Újabb lemaradását pótolták az Oculus Riftnek

  • Írta: fojesz
  • 2017. május 29.
  • Hardver
Link másolása
Továbbfejlesztették a mozgáskövetést, ha van három szenzorunk a VR-szemüvegünk mellé, már sétálgathatunk is vele a szobában. Az újdonságot a legutóbbi frissítés élesítette stabil funkcióként.

Lehet, hogy többe került, de a HTC Vive tudásban sokáig előrébb járt az Oculus Rifthez képest. A Facebook tulajdonában lévő csapat decemberre dolgozta le a VR-szemüvegük az egyik legnagyobb hátrányát, a mozgásérzékelős kontrollerek hiányát, és már akkor elkezdtek dolgozni a mozgáskövető rendszer továbbfejlesztésén is.

Egészen eddig ugyanis csak állva vagy ülve használhattuk az Oculus Riftet, miközben a Vive-tulajok sétálgathattak is a szobában a szemüvegükkel. A jó hír az, hogy az 1.15-ös frissítés óta ezt a funkciót a Rift is támogatja, igaz, csak akkor vehetjük igénybe, ha három szenzorunk van a headsethez. A fícsör egyébként két hete bétatesztelhető, így nem kizárt, hogy találkoztatok már vele, a minap azonban kilépett a tesztállapotból, és stabil funkcióként jegyzik a készítők.

8.
8.
zozo76hun
#4: egyebkent nem csak elhittem hanem tapasztaltam is. ugyanis en nem a lapos tv korszakaban szulettem, a commodore 64-hez egy hatalmas, szovjet szines televiziokeszuleket hasznaltam (katodsugarcsoves), aktivan nap mint nap, es igen, romlott tole a latasom.
5.
5.
delphijos
A mászkálás aztán végképp olyan feature amit én személy szerint csak vezeték nélküli megoldásnál használnék.
4.
4.
Grabowsky30+
#3: Te tényleg elhitted mikor kiskorodban azt mondták ne nézd sokat a tévét mert elromlik a szemed? :D Amúgy nem tartom kizártnak, hogy okozhat valami problémát ha valaki sokat használja, de az szerintem már extrém használat során jöhet elő! Az, hogy én egy héten 1x-2x használom pár órát a Riftet, nem hinném, hogy bajom lesz tőle! Legalábbis én nem érzek tőle semmi problémát!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...