Mi lesz veled, LawBreakers?

  • Írta: fojesz
  • 2017. szeptember 16.
  • Hír
Cliff Bleszinski a GameSpotnak adott interjút, amiben őszintén beszélt a LawBreakers minimálisra apadt játékostáboráról és az internetes megnyilvánulásairól. Egy biztos: még mindig bízik a játék sikerében.

A LawBreakers augusztusban jelent meg PC-re és PS4-re, és a lelkes beharangozók ellenére nem rengette meg a világot. A Steam esetében még a számokat is ismerjük, az FPS sosem érte el a nyolcezer játékost egy időben, az elmúlt napban pedig egy kétszázas csúcsot tudott villantani mindössze: értsd, ha játszani szerettél volna, a legjobb esetben is kétszáz játszópajtást tartogatott neked a program.

A játék atyja, Cliff Bleszinski a GameSpotnak azt mondta, a PS4-es verzió "rendben van", bár az érvelése inkább magyarázkodásnak tűnik. Szerinte a konzolosok másképp ítélnek sikeresnek egy játékot, mint a számítógépesek: "A PC-sek megnézik a számokat a Steamen, ilyen PS4-en nincs. [...] Az emberek kiköhögik a 30 dollárt, feljönnek játszani, és nem gondolják túl a dolgot. PC-n viszont mindenáron sikerre vagy halálra akar ítélni egy olyan internetes kultúra, ami imád csak távolról figyelni" - mondta, majd hozzátette, továbbra is azon vannak, hogy felpörgessék a számokat. Lesznek új tartalmak, akciók és próbahétvégék is.

(Zárójelben érdemes megjegyezni: még PS4-en is idegesítő hosszú tud lenni a matchmaking az alacsony játékosszám miatt, erről hamarosan a tesztünkben is megemlékezünk.)

A Boss Key maratonként tekint a LawBreakersre, a gyorsjavítások mellett új pályák és kasztok várhatók, hamarosan jön a Team Deathmatch, és egy rangsorolt liga is Boss League néven. Bleszinski szerint a LawBreakersre olyan sors várhat, mint a Warframe-re, amely szintén gyenge számokat produkált eleinte, végül azonban a Digital Extremes kitartása miatt sikerült felpörgetni a játékot - most épp nyitott világú pálya érkezik, a minap adták ki az első gameplay videót hozzá.

Átdolgozzák a marketingkampányukat is, szeretnék megértetni a játékosokkal, hogy miért olyan nagyszerű élmény játszani a munkájukkal. Végül Bleszinski személyes felelősségéről is szó esett, az úriember beismerte, hogy elég beképzelt tud lenni a közösségi felületeken, és állítása szerint mindenképpen azon lesz, hogy visszavegyen egy kicsit.

25.
Kalácsképű
#24: Szerintem hetek kerdese.
24.
hadzsime
Miért nem teszik át Free to Play-be?
20.
Gykrizsi
#19: A Judgementnél jobb volt, szerintem felvezetésnek jó, de ahhoz az 5nek ütnie kell. Amúgy szerettem őt, de a mostani nyilatkozatok, meg mentalitása alapján nem vagyok benne biztos, hogy sokkal beljebb lennénk vele
19.
kopic
#13: Hát nem tudom, a 4-ben elég semmilyen kampánya volt, az eddigi leggyengébb, szval...
16.
Necreon
#8: Az megvan hogy évek óta nem dolgozik az Epic-nél, ugye?
15.
Necreon
#7: A CSGO majd 20 éves múlttal, játékosbázissal és játékipari legenda státusszal bír az 1.6 és a Source miatt. A Rocket League sikerének egyetlen oka - már azon túl hogy jó játék, mert számtalan zseniális cucc lett hatalmas üzleti bukás, hogy mást ne mondjak, Psychonauts, Beyond Good and Evil - hogy azzal kezdték hogy PlayStation Plus-ban járt ingyen **megjelenéskor**, így kapásból milliókhoz jutott el ingyen.

A LawBreakers egyiket se mondhatja el magáról.
14.
savior10
Itt most pont az a helyzet mint a kártyagyűjtögetős játékoknál. Ha valami nagyon trendi manapság akkor egy csomóan beakarnak szálni a buliba mert könnyű pénzre számítanak. Hiszen nem kell megerőltetni magát az embernek csak azt csinálni amit mindenki más.Vagy triviálisabb példával ha popzenész vagy akkor csinálj Pittbull-al egy számot és siker lesz (hiába semmilyen az a zene). A baj csak az hogy már az embereknek tele van a tökük az új Hero Shooterekből főleg mert akarva akaratlanul eszükbe jut az Overwatch.Ha szeretjük ha nem sikeres,kreatív, szórakoztató játék és akkor jelent meg amikor kellet a műfajba a vérfrissítés (igen a Team Fortress 2 is nagyon jó csak azért az se mai csirke).
13.
Gykrizsi
#9: Hát ilyen mentalitással inkább ne tegye, mert még kampány sem lenne benne.
12.
leviske
"egy olyan internetes kultúra, ami imád csak távolról figyelni"

Leszáguldani 8000-es napi csúcsról 200-ra és aztán a közösséget okolni azért, hogy nem játszanak vele... Ez az ember pár évente mindig betud valami bicskanyitogató hülyeséget dobni a IT hírvilágba.
11.
csoki0619
"Szerinte a konzolosok másképp ítélnek sikeresnek egy játékot, mint a számítógépesek: "A PC-sek megnézik a számokat a Steamen, ilyen PS4-en nincs. [...] Az emberek kiköhögik a 30 dollárt, feljönnek játszani, és nem gondolják túl a dolgot. PC-n viszont mindenáron sikerre vagy halálra akar ítélni egy olyan internetes kultúra, ami imád csak távolról figyelni" - mondta."

Mondta ő, de bár ne tette volna. Nyersen lefordíva: A konzolos bloodSteven-ek faszább arcok, mert buták mint a segg, azokra bármit rá lehet sózni.Ellenben a mocsok PC-s Übermensch a smucig fajtából való, velük nem olyan könnyű ám kiba..ni, fene a pofájukat.
Gratulálok Clifford, olyan hülye vagy, h már az óvodában is megbuktál játékból.
10.
kopic
9.
kopic
#8: Egyetértek.
Meglatszik, hogy a 4.resznel már nem volt mint kreatív dizajner.
8.
ollie92
Cliffy B inkább már józanodjon ki és menjen vissza GoW-ot hegeszteni.
7.
mestermagyar
#4: Van egy halom tényező amin múlik egy játék sikere. Csak az egyik az hogy jó-e, egyedi-e, új-e. CSGO, Rocket league. Ezek játékok amik voltak előtte is, nem volt semmi tényleges fejlődés/innováció, grafikai színvonal, tartalombővülés vagy kivételesség ami olyan rettenetesen meghatározná a népszerűségük. Minden más miatt népszerűek, csak amiatt nem amit te egy játék népszerűségének az okaként említesz. Mégha ténylegesen is ragaszkodsz hogy maga a játék az oka, legrosszabb/jobb (nézőpont kérdése) esetben is a mélyremenő játékos-motiváló rendszerek tanulmányozásának az eredménye hogy skineken tartják fennt lassan az ilyen címeket.


Mint ahogy a messenger is azt mutatja néha hogy ír a másik fél amikor ott sincs már. Na ezt a "hibát" miért hagyták bennt?
5.
dante92
Főleg az ő hülye hozzáállásával: "nem csinálok single playert többé, mert az drága. Kevés pénzből akarok milliókat"...
4.
dante92
Ja persze, majd pont a Steam értékelése miatt nem veszik a játékát :D Akkor a Péntek 13 miért sikeres, mikor borzaszzóan indult (és még mindig nevetséges a grafika)? Akkor sem voltak egekben a pontok, mégis játszák. Miért? Mert hibái ellenére jó játék. Egyedit kéne csinálni (vagy egy kicsi címből lopni mechanikát, ahogy tette a Kill Switch-el a Gear of Warba).
3.
Necreon
Már megjelenése előtt erre a sorsra volt ítélve, azt hittem ezt mind láttuk előre. Semmi egyedi nincs benne, semmi vonzereje nincs, hero shooterekkel dunát lehet rekeszteni, marketing mint olyan a gyakorlatban a nullával volt egyenlő, és még csak nem is free to play.

Nem azzal van a baj hogy kevés a class vagy a térkép, hanem azzal hogy senkit sem érdekel, ezen pedig azok nem fognak javítani.
2.
Stranger
El vannak tévedve ezzel a magyarázkodással. PC-n a konkurenciára fel kell készülni. Egy Battlefield 1942-vel (ami elmúlt 15 éves) több százan játszanak naponta. Rengeteg játékra oszlanak szét a játékosok, ha nem tudnak újat mutatni így jártak.
Nem értem a Warframe hasonlatot sem, teljesen más játék. Ott volt mire építkezni, itt új pályákkal és kasztokkal nem fogják megnyerni a játékosokat. Csináljanak MMOFPS-t vagy valamit amiből még nincs 100 másik...
1.
ribizly
Mi lesz veled? Nem lesz már itt semmi. Bukta és kész. :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...