System Shock 3 - befutottak az első concept artok

  • Írta: fojesz
  • 2016. augusztus 30.
  • Képek
Link másolása
A Polygon egy kisebb adag infómorzsa társaságában mutatta be nekünk a System Shock 3 első artworkjeit. Ahhoz képest, hogy éveket kell várnunk a megjelenésére, sikerült felcsigázniuk bennünket a fejlesztőknek.

Miután az év elején maga Warren Spector, az eredeti System Shock atyja is csatlakozott a projekthez, a Polygon őt kérdezte meg, hogy mi újság az OtherSide Entertainmentnél, és mik a terveik a folytatás kapcsán. Habár a munkálatok még alig kezdődtek el, Spector meglehetősen beszédes volt, és két artworköt is bemutatott a nagyközönségnek: az első Shodant, a System Shock mindenkori főgonoszát ábrázolja, míg a másik az első System Shock helyszínét, a Citadel Stationt.

Shodan (ami a Sentient Hyper-Optimized Data Access Network elnevezés rövidítése) annyira mindenkori főgonosz, hogy most is visszatér, Spector szerint ő a System Shock szíve és lelke, így természetes, hogy a folytatásban is központi szerephez jut. Habár biztosan bosszant majd néhányakat, Shodan más lesz, mint eddig, Spector ráadásul jobban beleásná magát a szuperintelligens AI motivációiba, kiderül, hogy miért akarta elpusztítani az emberiséget - már azon kívül, hogy az első részben a mi ügyködésünk miatt kattant be.

A System Shock 3 története ott veszi fel a fonalat, ahol a System Shock 2 befejeződött, ennek megfelelően - és itt igyekszünk elkerülni a spoilereket - visszatér Rebecca Sutton, illetve négy másik túlélő is: Tommy Suarez (Sutton kollégája), Rebecca Lansing (az első rész főhősének segítője), valamint az első két rész főszereplője, a hacker és a katona. Spector szerint rengeteg a nyitott kérdés velük kapcsolatban, természetesen ezek megválaszolására is sort kerítenek majd - ahogy Edward Diego múltjába is bepillantást fogunk nyerni.

Spector azt is megígérte, igyekeznek modernizálni a játékot, ami egy sci-fi esetében furcsának tűnhet, ugyanakkor nyilvánvaló, hogy mára rengeteget léptünk előre a kezelőfelületek, a hackelés és a mesterséges intelligenciák területén. A fejlesztők ezekre alapozva próbálják megjósolni, mi vár ránk 2114-ben, és arra is odafigyelnek, hogy napjaink aggodalmaira reflektáljanak a történet során.

A System Shock 3 munkálataihoz egyébként Arturo Pulecio (Dark Age of Camelot, Warhammer Online), Jason Hughes (Wing Commander, Epic Mickey) és Sheldon Pacotti (Deus Ex, America's Army) is csatlakozott nemrég.

3.
3.
KopyAti
Én egyelőre a SS 1 reboot-ot várom!
2.
2.
Extol
Végre! Történik valami ennyi év után, nem csak az előző részek újra kiadása. Nap híre!
1.
1.
SkyHun
Kíváncsian várom a további híreket a fejleményekről. Érdeklődve állok hozzá!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...