Újabb rekordot állított fel a Steam

  • Írta: fojesz
  • 2017. január 9.
  • Hír
Link másolása
Megdőlt a hétvégén a Steam aktivitási rekordja, volt olyan pillanat, amikor több mint 14,3 millió játékos használta egyszerre a szolgáltatást. Természetesen a jól ismert slágercímek húzták a számokat.

Tegnap újabb házon belüli rekordot állított fel a Steam, volt olyan pillanat, amikor több mint 14,3 millióan használták egyszerre a szolgáltatást - a legnépszerűbb játékok ez idő alatt a DOTA 2, a Counter-Strike: Global Offensive és a GTA V voltak. A Steam töretlenül erősödik, az 5 milliós álomhatárt 2012-ben, a 10 milliósat pedig 2015-ben sikerült átlépni.

A SteamSpy múlt héten adta ki az évzáró statisztikáját egyébként, ebből derült ki, hogy bár a Steamen egyre több a játék, az eladásokból származó bevétel már nem nőtt érdemben. Míg 2015-ben 2964 cím debütált az üzletben, 2016-ban 5245 (!), ehhez képest a bevétel stagnált, 3,3-3,6 milliárd dollár volt, míg az előző évben 3,5 milliárd dolláros forgalmat tudhatott maga mögött az áruház. (A számok a mikrotranzakciókat nem tartalmazzák.)

22.
22.
LtK
#21: Valoszinuleg azert lehet ilyenekkel talalkozni mai napig MM-be ... Az utobbi idobe eleg aktiv jatekoskent mondom ezt...
21.
21.
Mufika
#20: Az ilyen hitbox problémák már kb 1 éve fixálva vannak.......nem csak videókból kell tájékozódni....
20.
20.
LtK
#19: Tény és való, hogy egy foshalmaz a source motornál a hitbox. Több ezer játékos "sír" miatta, biztosan mindenki hülye és csak neked van igazad. Menj fel youtube-ra és keress rá. Töménytelen mennyiségű videó van róla, hogy mennyire elvan rontva.
Itt hagyok csak egyet, hogy még keresni se kelljen.

https://www.youtube.com/watch?v=LS_aNrzJqKg
19.
19.
markoci555
egyes kommentek mellet nem tudok elmenni szótlanul...
pl. lol, dota és hots közül a dota a legbonyolultabb, legstratégikusabb, de leszólják :D és én nem is a dotát szeretem de mégis meg kell védenem

a másik meg a cs, én egy darab skint nem vettem, és nincsenek gondjaim a hitbox-szal, simán élvezem a játékot, az ilyen "sz*r a hitbox" dolgokat a kezdő/hülye játékosok találják ki, akik nem értik a játék mechanikáját, vagy én nem tudom, de szerintem kell valami amin lehet sírni, ha éppen nincsenek csalók. Több mint 1k órával szerintem már kijelenthetek ilyesmit.
18.
18.
crytek
A sok kártyafarmoló idióta miatt akiknek csak a program futtatja a játékokat.
17.
17.
Cuppak
#9 Ekkora marhaságot életemben nem olvastam
16.
16.
br1Koo
15.
15.
Thevon
Én bevallom 1-2 havonta leülök egy pár órát Cs:GO-ni. Régen napi szinten játszottam, csak 2015-be jött egy update, amivel teljesen tönkre tették az MM rendszert. Btw én a haverok miatt ülök le CS-zni, de viszont CS 1.6-ozni szoktam néha, ott legalább nem kell élveznem azt, hogy különböző szláv kultúrával rendelkező gyerekek visítanak a mikrofonba.
14.
14.
Extol
Az is érdekes hogy a Steam indulása óta 300+ játékot távolítottak el különböző okok miatt
11.
11.
Tr4nCe
#9: Ezzel szerintem semmi baj nincs. Ha egyszer jól működik egy rendszer, azt kár szétbarmolni. Persze lehet fejlesztgetni (mint most a Dota pl.), esetleg skinekkel feldobni stb. Én örülök, hogy vannak ilyen játékok, amik hosszú évek után is ugyanolyan szórakoztatóak, és nagy ívben tojik mindenki az esetleges elavult grafikájukra.
10.
10.
mestermagyar
#9: játékmód helyett érts tartalmat a DOTA-ban.
9.
9.
mestermagyar
#5: Elhiszem, hogy a DOTA olyan értelemben természetesen nem egyszerű, hogy 2 nap alatt már nyertesen jönnék ki a játékból és igen, tartogat izgalmakat, és igen, rengeteg játékmód van benne. Viszont.

A Rocket League, a CS, a DOTA. Ezeknek a játékoknak az alapkoncepcióját vagy techdemóját 2 óra leforgása alatt össze lehet rakni ha értesz egy bizonyos szinten az egyik kész játékengine fejlesztői környezetéhez. Csak gondolj bele, hogy 2 kapu kell, ami érzékeli hogy belelökték a labdát, és van egy rocket leagued!

Innen már tényleg csak annyi a dolgod, hogy pályát, kocsit és fegyvert gyártasz hozzá, azt meg a community is tud pl. CS.

Azért zseniálisak, mert alapjánál fogva úgy lettek tervezve, hogy a fejlesztők ne kerüljenek miatta pénzügyi bajba vagy technikai illetve élvezetfaktori limitekbe ha úgy döntenek hogy bővítik. Vicces, mert a Valve-nak a CS az a biztosítása hogy kinnt van egy biztos jövedelmet hozó játéka a piacon amíg a half life-on évekig törik a fejüket. Szerinted miért jelent meg azóta 2 CS? Így lesz az a vége, hogy ezek a játékok a konkurensekkel összehasonlíthatatlanok, mert SEMMIT sem tudnak a legbiztosabb játékmechanikáikat leszámítva.
8.
8.
Tr4nCe
#5: Minimum 3000 órám van a Dotaban. Faék egyszerűségűnek én sem mondanám...mi az hogy..Annyi mindenre kell figyelni, ami a MOBA közül is kiemeli. Még mindig van mit tanulni benne, főleg az új 7.00-ás frissítés óta. Persze aki nem akar fejlődni, csak bemegy és szórakozik, annak így tűnhet katyvasz az egész. Viszont soha nem fogja megtapasztalni milyen egy igazi meccs. Márpedig ez a játék itt lesz igazán élvezhető, mivel csapatjáték. Nincs egy adott hős, amivel végig lehet verni bárkit, nincs minden ellen működő item build, mindenre van counter pick vagy item, nincs 2 ugyanolyan harc. A többi már csak a játékos eszén múlik és reflexein. Ezért is szeretik az emberek.
7.
7.
Heldengeist
#6: Ez az összes kompetitív multis játékra megáll.
6.
6.
shatterhand
#5: Én azt vágom, hogy vannak vmi hősök amik eldönthetik a kimenetelt. De az,hogy mást nem látok 90%ban mint hogy addig "lőnek" egy egy oszlopot,tornyot míg le nem dől.. Megy egyfajta monotón klikkelgetés, néha elfutás. A legvégén persze összeáll a játék maga, de odáig...

(nem leszólom a mobát, csak én nem értem ezt a felhajtást körülötte, pedig több mint 30éve játszom)
5.
5.
Neurotic
#4: Azért a dota minden csak nem faék szintű játék. Anno nekem évekig a Warcraft 3-ban lévő dota map volt "A JÁTÉK". Pedig akkor még nem voltak skinek meg semmi. Kicsit sajnálom is, hogy a Dota 2-nél főleg ezen van a hangsúly. Igaz mostanában jött egy nagyobb frissítés ami alapjaiban változtatta meg a játékot. Azért annak örülök, hogy a Valve olyan üzleti modellt választott, ahol a hősöket ingyen megkapja mindenki és csak a kozmatikai cuccokat lehet megszerezni pénzért.

Szóval a Dota már a steames idők előtt is egy népszerű játék volt, és első volt azon játékok közt amire azt lehetett mondani, hogy esport. Ez a népszerűség pedig elég szépen kitart és csalogatja be az embereket a Valve rendszerébe.
4.
4.
mestermagyar
#1: Észre lehetett venni az utóbbi években, hogy a toplista top 3 játszott játékát sem a tartalom, sem az innováció, sem a grafika, sem a játékmechanika, de még csak az az átadott érték sem fogja meghatározni. A legtetején lévő címek olyanok mint egy gangam style videó: Sikerül uralnia a pillanatot és magával rántja a tömegket a világon elképzelhető leggenericebb fps-játékába és a világon elképzelhető leggenericebb műfajba, a MOBA-ba.

De komolyan, arra jöttem rá, hogy ezek a címek ha megnézed, valami faék szinten állnak a sok skin mögött. A CS-nél én még árkádabb és leegyszerűsítettebb fps-el nem toltam, egyszerűen megmagyarázhatatlan, nem tudod megmondani hogy a faszba van a toplistán!
3.
3.
shatterhand
#2: A F2P film legalabb jo volt.
2.
2.
Formula1fanatic
#1: Nem nézni kell hanem játszani.
1.
1.
shatterhand
akárhogy nézem sose értem mi a jó ebben a moba-ban. Baromi unalmas nézni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...