GC 2017: Újra mozog a DOOM VFR

  • Írta: zoenn
  • 2017. augusztus 22.
  • Videó
Link másolása
A Gamescomra időzített videóban az id Software szakemberei mesélnek arról, hogyan keltették életre a DOOM VR-mellékágát minőségromlás nélkül. A beszélgetés alatt vadiúj gameplay jeleneteket láthatunk róla.

A DOOM VFR-ban egy olyan kibernetikusan módosított hőst irányítunk, akinek csak egyetlen célja van: lemészárolni a démoni teremtményeket a Marson. A spin-offban teljesen új perspektívában játszhatunk a DOOM világában.

Az alábbi videóban szépen elmagyarázzák nekünk a fejlesztők, hogy miben különbözik a játékmenet és a környezet a 2016-as fő résztől.

A játék HTC Vive-ra és PlayStation VR-ra érkezik valamikor a jövőben.

6.
6.
zozo76hun
en is azt mondom hogy megette a fene az egesz vr-t ha csak ilyen teleportalgatos modon lehet benne mozogni. ertem hogy rosszul lehet lenni benne, de ez igy meg olyan ize... akkor inkabb jatszanek rendesen TV-n, teleportalgatas nelkul... :)
3.
3.
elgeri
#2: A Resident Evil 7 meg tudta csinálni... nem is értem, hogy mások miért nem merik.
2.
2.
ollie92
#1: Ha karral irányítanád a mozgást, csúnyán összerókáznád magad....
1.
1.
NathanDrake
Jónak néz ki!
De remélem VR-on lehet majd használni az Aim controllert mert ez a teleportálgatás nem jön be. :/
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...