A Rare útjára bocsájtotta a Sea of Thieves fejlesztői naplósorozatát. Az első epizód után végre neked is lesz némi fogalmad arról, hogy mi is a kalózos játék lényege. Annyi biztos, hogy nem MMO.
A producer, Joe Neate és a vezető tervező, Gregg Mayles most szépen elmagyarázza nekünk, hogy miről is szól pontosan a Sea of Thieves. A játékban igazi kalózokká válthatunk: hajózhatunk, harcolhatunk és ihatunk, ahogy tetszik. Nem erőltetnek ránk semmit - a lényeg az, hogy egy nagy egész részesei leszünk a barátainkkal közösen.
Annak ellenére, hogy online játékról van szó, a Rare illetékesei hangsúlyozták, nem MMO-val lesz dolgunk. A készítők nagy kanállal merítettek a kalózos filmekből és könyvekből, így bizonyára sok ismerős kalandot átélhetünk majd.
A 2017 elején megjelenő Sea of Thieves PC-re és Xbox One-ra készül, de előtte még egy bétateszten is részt vehetünk.
10 perc gameplay:
Egyébként nekem is tetszett, sőt, még a pirates! is, bár az lehet főleg azért, mert az eredetivel sokat játszottam még a 386-osomon.
A 2003-as Pirates of The Carabbean-t remake-elhetnék az nagyon jó volt annak idején.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.