2016-ban jelentkezett egy tízfős szerb fejlesztőcsapat, hogy minden eddiginél érdekesebb világot alkosson a belsőnézetes horrorjátékok műfaján belül.
A Scorn világa régen látott rideg hangulattal bír, ahol minden él és lélegzik. Még a fegyvereink sem átlagos revolverek, sokkal inkább élő szervek találkozása. A fejlesztőknek köszönhetően most egy közel tízperces gameplay jelenettel gazdagodtunk, amely bepillantást nyújt a program alfaverziójába. A korai státusz ellenére azonban már most ütős a kaland hangulata, kérdés, mennyit tudnak kihozni a végső sztoriból a srácok.
A Scorn várhatóan jövő évben érkezik PC-re, de még nincs pontos dátum, ezért jobb fenntartásokkal kezelni az évszámot. Mindenesetre reméljük, mihamarabb belecsöppenhetünk ebbe a szürreális rémálomba!
Jelen esetben ez egy életképtelen koncepció, mint játék totális bukás, mint játékmechanika, élmény és élvezet mentes, steril... Ez így kiadhatatlan, félkész, kidolgozatlan és messziről süt róla, hogy volt egy jó ötlet, de messze kevesek voltak ezt élvezetes játékba átültetni. Sétaszimulátornak talán elmegy extrákkal, de amúgy az egész értelmetlen és nem ad semmit a játékhoz. Náthás meztelen csigákra lövöldözni nem para és nem is élvezetes. Ez így nem jó !
Amiről ti beszéltek az a 'technológiai demo' színvonal, de egy szőrös fenekű pávián is leveszi 5 perc alatt erről, hogy ez így nem fog működni, egy így kevés, ez így életképtelen... Koncepcionálisan... Alapjaiban !
Hol van a szerkesztés opció?
Te kezdet a hülyeséget a másik meg leállt veled vitázni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.