Scorn - így mutat alfaverzióban a játék

  • Írta: gabeee
  • 2017. október 3.
  • Videó
Link másolása
A 2018-as év egyik nagy dobása lehet az Ebb Games horrorjátéka, a Scorn. A H. R. Giger munkássága alapján készülő lüktető világban rémes lényekkel találkozunk, és a rejtvények sem kerülnek el bennünket.

2016-ban jelentkezett egy tízfős szerb fejlesztőcsapat, hogy minden eddiginél érdekesebb világot alkosson a belsőnézetes horrorjátékok műfaján belül.

A Scorn világa régen látott rideg hangulattal bír, ahol minden él és lélegzik. Még a fegyvereink sem átlagos revolverek, sokkal inkább élő szervek találkozása. A fejlesztőknek köszönhetően most egy közel tízperces gameplay jelenettel gazdagodtunk, amely bepillantást nyújt a program alfaverziójába. A korai státusz ellenére azonban már most ütős a kaland hangulata, kérdés, mennyit tudnak kihozni a végső sztoriból a srácok.

A Scorn várhatóan jövő évben érkezik PC-re, de még nincs pontos dátum, ezért jobb fenntartásokkal kezelni az évszámot. Mindenesetre reméljük, mihamarabb belecsöppenhetünk ebbe a szürreális rémálomba!

43.
43.
user101
#42: Igen, de a trailernek nem az lenne a lényege, hogy bevonzzon a játék világába ? Első alkalommal is kvázi ennyit láttunk, most meg itt egy "új" trailer és még mindig ugyanott tartunk. Tetszik a világ és a képi megjelenítés, de semmi olyat nem láttam ( eddig ) ami miatt ez az egész, mint játék egy pillanatra is érdekelne... :(
42.
42.
sasncore
#38: Gagyi az ellenfél, és kicsit vicces. De lehet hogy csak az elején vannak ilyen ellenfelek, és utána normálisabb képi ábrázolást kapnak.
41.
41.
hóvirág
De nagyon várom ezt a játékot!! Nagyon kíváncsi vagyok rá!!
40.
40.
caleb007
#39: Elnézést, nem Tormentum, hanem Inner Chains. A Tormentum jó volt, de az nem is idei. (Szerkesztés gomb?)
39.
39.
caleb007
Nekem van hozzáférésem a demohoz, mert támogató vagyok. 3-szor játszottam végig a hangulata miatt. Nyilván nem mindenki értékeli ezt a játékot, de nem is mindenkinek készül. Giger és Beksinski a két kedvenc festőm, és a fejlesztők célja alapvetően az volt, hogy Giger látványvilágát, meg azt a hangulatot, amit a művészete áraszt, visszaadják. Rajongóként azt mondom, ez tökéletesen sikerült is. Valószínűleg nem lesznek a játékban érdekes játékmechanikai elemek, ennek ellenére ezt a játékot várom jelenleg a legjobban. Már csak azért is, mert utoljára Giger világával az 1995-ös Dark Seed 2 óta nem lehetett találkozni videojátékban. (Igaz, a Tormentum is próbálkozott idén, de az inkább Beksinski világát adja vissza, meg hát a Scorn minőségileg alfában is jobb állapotban van, mint a Tormentum jelenleg. Pedig már túl van néhány patchen.)
38.
38.
user101
Hát azért az nagyfokú naivitás, hogy az alfa / béta verziót nem kell komolyan venni, mert amikor odaér egy játék, már jóval 90% fölötti készültségben van. Ott már van egy kvázi kész játék / játékmechanika és csak akkor nyúlnak hozzá, ha alapjaiban érzik hibásnak a dolgot. Ez a szint már arról szól, hogy hibákat javítanak, játékmechanikát finomhangolnak, balanszoznak. De nem írnak már semmit újra nulláról. Ha igen akkor a koncepció megbukott !

Jelen esetben ez egy életképtelen koncepció, mint játék totális bukás, mint játékmechanika, élmény és élvezet mentes, steril... Ez így kiadhatatlan, félkész, kidolgozatlan és messziről süt róla, hogy volt egy jó ötlet, de messze kevesek voltak ezt élvezetes játékba átültetni. Sétaszimulátornak talán elmegy extrákkal, de amúgy az egész értelmetlen és nem ad semmit a játékhoz. Náthás meztelen csigákra lövöldözni nem para és nem is élvezetes. Ez így nem jó !

Amiről ti beszéltek az a 'technológiai demo' színvonal, de egy szőrös fenekű pávián is leveszi 5 perc alatt erről, hogy ez így nem fog működni, egy így kevés, ez így életképtelen... Koncepcionálisan... Alapjaiban !
37.
37.
Formula1fanatic
#36: *kezdted
Hol van a szerkesztés opció?
36.
36.
Formula1fanatic
#14: "Te is 10 perces alpha gameplay után messzemenő következtetést vontál le az én véleményemről, ergo annyira biztos, hogy tévedek? Nem, mert még semmi sem biztos! "
Te kezdet a hülyeséget a másik meg leállt veled vitázni.
35.
35.
felegyi
Ez a gameplay már szerepelt 1 hónappal ezelőtt :( ... továbbra is must have!
21.
21.
zsocc-nrg
Feltételezem, ha ennél többet mutatnának már erősen spoileres lenne, legyen szó a helyszínről, magáról a főhősről illetve a további kreatúrákról. Egyébként szerintem jobb ha nem mutatják be az egész játékot ahogy sok AAA-s cím esetében szokás hogy fellövik az x-edik gameplay-t és minden nap van róla legalább egy hír hogy mik lesznek benne. Tetszik ez a rejtélyesség, így még kíváncsibbá tesznek. Alapjába véve egy közel 16 órás játékidővel bíró címről van szó felosztva két részre. Azt hiszem hogy lesz mit mutatniuk.
8.
8.
hadzsime
Jól néz ki, de remélem raknak bele még valami érdekeset, mert ezt a mészlőszajtótnyitsz dolgot hamar meg fogja unni az ember.
3.
3.
zsocc-nrg
Örülök hogy a Kickstarter sikeres volt, számomra ez 2018 egyik legjobban várt játéka
1.
1.
Yanez
Ebben a játékban ez a "minden élő" ötlet ami eredeti, mert minden más tök átlagos. Megszokott környezet, közepes játékmenet, és a sztori sem hiszem, hogy elsőkategóriás lesz. Számomra ez nem meggyőző, inkább csak pár percre érdekes, de ennyi.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...