Távozott a Tomb Raider írója

  • Írta: zoenn
  • 2017. január 4.
  • Homo Nobilis
Link másolása
Az előző két Tomb Raider-játék sztorijáért felelős Rhianna Pratchett búcsút intett a frencsájznak, többé már nem segít be a Crystal Dynamicsnek. Így a következő rész történetét már másvalaki veti papírra.

A Tomb Raider hivatalos Twitter-csatornáján erősítették meg a hírt, miszerint Rhianna Pratchett búcsút int a frencsájznak. A 2013-as reboot és a Rise of the Tomb Raider sztorijáért felelős hölgy öt évet töltött el a Cyristal Dynamicsnél, hogy a játékipar egyik legismertebb hősnőjének sorsát egyengesse.

Terry Pratchett lányának nem ez volt az egyetlen kapcsolata a videojátékokkal. Ő írta a 2004-es Beyond Divinity sztoriját, később ugyanilyen szerepkört töltött be a Mirror's Edge-nél és a Prince of Persiánál is. Emellett a BioShock Infinite scriptjébe is besegített. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy egy veterán írónővel van dolgunk.

A pletykák szerint a Shadow of the Tomb Raider címen futó folytatás sztorijáért már másvalaki felel majd.

"Szeretném azt hinni, hogy jó dolgokat csináltam" - írta a Twitteren. Az biztos, hogy Pratchett nem fog unatkozni, ő felel az apja által jegyzett The Wee Free Men filmváltozatáért, illetve a Lost Words című indie játék történetéért is.

13.
13.
Zoli0507
#8: Eszmèletlen sablon? Maximum a moziban sablon de jàtèkiparban nem igazàn emlèkszem az elmùlt pàr èvből olyan AAA cìmre ami ilyen kaland "sablon" story-val àllt elő. Amièrt ajnàrozzàk az a törtènet felèpìtès, a zseniàlis pàrbeszèdek........ ahogy megvalòsìtottàk...... na ezekben keresendő. Mellèkesen pedig elèg sok kalandfilmet megszègyenìt.
12.
12.
coderman
#8: Egy kalandfilmben/gameben nem kell nagyot ujitani a tortenet teren, a karakterek szerethetosegen all vagy bukik az egesz. Es a karakterek TR-ben kurva gyengek.
10.
10.
Mortis
#9: s pont ezért külön vicces, hogy az eddigi munkái közül mindben erős a kaland-aspektus: vállalhatna valami olyat, amiben jó s érdekli is - mindenki jobban járna.
9.
9.
Giggsy
#8: Kicsit sablon az Uncharted sztorija, de jól van felépítve. A TR reboot sztorija meg csak szimplán sablon. Élveztem mindkét részt, de nem a történet miatt. Az Uncharted pont abban nagyszerű, hogy visszaadja az igazi kalandfilmes hangulatot, a TR meg pont nem volt igazán kalandos, inkább csak túlélősztori. Nagyon hiányzott mindkét részből az új és kalandos elveszett világok felfedezése, mert ez az aspektus csak egészen minimális szerepet kapott Pritchett kisasszony öncélú karakterizálása miatt. Az, hogy őt mennyire zavarja ez az egész felfedezősdi, a képregényeknél mutatkozik meg igazán, ugyanis azokból kvázi Szex és New Yorkot írt, egy tomboyjal a főszerepben, igazi kalandsztori helyett.
8.
8.
zimonyini
#7: Mert az Unchartednek kurva eredeti sztorija van nem? ... Nem értem az ajnározást, mert bár a karakterek nagyon jók, a sztori eszméletlen sablon.
7.
7.
coderman
#3: Az elso reboot hangulata tenyleg fantasztikus volt, de a karakterek es a parbeszedek mar ott is baromi gyengek voltak neha. Masodik resz meg total lapos volt minden szempontbol, szoval en is orulok hogy valaki mas probalkozhat most ezzel. Valami uncharted szintut azert osszehozhatnanak story teren is.
6.
6.
hedzsooo
Most játszottam ki egymás után mind a 2 részt (1 ideje már a Steamen figyetlek nálam, a DLC-áradatokkal eggyütt), ill. a 2. résznek még csak a fő szálát fejeztem be. Az 1. résznek szerintem is nagyon jól elvolt találva a története a szigettel, ami nem enged el, ahogyan már mások is írták előttem de nekem a 2. is bejött, főleg a sok utalás miatt az apjára adott nekem újat, ami bejött számomra.

Szóval nálam OK lesz teljesen ha hozza ennek a 2 résznek majd a szintjét a kövi is. Szórakoztató, látványos, akciódús játék lett mind a 2 rész, én pont ennyit vártam 1 kalandjátéktól.

...A kihívás is megvan, ha a nehézségi szintet feltornázzuk, + a kihívásos részeket meg nem pl. youtube videókból nézzük meg, ahnem magunk próbáljuk mindet megoldani. Én párszor nagyon közel voltam hozzá, h rákeressek neten a megoldásra de aztán szerencsére még mielőtt teljesen kifutottam volna a türelmemből, megleltem a megoldást, h mit néztem be párszor egymás után akár többször is. :)
5.
5.
Giggsy
Őszintén? Annyira nagyon nem bánom. Legfeljebb jó közepes volt mindkét új TR sztorija. Játéknak elment, de azon túl semmi extra, egy Unchartednek például a közelében sem volt. A Tomb Raider képregények meg, amihez Pratchett írt, kifejezetten pocsékok voltak. Az meg külön fekete pont, hogy még mindig nem juttatta el Larát a hivatásos kalandor státuszba. Talán egy új író végre megteszi majd.
4.
4.
Stranger
Na végre... talán értelmes történetet is kapunk végre, ha már ennyire sztori központú lett a sorozat, nem ártana.
3.
3.
Artyom150
#1: Tomb Raidernél fontos a sztori, ha nem is feltétlen a történetvezetés, de az alapszituáció kitalálása, az atmoszféra megteremtése. Ami az 1. részben 10/10 volt azzal a szigetről el nem engedő japán földöntúli hatalommal és a szigeten rekedt hajótöröttekkel, és a második részre meg már nem sikerült ezt hozni, gondolom kapott kritikát ő is rendesen.
2.
2.
#1: Utána néztem.
A 2008-ast írta jah XD
Ráéreztél ezért egy jutalom.
Mit kérsz? ;D
1.
1.
Mortis
az új Tomb Raider-ek pont nem a sztorijuk miatt voltak érdekesek, szóval nem kár érte.
se a Mirror's Edge, se a Prince of Persia(gondolom a 2008-as) nem voltak túl jók történet terén: Infinite meg egy nagy katyvasz, ott gondolom túl sok volt a tehetség, vagy valami. röviden: van még mit letennie az asztalra, hogy felérjen az apjához.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...