System Shock 3 - befutottak az első concept artok

  • Írta: fojesz
  • 2016. augusztus 30.
  • Képek
A Polygon egy kisebb adag infómorzsa társaságában mutatta be nekünk a System Shock 3 első artworkjeit. Ahhoz képest, hogy éveket kell várnunk a megjelenésére, sikerült felcsigázniuk bennünket a fejlesztőknek.

Miután az év elején maga Warren Spector, az eredeti System Shock atyja is csatlakozott a projekthez, a Polygon őt kérdezte meg, hogy mi újság az OtherSide Entertainmentnél, és mik a terveik a folytatás kapcsán. Habár a munkálatok még alig kezdődtek el, Spector meglehetősen beszédes volt, és két artworköt is bemutatott a nagyközönségnek: az első Shodant, a System Shock mindenkori főgonoszát ábrázolja, míg a másik az első System Shock helyszínét, a Citadel Stationt.

Shodan (ami a Sentient Hyper-Optimized Data Access Network elnevezés rövidítése) annyira mindenkori főgonosz, hogy most is visszatér, Spector szerint ő a System Shock szíve és lelke, így természetes, hogy a folytatásban is központi szerephez jut. Habár biztosan bosszant majd néhányakat, Shodan más lesz, mint eddig, Spector ráadásul jobban beleásná magát a szuperintelligens AI motivációiba, kiderül, hogy miért akarta elpusztítani az emberiséget - már azon kívül, hogy az első részben a mi ügyködésünk miatt kattant be.

A System Shock 3 története ott veszi fel a fonalat, ahol a System Shock 2 befejeződött, ennek megfelelően - és itt igyekszünk elkerülni a spoilereket - visszatér Rebecca Sutton, illetve négy másik túlélő is: Tommy Suarez (Sutton kollégája), Rebecca Lansing (az első rész főhősének segítője), valamint az első két rész főszereplője, a hacker és a katona. Spector szerint rengeteg a nyitott kérdés velük kapcsolatban, természetesen ezek megválaszolására is sort kerítenek majd - ahogy Edward Diego múltjába is bepillantást fogunk nyerni.

Spector azt is megígérte, igyekeznek modernizálni a játékot, ami egy sci-fi esetében furcsának tűnhet, ugyanakkor nyilvánvaló, hogy mára rengeteget léptünk előre a kezelőfelületek, a hackelés és a mesterséges intelligenciák területén. A fejlesztők ezekre alapozva próbálják megjósolni, mi vár ránk 2114-ben, és arra is odafigyelnek, hogy napjaink aggodalmaira reflektáljanak a történet során.

A System Shock 3 munkálataihoz egyébként Arturo Pulecio (Dark Age of Camelot, Warhammer Online), Jason Hughes (Wing Commander, Epic Mickey) és Sheldon Pacotti (Deus Ex, America's Army) is csatlakozott nemrég.

3.
KopyAti
Én egyelőre a SS 1 reboot-ot várom!
2.
Extol
Végre! Történik valami ennyi év után, nem csak az előző részek újra kiadása. Nap híre!
1.
SkyHun
Kíváncsian várom a további híreket a fejleményekről. Érdeklődve állok hozzá!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...