GDC 2017: Engine-t váltott a felújított System Shock

  • Írta: zoenn
  • 2017. március 2.
  • Videó
Link másolása
Miután 1,3 millió dollárt kalapozott össze a Kickstarteren a Nightdive Studios, a csapat már javában dolgozik azon, hogy modernizálja klasszikus System Shockot. A korábbi motort az Unreal Engine 4-re cserélték.

A játék rendezője, Jason Fader az idei Game Developers Conference-en megerősítette, hogy a Unity Engine-t lecserélték az Unreal Engine 4-re, ami szerinte sokkal jobban passzol egy konzolos FPS-hez. A döntést többhetes kutatómunka előzte meg, végül a cross-platform támogatás, a tartalomgyártó eszközök és a jobb teljesítmény miatt döntöttek az Epic technológiája mellett.

A Nightdive kiadott egy új videót is a System Shock remake-jéről - bár a csapat szerint inkább a "reboot" kifejezés a helytálló. Ez már az új technológiával készült.

A megjelenés 2018 közepén vagy végén várható.

Képek:

4.
4.
zozo76hun
ezt nagyon varom, de 2018, akkor mar javaban scorpio. remelem ki is hasznalja majd...
3.
3.
dcba
#2: Az egesz Kain sorozatot kerjuk Soul Reaver-estul mindenestul. Bakker milyen jo lenne a Blood Omen 2 mai grafikaval istenem.
2.
2.
user101
JUJJ!!! Blood Omen 2 lécci-lécci-lécci !!! :D \o/
1.
1.
Dízel
Elég jó lesz! Kicsit a pandorum c. filmre emlékeztet. Jöhetne ezután a legacy of kain: soul reaver és társai. :P
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...