Doom - egy órán át mozog a single kampány

  • Írta: zoenn
  • 2016. április 28.
  • Videó
Link másolása
A Bethesda a legutóbbi a Twitch-adását a Doom egyjátékos kampányának szentelte, amibe végre hosszabban is belenézhetünk. Démonok, vér, és non-stop lövöldözés vár rád ebben a régivonalas shooterben.

A tegnap esti livestream keretében a kreatív direktor, Hugo Martin és a producer, Marty Stratton élesben is bemutatta a Doom egyjátékos módjának néhány pályáját, beleértve a nyitányt is. Mivel erősen spoileres videó, így csak a saját felelősségedre üld végig az alábbi egy órát.

Minden fegyver rendelkezik másodlagos funkcióval, a pisztolynál például egy erőteljesebb lövést adhatunk le, ha egy ideig visszatartjuk a tüzelést.

Ami a gunplayt illeti, igazi oldschool mókának ígérkezik az id Software alkotása, amely világszerte május 13-án landol a boltokban. A platformok: PC, Xbox One és PS4.

30.
30.
69er
#27: De jó látni, hogy vannak értelmes emberek is ezen az oldalon...
Én ugyan sokkal később kezdtem játszani, de nekem is régi emlékeket idéz ez a játék. Számtech óra, nagy szünet, quake III lanban...
29.
29.
kastorhun
#27: Van benne valami, az a bajuk vele hogy szinte teljesen ugyanazt tudja mint az első, ha ezt jól össze hozzák az engem nem zavar.
28.
28.
Rassyel
#27: Nálad a pont!Én egy kicsit még régebben kezdtem...('80-as évek...)de a mai napig játszom.Hiába na,akit egyszer a mozdony füstje megcsapott...
Kifejezetten tetszik hogy kaphatok újra egy ilyen játékot.Felüdülés...:)
27.
27.
aordog
Lehet, hogy velem van a baj, de nekem tetszik...
...de az is lehet, hogy itt egy pár emberke a furcsa:
olyanok vagytok, mint egy pénzéhes kur.a
Minden megvan nektek, de mégsem vagytok boldogok és ami jó vagy jónak igérkezik, már az sem szép....
Lehet, hogy nektek a videojáték nem azt jelenti, mint nekem (de én nem is ma kezdtem)
Lehet, hogy itt nem a játékkal van a gond, hanem az élettel, amiben élsz (éltek)
Ha nincs boldogság az életedben és a környezetedben, akkor lehet akármilyen jó a game...Te nem fogod értékelni.
Addig, amíg a gyümölcs a fán van élettel teli és látja a fénysugarat,
de ha leesik, akkor elkezd rohadni!
Te(Ti) még látjátok a Napot?
.......1990 környékét írunk és egy kvarcjáték van a kezemben...én itt kezdtem. Nekem a jelenlegi játékok csodásak, szépek és ez tartalmasnak is igérkezik. Nem kell egy nap alatt eljutni a stáblistáig. Ha van valaki az életedben és nem vagy kocka, akkor Te sem fogod egy nap alatt kipörgetni! Ha ezt elolvastad, akkor most már Te is tudod, hogy hol kezdted és ha nem "tegnap", akkor hasonlóan vélekedsz mint Én!
Akinek nem inge az nem fogja sérelmezni :)
26.
26.
Neo1989
Én csak azt nem értem h mióta ugrálnak egy Doom-ban.
25.
25.
Seggeszkexkluzív
Mivel nekem a wolfi is tetszett, jó tudom az más meg ott volt lehetőség lopakodni is de minek, meg nemrég vettem elő a Painkiler H&D és egyszeri végigjátszásra. Szóval megvannak ennek is a maga értékei, ami nem a multi, mert az csak egy kis plusz és egy f2p is többet tud.
24.
24.
silkgoat
#23: Ugy ertem szorakozas 100%, semmi agyalas, ki lehet kapcsolni vegre :D
23.
23.
silkgoat
Na ez a faszasag. Ahogy elottem is irtak...7/24 demonhenteles?...brutalitas taktika helyett?...szorakozas faktor 100% kikapcsolva?...HELL YEAH!!! :D

Oreg vagyok en mar a fincsilanyos lovoldozeshez. A mi idonkben meg rendesen frocsogott a ver, ha valakinek acelbakanccsal a szajaba leptek....Rock'n'Roll :D
22.
22.
Buggy
Azért a Doomban, Duke Nukem 3D-ben bőven el lehetett akadni, úgyhogy nem csak mész és aprítasz játék menet volt, mint a mostani FPS-ekben és azért ellenfélben is volt bőven változatosság. Jók a modern FPS-ek csak nagyon egysíkúak lettek. Szerintem egyáltalán nem gond egy ilyen vérfrissítés.
21.
21.
#5: "Aki szerint ez jó lesz, az üljön mér le a Quake 1 elé egy-két órára, aztán mondja, hogy élvezte azt a pár órát."

Leültem amikor kijött, sok-sok órát, hetet, éveket ember :-D

" Mert ez ugyanaz lesz, csak modern grafikával és egy kicsit több lehetőséggel"

Tudom! Ezért várom! :-D

"bőven fejlődött annyit a játékipar, hogy ennél kicsit többet is lehetne nyújtani."

Köszi nem kell újabb COD :)

"semmi nem utalt arra eddig, hogy lenne benne bármi olyan dolog, ami kicsit is árnyalná a képet, miszerint nem csak evil demonokat kell vadászni 24/7-ben."

Mondott bárki mást, hogy nem ez lesz benne? NEM. Erről fog szólni :D
19.
19.
kastorhun
Jónak tűnik, de az új Shadow Warrior jobbnak ígérkezik.
18.
18.
Stranger
#17: Steamspy.

A Crysis-t azért volt nehéz később is magas felbontásban futtatni, mert szarul skálázódott új hardverekre... Még XP-s gépekről játszott akkor mindenki, csak hogy érezd a célgépeket... 2 magra volt optimalizálva, stb. Amúgy megjelenésekor egy 8800GTX már elég szépen vitte.
https://www.youtube.com/watch?v=6ADllzA_chI

Nehéz megmondani. Csak egyszerűen furcsa hogy 9 éve kaptunk egy játékot ahol az érintésedre reagál a növény levele, pálmafákat lőhetsz szét, mindezt elég nagy pályákon, durva grafika mellett. Valamit nagyon tudtak a cryengine programozói az biztos és egyszerűen csoda hogy ezt egyáltalán annyira bírták az akkori hardverek.
17.
17.
Heldengeist
Eléggé bullshit szaga van annak, amit itt összehordtatok. A kedvencem, hogy nem írod le, mert úgysem olvasná el senki. Dehogynem, csak talán nincs mit leírnod.

Az első rész pedig, hogy nem bírták a gépek, az pont nem a PC dicsősége, hogy 3way SLI kelljen hozzá és csak négy generációval későbbi videokártya bírja fullHD-ban játszható sebességgel, mert azért annyira nem volt szép. A HD5800-asok tudták így először stabilan futtatni azt a játékot, és a HD2000-ek is újak voltak akkor, amikor a játék megjelent.

Most akkor az a PC exkluzív játékok nagy előnye, hogy nem megy PC-n? És azzal fogják vissza a fejlődést a konzolok, hogy így a játék PC-n is futóképes?
16.
16.
hedzsooo
A cikkhez meg egyébként: tök jó, mindjárt le is mondom az előrendelésem, hiszen végig is nézhetem akár a teljes játékot lassan már a megjelenése előtt....

Már a filmekhez is egyre ritkábban nézek előzetest, mert kb. minden jobb részét lelövik, amiért érdemes lenne megnézni...
15.
15.
hedzsooo
#12: Mondjuk ezzel a "kevés játékot adnak el PC-re" megint nem értek egyet de megint nem mennék bele, hiszen ez sem érdekelné a kutyát sem + szintén nincsen rá időm... A gamer oldalaknak kellene ilyenekkel foglalkozni, írni róla, főleg pl. a hazaiaknak (hiszen itthon elég nagy a PC-s tábor arányait tekintve), de mivel külföldön nem erről írnak, így itthon sem, ennyi
14.
14.
hedzsooo
#13: Sarkítottam, + általánosítottam persze, de oldalakat nincsen időm írni -meg a kutya sem olvasná el úgysem-, bocs
13.
13.
hedzsooo
#10: Elég sokat sajnos, de 1 konzolos úgy sem érti meg, hiszen a konzolos eleve elégedett azzal, amit lát, megkaphat a konzoljára.
12.
12.
ollie92
#10: Hát aki játszott még 2007-ben (9éve!!) a Crysissal PC-n, az akkori komoly gépek alig bírták MED-HIGH beállításokon. Szerintem hosszú idő után az volt az első játék ami komoly állkapocs lejtést jelentett. Aztán bejelentették a 2-est és hozzátették, hogy konzolokra is kiadják -.- . Innentől elindult a lejtőn, szar grafika, pocsák kidolgozás.
Doom 3 akkoriban is hasonlóan festett, erre a BETA(demo) kipróbálása után simán lejött, hogy ez egy konzol port. TELJESEN MÁS lenne, ha csak PC-re jelent volna meg. De mivel tudjuk a konzolok tartják életben az egész géming ipart. Kevés játékot adnak el PC-re....keveset
11.
11.
hedzsooo
#6: +1 A konzolok miatt stagnál a fejlődés a PC-s játékoknál már 1 évtizede, de méghozzá nagyon.Sajnos a jelenlegi a VR játékok zöme is azért néz ki úgy, ahogyan...
10.
10.
Heldengeist
#6: Mit kúrtak el a Crysis szérián a konzolok?
9.
9.
#6: Kb. ezt a részt nem is kéne kihozni pc-re, vérgagyi.
8.
8.
Formula1fanatic
#5: A Doom 3 2004 környékén jelent meg, ha már mindenképp sorszámozni akarod akkor inkább Doom 4 legyen. Addig meg ne ítéljünk amíg nem próbáltuk ki.
7.
7.
GODL1KE
Remélem nem lesz olyan átlagon aluli mint a multija.
6.
6.
ollie92
#5: Ha úgy vesszük ez inkább DOOM 4, a Doom 3 már megjelent 2004-ben.
Csak azt mondom, hogy akkor nagyot szólt a játék és iszonyat nyomasztó és szép volt. Akkor még nem kontárkodtak bele a konzolok, amik elkúrták a Crysis szériát is :(
5.
5.
_NMI_
Aki szerint ez jó lesz, az üljön mér le a Quake 1 elé egy-két órára, aztán mondja, hogy élvezte azt a pár órát. Mert ez ugyanaz lesz, csak modern grafikával és egy kicsit több lehetőséggel (fegyverek képessége pl), de az alapok, lásd mész és lősz mindenre ami mozog, az teljesen ugyanaz lesz.
Értem én, hogy tiszteletadás a régi cím előtt, meg hogy igazzy, vérbeli doomot akarnak a népnek adni, de a helyzet az, hogy azóta bőven fejlődött annyit a játékipar, hogy ennél kicsit többet is lehetne nyújtani. Ahogy fentebb írtam, ez a játék gyakorlatilag egy Quake 1 lesz csak 2016-os grafikával. Ennél még a Shadow Warrior is többet tudott nyújtani, pedig az is csak egy mész és ölsz játék volt két éve. Igen, úgy írom, mintha már kijött volna a teljes Doom 3, ugyanis semmi nem utalt arra eddig, hogy lenne benne bármi olyan dolog, ami kicsit is árnyalná a képet, miszerint nem csak evil demonokat kell vadászni 24/7-ben.
Kíváncsi leszek a tesztre, mert teszem azt, a Ryse-t is sokan szidták amiatt, hogy repetitívek a harcok meg hogy mennyire lineáris a játék. Csak hogy mind a Shadow Warrior, mind a Ryse (hogy a példáknál maradjak) fel tudott mutatni valamit azon az egyszerű zsinóron kívül, amit játékmenetnek hívunk, legyen az grafika, hangulat, történet...
A Doom 3 stílusa és játékmenete, ha tényleg csak abból fog állni, hogy démonokat ölünk mindenféle egyéb koncepció nélkül, az szerintem ma már kurvára elavultnak számít.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...