GDC 2017: Így nézhet ki a Borderlands 3

  • Írta: zoenn
  • 2017. március 2.
  • Videó
Link másolása
Az Epic Games előadásán a Gearbox Software elnöke, Randy Pitchford is színpadra lépett, és bemutatta, hogyan fest majd az Unreal Engine 4-gyel a "következő Borderlands-játék". A képregényes stílus dominál itt is.

A Gearbox fejese szerint az új Borderlands-játék az Unreal Engine 4-et használja majd. Természetesen a korábbi művészeti stílus marad, de sokkal részletesebb formáknak, fényeknek és egyéb hatásoknak örülhetünk. A napszakváltozások valós időben zajlanak, és a fizika is sokkal realisztikusabb lesz.

A techdemó levetítése közben Randy Pitchford kiemelte, nem biztos, hogy bele is kerülnek az új játékba a videóban látottak. Persze a Borderlands 3 már készül, a technológia is készen áll.

7.
7.
kopic
Egyik legvarosabb jatek! E3-n remelem hogy bemutatjak !
6.
6.
markoci555
#5: ja, a fizikát felturbózzák akkor van értelme itt mutogatni, de ez csak kinézet volt a videóban
5.
5.
Ez jó meg minden, de az ilyen stílusú grafikánál sanszos hogy pont leszarja mindenki ezeket. A textúrák legyenek szépek, a többi meg szerintem inkább a design érdeme lesz, nem azon fog múlni, hogy mit tud az engine.
4.
4.
giga321
Az első részt egyedül toltam végig, unalmas is volt. De a 2. részt már haverral toltam és rég szórakoztam olyan jól mint akkor anno. Ez a 3. most még per pillanat nem érdekel, mert amit eddig mutattak ebből még semmit nem lehet leszűrni. De várom az első normális trailert. Kíváncsi vagyok hova viszik tovább a sztorit.
3.
3.
user101
Baromi jó hí és tök érdekes dolgok vannak benne... De az összkép akkor sem tetszik ... :) Az első kettő BL színes szagos mesevilága sokkal jobban bejön, mint ez a komor, szürke, koszos izé... :/
2.
2.
shatterhand
1.
1.
shatterhand
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...