DiRT 4 - így fest mozgás közben

  • Írta: Shifty
  • 2017. január 27.
  • Videó
Tegnap váratlanul bemutatkozott a DiRT-sorozat negyedik felvonása, ami ezúttal új szériákat, helyszíneket és persze funkciókat is felvonultat majd. A lényeg azonban nem változik, ismét a kőkemény versenyzésen lesz a hangsúly.

A DiRT 4 a tegnapi bejelentés szerint átmenet lesz a keményvonalas DiRT Rally és szórakoztatóbb, kisebb kihívással kecsegtető DiRT Showdown között. Ez lényegében abban ölt majd testet, hogy aki tényleg valósághű vezetési élményre vágyik, az a DiRT Rallyban megismert modell továbbfejlesztett változata jóvoltából kóstolhat bele a versenyzésbe, míg akik inkább csak kikapcsolódnának és körözgetnének, azok is megkapják a saját beállítási lehetőségeket.

A játékban egyébként több mint ötven csodaszép járgány kap majd helyet, köztük olyan ismert szörnyekkel, mint a Ford Fiesta R5, a Mitsubishi Lancer Evolution VI, a Subaru WRX STI NR4 vagy az Audi Sport quattro S1 E2. Ez az első alkalom, hogy kamionok, buggyk és ralikrossz gépek is terelgethetőek lesznek, így nem meglepő módon a DiRT 4 lesz a FIA World Rallycross Championship hivatalos játéka. Utóbbi versenyeket olyan helyszíneken vívhatjuk majd meg, mint Montalegre, Lohéac Bretagne, Hell, Holjes és Lydden Hill. A sima raliversenyek Ausztrália, Spanyolország, Michigan, Svédország és Wales gyönyörű vidékein fognak zajlani, míg a buggykat felvonultató Landrush módban Kalifornia, Nevada és Mexikó helyszíneit látogatjuk majd meg.

A lazább hangvételt kedvelők a karrier mellett többek között a Joyride módba is belekóstolhatnak, de lesznek majd állandó kihívások is, továbbá komoly online tornákat is ígér a Codemasters.

A DiRT 4 június 9-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

12.
delphijos
Megnézve a videót, én nem vágom hogy lehet ebből ilyen sommás véleményt mondani mint tették páran. Persze mindenkinek szíve joga nem szeretni, vagy akár a CM-et szidni, de ez szinte semmi nem volt....
10.
gegisz13
Mielőtt itt mindenki kiakadna, az autóknak kétféle irányítása lesz. Egy arcade és egy realisztikus. Annyi különbséggel, hogy mind a kettőt továbbfejlesztették. Amit itt látunk az a könnyedebb. Érdekes egy Forza-nál senki nem szitkozódik, pedig nagyrész ugyan azt a koncepciót adják ki már nem tudom hány éve. A Horizon 3 is miben volt több, mint a 2? Más terület, több autó meg valamivel szebb. De semmivel nem ad többet, mint a 2.
9.
pucu9011
Első teszteket meg várom. Aztán kiderül, hogy megéri-e meg venni vagy sem.
8.
crytek
Na végre vissza az arcade világba. Vártam már!
5.
arty1977
6 éve jött ki a Dirt3. Imádtam, ahogyan a Dirt2-t is (sőt). Dirt1 után a fizika szenzációs volt (nem szimulátor).

Ez pedig hozza a kötelezőt: új tartalom a régi körítéssel. És én pontosan ezt várom tőle. Mégis, mit kéne hoznia egy NEGYEDIK résznek? Miféle újítás kellene a mára csiszolt formulába? Egy dirt játék maradjon ízig végig dirt! (a pályagenerátor pl érdekes kísérlet, de ennyire primkón megvalósítva kb értelmetlen)

StevenSan: jah, a DR kihúzta a CM-et a csávából, sőt meggazdagodtak - MAJDNEM! :DDD Ritkán látni ennyire naív embert gémer fórumon. Amúgy nincs azzal gond, hogy te a szimulátorosabb játékokat kedveled, de a CM alapvetően _NEM ILYENEKET FEJLESZT_, a DR egy kísérlet volt, attól még hogy a csekély bekerülési költséget nagyjából visszahozta (régi engine, rengeteg asset újrahasznosítva), nem fognak végleg elmenni ebbe az irányba, még akkor se, ha ezt te személyes sértésnek veszed :D (pláne, hogy nem egy játékon dolgoznak)

Szerintem csináljanak mindenfélét, folytassák a "frencsájzaikat" - mindet.
Najo, a GRID2 féléktől megkímélhetnek, bár az Autosportal szépen korrigáltak.
4.
XuChi
Ez egy szégyen, er rakàs szemét!! Marha mérges leszek ha ezt képesek lerakni az asztalra ;(
2.
Angelwing
Hogy megörültem a Dirt 4 bejelentésnek, de a videót látva semmi újat nem mutat amiért érdemes lenne megvenni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...