Battlefield 1 - itt úgyse jutsz át!

  • Írta: Shifty
  • 2016. december 19.
  • Képek
Link másolása
Holnap minden Battlefield 1-játékos számára elérhető lesz a játék ingyenes kiegészítője, a Giant's Shadow, amit jövő márciusban követ majd az első igazi pályacsomag. Az első képet odabent találjátok róla.

Az Electronic Arts jövőre megkezdi a Battlefield 1 (teszt) megjelenés utáni támogatását, így valamikor 2017 márciusában fut be a játék első méretesebb letölthető bővítménye. A They Shall Not Pass DLC többek között a francia és orosz erők járműveivel, fegyvereivel és katonáival egészíti ki az eddigi felhozatalt, de természetesen új helyszínek és feltehetően vadonatúj játékmódok is társulnak majd a csomaghoz.

Az első képet a Twitteren leplezte a kiadó, amely remekül illusztrálja, milyen véres és könyörtelen összecsapásokra számíthatunk majd. A koncepciós rajzon egy szűk folyosóval összekötött bunker látható, amit valószínűleg a francia erők igyekeznek minden erejükkel megvédeni.

9.
9.
ollie92
Battlefield 1-nek szinte tökéletes a pálya felhozatala. vannak nagyobb, járművekre fokúszáló pályák, vannak közelharcra alkalmas mapok is. Remek pálya tervezés, játszható mindkét féllel. KIVÉVE A GIANT´S SHADOW-ot, ami a BF történelmében a legborzaszttóbb, ötlettelen szar. Ehhez képest a BF4 féle pályák mesterművek.
Na jó, mi is lehet vele a gond ?

1. Köd, köd, köd....Igen nekem is tetszik, ha itt-ott elered az eső, picit leszáll a köd, mivel változik a játékstílus. De az, hogy 20 percig lófaszt se látni, repülők hasznavehetetlenek, mert 10m nem látsz tisztán, hirtelen belefutsz vagy 5 ellenségbe és csókolom.
2. B-C-D-E zászlók elhelyezése miatt, a német csapatoknak sokkal könnyeb győzni.
3. A brit csapat térfele, öttlettelen sík terep, amit nem lehet megkerülni, mert a sniperek leszednek. Semmi komolyabb fedezék, esetleg egy enyhe dombozat.

Egy félszemű, autista jobban össze tudná rakni az egészet, nagyon széthúzták a pályát, szinte érezni, hogy nnek vagy 500m rövidebbnek kéne lennie.

Ha a britek (1/10) meccsből áttudnak jutni a roncson túl, a B-A zászlóknál kurva élvezetes közelharcok szoktak kialakulni, de az nagyon ritka....
6.
6.
Avifer
#4: megoldható lenne úgy mint a battlefield 3-ban azt hiszem conquest assault néven volt hasonló, a védőké minden pont és a táadónak el kell foglalnia mindet mert addig csak a bázisról ebben az esetben csónakokból lehetne spawnolni
5.
5.
a3a
Ez nem alagút, ez valószínűleg Douamont erődje lesz, Verdun egyik védőbástyája. Elméletben elég nagy nyílt tereket tudnának ez elé rakni. Bár én még mindig Przemšyl erődjére várok legjobban, remélhetőleg benne lesz az orosz kiegészítőben.
4.
4.
DarkLord
Mondjuk tervezhetnének egy map-ot, amely hasonló lenne, mint a Normandia-i partraszállás, csak ez egy kitalált dolog lenne, de hasonló szisztémával, hogy lennének fenn épületekben, bunkerekben a védők. És lennének a partraszállók, akiknek a feladata a bázis elfoglalása lenne. Minden korszerű fegyver nélkül, gondolok itt sniper fegyverekre és tankokra, járművekre. Csak kézi fegyver lenne mindkét oldalon meg gépfegyver. És ez hardcore-ban, tehát, akit kilőnének az kiesne. Persze azzal korlátoznám a védőket, hogy kevesebben lennének, mint a támadók, mert ők védett helyeken lennének. Mit szólnátok egy ilyenhez?
2.
2.
Szmoli11
Valami Nagyot kell alkotniuk ,ha megakarják tartani a játékosokat! Hmm ha ilyen aláhúzás mappok lesznek akkor engem megvesznek, elegem
van mar a nagy mappokból.
1.
1.
gomba56
Meglesz a Metro és a Operation Locker pótlása?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...