A Battlefield 1 lehet a DICE legsikeresebb játéka

  • Írta: fojesz
  • 2016. november 8.
  • Biznisz
Link másolása
Az első tíz nap számai rendkívül biztatóak, a svéd stúdió minden házon belüli rekordját megdöntötte az FPS, és az elemzők is hosszabb távú sikerrel számolnak. A jó hír mellé viszont jutott rossz is, a rajt után távozott a csapat fejese.

A DICE kiadott egy infografikát, amelyen a Battlefield 1 első tíz napját összesítik. Ahogy az a képen látható, rendkívül aktív időszakot tudhat maga mögött a svéd fejlesztőcsapat, amely már meg is erősítette, hogy az első világháborús lövölde produkálta az eddigi legjobb rajtot a játékaik közül. Habár az eladási adatokat nem ismerjük, azt pedig végképp nem tudhatjuk, hogy hosszú távon mire lesz elég ez a lendület, egyes elemzők szerint 16,5 millió példányig menetelhet a játék, ami óriási szám.

A DICE a játékosok aktivitásával igyekezett szemléltetni, hogy mennyire volt sikeres a Battlefield 1 rajtja. Mint kiderült, a megjelenés utáni tíz napban 59 millió órát töltöttek a rajongók a játékkal, ebből 9-et az új Operations módban. Emellett 32 millió Battlepacket zsebeltek be a fotelkatonák, és 1,6 millió Behemót bukkant fel a csatatéren. A legnépszerűbb közelharci fegyver a zsebkés volt, míg a "járművek" között nem meglepő módon a lovak arattak - 5,8 millió játékost vadásztak le a derék hátasok segítségével.

A jó hírek mellé azonban rossz is jutott: nem sokkal a Battlefield 1 rajtja után a DICE vezetője, Patrick Bach bejelentette, hogy elhagyja a fejlesztőcéget. Bach 15 éve dolgozott a csapatnál, így a Battlefield, a Battlefront és a Mirror's Edge munkálataira is rálátása volt. A hírek szerint azért vonul vissza, mert a családjával szeretne lenni.

24.
24.
p3ti
Nagyon nagyon hosszú idő után az egyetlen olyan Multi ami hosszútávon is leköt. Ami nekem nagyon tetszik, hogy kicsit kényszerít egy kis csapatmunkára, és kevesebb benne az agyatlan rambózás. Pályák nagyon jók, a fegyverek dettó, hangulat, grafika jeles. Xone -on játszom, és eddig semmilyen negatívummal nem találkoztam a multiplayer során. Összességében abszolút megérdemli a sikert. Aki esetleg hezitálna, és tetszettek neki a régebbi VH -s játékok annak ajánlom. Singleplayerbe most kezdtem bele, az sem ígérkezik rossznak...bár én a BF részeket mindig a multi miatt kedveltem! Nálam simán 10/9 - 10/10 kategória a játék. Remélem a DICE majd rászánja magát vmikor a Bad Company 3. részére! Imádtam a BC játékokat
23.
23.
csabuszflash
Tóbiásné, ollie92. Csodás reggelt szereztetek nekem , hangosan felnevettem iskola aulába:))))))
16.
16.
Rezsidémon
#12: ha meglepetés lett volna, hogy beszélted le időben róla? :O
14.
14.
ollie92
#12: Okés, jó neked ;)
12.
12.
anarchoid
a BF jokis casual fps ismeros meg akart lepni egyt deluxe peldannyal, de idoben lebeszeltem rola, mar kinottem a BF ekbol ;) ARMA rule
11.
11.
Rezsidémon
10.
10.
Hunszi
#9: Sőt vannak olyan videói is, hogy PCsek ellen nyomja BF4-ben controllerrel s még úgyis top 3ba benne van. Na kb ő az az ember, aki 100%osan megcáfolja azt, hogy controllerrel nem lehet FPS-t játszani.

Állat a srác.
9.
9.
Hunszi
#6: Használj Kontrolfreek magasítót, rengeteget segít és nézd meg TheBrokenMachine tippjeit, annyira jól nyomja a srác DS4-el, hogy sokan nem hittél el s kértek tőle controller cam-os gameplayt, ő elmondja a videóiban, hogyan érdemes beállítani a dolgokat s mit érdemes használni.
8.
8.
Rezsidémon
#7: Pont tegnap győztem Operations támadóban a Sinain, de kurva necces volt :D
Azért sok múlik azon, hogy pl. a vonatot hogyan használja a csapat, mert ha ügyesek, akkor azzal elég komoly előnyt lehet szerezni és megváltoznak az erőviszonyok. De tény, hogy vannak problémák az egyensúly kapcsán, viszont azt gondolom, hogy idővel ezt javítják majd valahogy.
7.
7.
ollie92
Operation mód nagy fejlesztés, iszonyat hangulatos, DE
Kurva nagy balansz problémák vannak, amit gyorsan orvoslni kéne.

8/10 esetben a védők győznek, amit a játék komoly szorzóval jutalmaz.
3 támadás kevés, főleg úgy, hogy a ticketeketek csakis az ellenség kiiktatásával tudod felpumpálni, azt is csak egy ideig, egy adott zónán belül. Tehát amikor kell és a csapat visszavonl, nem tesztek szert elég ticketre így hamar vége is van és az 1-3 zónánál el is vész az első zászlóalj :/ A pálya végére ugyanez a helyzet, tehát az első pálya végén 1, de lehet 2 zászlóalj veszik el és még ott a második pálya. Ugyanez a helyzet a sivatagos (FAO-SUEZ-SINAI) pályákon, hiába a 3 pálya, ugyanúgy csak 3 zászlóalj marad. Ez melyik fasz eszébe jutott, hogy ez korrekt ??? Többynire már SUEZ-en befullad az egész, de 1-2 eljutottunk SINAI-ra is, ahol még a falu előtt bebuktuk. Bár hallani legendákat olyan meccsekről, ahol a támadók győztek még a SINAI-n is. De ezek csak mendemondák...

Ha sikerül továbbjutni a másik mapra és 2 zászlóaljt veszítünk, akkor kéne kapni még egyet. Másképp esélytelen. Vagy pedig, maradjon a 3, de akkor a zóna elfoglalása után álljon vissza a ticket maximumra, mint a RUSH esetében.
6.
6.
Rezsidémon
Operations játékmód nagyon betalált nálam :) Tényleg faszák a pályák is, még ha néha azt is érzem, hogy nincsen meg az egyensúly egyes esetekben a támadók és védők között.

Ami azt illeti, PS4-en számomra nagyon nehéz a célzás, pedig állítgattam az érzékenységet, de nem megy könnyen így sem. PC-n azért ez egyszerűbb, de így is élvezetes.

Egyáltalán nem éri meg itt fejetlenül rohangászni, legjobb, ha az osztagoddal maradsz és megfontoltan haladtok előre fedezékről-fedezékre, mert simán kicsipáznak a mesterlövészek vagy belerohansz egy harckocsiba és aztán csá.

Ahogy én észrevettem, kevesebb az eszetlenül rohangászó idióta és a játék szépen osztja a pontokat, ha a küldetésre hajtasz rá a fragek helyett. Úgyhogy nekem bejön, ráadásul szép is és egyszer sem szaggatott be eddig.
5.
5.
Beniciodeltoro
#1: Az a homokvihar odab*szós rendesen, rohadt jól néz ki.
Az Amiensen az esős idő is szuper, tocsogunk a sárban, később meg olyan köd lesz hogy szinte semmit se látni, szinte csak az operations módot tolom.
Azért néha le kell tenni egy egy napra mert néha sok a jóból.
Ha ez ilyen lett akkor a 2. VH-s BF milyen lesz ? :O
4.
4.
gomba56
#3: A Ló a keménytökű :) (legyen mán szerk. gomb...)
3.
3.
gomba56
#1: A lóról azért kapnak le mert rád lőnek nem Lóra. A keménytökű! :)
Várom az egyéni szerverek, mert szívesen tolnék 1-2 pályát egymásután többször is.
2.
2.
ollie92
A Játék zseniális, ezidáig a BF3-nak volt a legjobb MAP dizájnja, de amit ebben összehoztak, az szép munka ! A pályák szépek, hangulatosak és logikusan felépítve (kissebb, nagyobb hibákkal :D ) A tankokat meg nagyon egyszerű szétkapni egy kis csapatmunkával. Bombázóval 1 dobásra ki lehet iktatni, még a nagy HEAVY TANK-ot is ! Szeretem szétbombázni, rögtön a kör elején, mikor elérnek az első zászlóhoz :D
1.
1.
DarkLord
Nagyon jó játék lett még én is élvezem, pedig nekem kimaradt vagy 10 év az ilyen stílusú játékokból. Szinte az összes map telitalálat lett. Van benn gyors , mint mondjuk a Suez, vagy sima fegyver-fegyver ellen, mint a Forest. Jó romos épületek az Amiens vagy a Open Beta-ban látott Sinai desert, amin , mindig öröm újra játszani , ha pont azt dobja be a game. Volt homokvihar a beta alatt is, de tegnap tényleg olyan homokvihar volt, hogy pár méternél nem lehetett messzebb látni (szegény mesterlövészek :D). Tuti valamit toltak rá, mert ekkora homokviharral én még nem találkoztam.

Egyébként engem olyan hamar lekapnak a lóról, sok embert meg látom csak vágtat lövik és kaszabol nem esik le a lóról... mondjuk nekem a sima fegyveres harc tetszik a legjobban ezért is jó az erdő pl. ahol nem lehet járműveket használni. Ha jármű, akkor a light tankban nyomom ott egyedül van az ember aztán azt csinál, amit akar :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...