 4-el és nem volt képes megérteni, hogy ez mekkora EPIC FAIL is volt a részéről. :-D
62.
Caleon
Megfigyeltem, hogy mindig be kell dobni egy másik játék nevét, ami nyomokban hasonlít, és az egyiket a másikhoz képest le kell gyalázni.

Ez a szemét például sehol se lesz a Witcher 3-hoz képest. :-DDD :p
60.
madSci
#59: Nincs baj vele azon túl, hogy alaptörténetnek nevezni azért durva. A The Division szép, de egy elképesztően lusta és igénytelen programozói és játéktervezői munka, remélhetőleg az Ubi-s srácok erre rájönnek, miközben a fenti UC4 videót nézik irigykedve, és Creed utalásokat keresve.
59.
Fronter
#42: A Division alaptörténetével az ég világon semmi baj sincs, de az a megvalósítás...pfff..
58.
Tokodboy
#42: Meg jo hogy nem írsz a szépséges semmit mert bármit is írhatnak az a világ legnagyobb ökörséget lenne.
55.
#43: Elég a TR is ilyen film kategóriából.
53.
Gerazoly
#43: Apa kezdődik... Egyre jobban örülök,hogy konzolos vagyok,pont emiatt,ellenkező esetben èn is csak kuncsorognèk minden konzolos hìrnèl :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...