A Middle-earth: Shadow of War hatalmas várakozások közepette végre felkerült a boltok polcaira. A kritikák egészen meggyőzőek és az idei Gamescomon mi is meg voltunk elégedve a produktummal. De hogy ne legyen minden a legnagyobb rendben a Warner háza táján, ismételten a Denuvót kell megemlítenünk. A kiadó sok hezitálás után végül úgy döntött, hogy beleteszi a játékba a rendszert, azóta azonban valószínűleg már kétszer is megbánta ezt a döntést.
Történt ugyanis, hogy egy élelmes cracker kevesebb mint egy nap alatt feltörte a védelmi rendszert, újabb figyelmeztetést küldve ezzel a fejlesztőknek, akik a Denuvóval terveznek a jövőben is. Ezzel a teljesítménnyel a Shadow of War beállt a Total War: Warhammer II és a FIFA 18 sorába, amelyeknél szintén egy napig tartott ki a védelmi rendszer a megjelenés után. Az említett játékok fejlesztői a blamát követően eltüntették a rendszert a játékukból, kérdés, hogy mi lesz a Middle-earth: Shadow of War esetében a Denuvo sorsa.
Pls help!
Reménykedtem, h így lesz és a Skyrim + Witcher 3 után ismét akad valami nekem, amibe pár száz órát is akár szívesen beleteszek. Nem zavar, ha pl. 1 év múlva érek a játék végére, sosem szoktam sietni. Még a GOTHIC 3 volt azt hiszem az első olyan játék 1ébként, amihez közel 1 év kellett, h befejezzem! ^^ :D
Egyébként én is ebben reménykedem. Amúgy meg szvsz az előző részben is nagyon OP volt a karakter, de én pont ezért a fele skill-t nem váltottam be, nem használtam, meg a rúnákat sem, és nem hipnotizáltam magamnak sereget, hanem egyedül gyúrtam arra, hogy megtakarítsam a táblát freeroam módban, leszarva a sztori szálat (amit amúgy szintén megcsináltam vagy 2x). Ja, meg sokszor direkt nem fedtem fel, vagy nem néztem meg, hogy kinek mi a gyenge pontja, hanem amikor ott voltam vele szemben, akkor magam próbálgattam, és harc közben jöttem rá, hogy hopp ez nem jön be, akkor más taktika kell :D Na így már van benne kihívás. Nekem legalábbis élvezetes. Épp ma délelőtt menetem vele megint így.
Ez CSOI 35. kommentjére ment volna.
Ezzel nagyon egyetértek mindamellett, hogy már veszem a játékokat és nem csak töltöm. Felesleges ebből a szempontból külön venni a fizető és a nem fizető játékosokat, ha mind a kettő magáról a játékról beszél.
Engem is ért már nagy csalódás vásárolt játéknál és voltak életre szóló élmények kalóz példányoknál is. Maga a játékról alkotott véleménye egy játékosnak független attól, hogy megvette, vagy elvette a játékot.
Persze lehet mondani, hogy a fizető játékos kapott egy patchet 3 hét múlva és már nem esik át a pályán, ez igaz. Csakhogy abban az első hétben, amíg végigvitte a játékot ő is átesett a pályán. Az élmény ugyan az.
Mert nem is éri ezekre a címekre senkinek sem az idejét pazarolni feltörésekkel.
Amit viszont nagyon akarnak, azt úgy is feltörik, megtalálják a módját h futtatható legyen pl. offline/privát szervereken, ha már az online védelmet említetted.
Szerintem jó dolog, hogy a játékosok a mikrotranzakció ellen fellépnek, lázadnak, nemtetszésüket nyilvánítják ki. Mint amikor a GTA 5 moddolását ellehetetlenítették, mire a játék steam oldalát ellepték a negatív értékelések, ezzel tiltakozván az intézkedés ellen. Ezt jó dolognak tartom. DE attól még a játék lehet jó.
A holnapi Evil Within 2 se fogja több ideig húzni.
Ha komoly védelmet akar egy cég akkor a részleges v teljes online jelenlétet vezessék be. Lásd NFS 2015 v For Honor máig nincs tört.
Egyébként semmi értelme másnak.
Aki meg értékeli a munkát az megfogja venni mindig aki meg nem az marad a torrentnél.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.