Quake Champions - nyers gameplay érkezett

  • Írta: zoenn
  • 2017. április 5.
  • Videó
Link másolása
A Bethesda jóvoltából két percen át nézhetünk bele a Quake Champions játékmenetébe. A shooter még finomításra szorul, de ettől függetlenül piszok hangulatos, és végletekig old-school.

És végre itt van a Quake Champions sallangoktól mentes gameplay bemutatója, melyben a múlt héten megismert "transzhumán punk", Anarki aprítja fel a Blood Covenant talpnyalóit őrült sebességgel. Fontos tudni, hogy az alábbi verzió még köszönőviszonyban sincs a véglegessel, tehát a grafika és a játékmenet is javulni fog idővel.

A zárt bétateszt április 6-án indul, még nem késő regisztrálni rá az alábbi oldalon.

19.
19.
#18: Tudom, mégis a magam béna módján ellennék vele. Szarul is célzok a kontrollerrel, de azért el tudnék vele lenni. Sajnos nem sok esélyt látok rá, pedig remek játéknak ígérkezik.
18.
18.
Nicodemus
Hát konzolon elég kemény lenne a harcrendszer. Egy Kvékben mindig a nagyon gyors és pontos célzás volt a lényeg minél magasabb fps-en.
17.
17.
Jó ez a videó, szívesen viszontlátnám konzolon is ezt a játékot.
16.
16.
Nicodemus
Próbálok optimista lenni, de tudom h első körben kevés kulcs lesz és azt se akárki kapja majd meg valszeg...
12.
12.
Nicodemus
Persze nem klasszikus értelemben vett városra gondoltam.Ez amolyan gépek városa lenne szal nem lenne az utcan zöldséges meg ilyenek. :D
De ha single, akkor univerzum építés lenne a helyes út. (Ahogy a Wolf-ban is tették a New Order-rel) Amúgy a Q4ben is a gépek "városában" voltunk, nem pedig otthon. Csak az egész olyan volt mint egy gyár. Én ezen változtatnék pár designe elemmel. Pl. acél katedrálisok stb... egy kreativ csoporttal lehetne ezen agyalni.
10.
10.
Nicodemus
A Q4ben nem a marson vannak hanem egy arra eléggé hasonlitó bolygón ahol a Stroggok élnek.
Persze nagyon hasonló a játékmenet a Doom és a Quake között. Hentelős fps mindkettő, ráadásul nagyon magukon viselik az Id csapat védjegyeit. De csak a mechanikat nézve a Wolfenstein is ilyen mégis más teljesen.
Az új Quake lehetett volna egy sötét gótikus horror fps is amiben nem a pokol kapuja nyílik meg hanem a stroggok háborúznak az emberekkel. Mechanikus fél organikus fél robot punk szerű gyilkoló gépek városában ahol a káosz uralkodik és sötétség. Mind vizuális,mind történet terén ebből kilehetne hozni valami újat, aminek a játékmechanikát leszámítva semmi köze a Doomhoz.
8.
8.
Nicodemus
Hát a világuk szerintem nem ugyan az.(Doom-Quake)
A Quake első része mondhatni Lovecraft-i elemekkel operált és utána a Q3 dolgozta tovább ezt a stílust bár ott már vesztett a sötétségéből. A Quake 2 inkább lett robotikus-sci-fi-s, és ezt a vonalat a negyedik rész vitte tovább. Szóval nem olyan egyértelmű melyikre tekintünk úgy mint A Quake hangulat. Színek terén pedig az első két rész volt egységesebb a sötét barna, fekete, szürke és sárga árnyalatokkal. A harmadik rész már jóval színesebb volt, míg a negyedik rész ilyen téren egyikre sem hasonlított a sok kék és zöld árnyalatokkal. Ezek a részletek erősen befolyásolják a hangulatot.
Az új rész kicsit mindegyikből merít, de főleg a harmadikból. Szerintem ha készült volna egy single rész a játékhoz az tudott volna egyedi lenni a Doom mellett is. De más piacra akarnak ráfeküdni, és ez érződik az alapból ingyenes - üzleti modellen is.
6.
6.
Nicodemus
Szeretem a Q4et is, de nagy csalódás volt a maga idején. Olyan volt mint egy Doom3 kieg, hiányzott belőle az egyénisége. Ennek ellenére sokszor kijátszottam mert szeretem az igényes fps-eket.
Abban viszont egyetértek hogy jó lenne egy single kampány az új részbe, de a multit még fontosabbnak tartom. Mert nagyon gyenge az arena shooter piac amennyiben nem ragadott magával az a pár cím ami most életben tartja a műfajt. Az OW is egy nagyon profin megcsinált játék, de nekem túl gyerekes a világa.
Az utolsó multi játék amit élveztem az a L4D volt. Remélem az új Quake-el is eltudok majd tölteni annyi időt mint amennyit annó a harmadik résszel töltöttem, és akkor már boldog leszek.
4.
4.
Nicodemus
A Quake első két része sem a története miatt lett híres. Persze technikai mérföldkő volt az első rész de a legfontosabb eleme ami miatt maradandó lett az a stílus. Ez a gótikus-sci fi világ ami mindenkit berántott. Bár a negyedik résszel próbáltak rámenni a single élményre ez két okból is elvérzett Egyrészt mert elvesztette a játék a stílusát, ezzel együtt pedig az önazonosságát. Másodrészt a harmadik rész lett a sorozat legsikeresebb darabja ami megteremtette az arena shooter műfaját. Maga a műfaj egybe is forrt a Quake címével.
Miután a Quake 4 eléggé nagyot bukott átkellett gondolniuk milyen irányba menjenek tovább. Hát elég sok ideig tartott. De nekem úgy tűnik jó döntéseket hoztak, mert visszatértek a multiplayerhez ami fontos a mai Esport központú gamer világban, hogy a saját műfajának megteremtője is megmutassa mit tud. (Reméljük nagyobb sikerrel mint ahogy az a Blizzardnak sikerül a Heroes of the Storm-mal) Másodrészt designe terén is visszatértek ahhoz a stílushoz ami különlegessé tette a címet.
Még így is sok helyen elhasalhat a játék, de én nagyon bízom benne.
2.
2.
Firsttime
#1: Csalóka ám. Szerintem van vagy 120-as fov.
1.
1.
elgeri
Sose volt teljesen az én világom ez a Quake Arena hangulat.
De azért ezt a játékbeli sebességet dicséret illeti.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...