A Golem története szerint egy kislány bőrébe bújva fedezhetünk majd fel mindenféle ősi romot, és bár ez a körítés nem éppen az a fajta, amitől kiráz minket a hideg, a PlayStation VR-exkluzív játék igazi érdekessége amúgy is az irányítás: a Golemben harc közben mi lengetjük majd a kardot, védekeznünk és hárítanunk kell, a mozgáshoz pedig finoman előre kell billentenünk a testünket, mintha lépni akarnánk egyet.
Ez az irányítási séma nem éppen szokványos, ráadásul a fejlesztők szerint meg is követel némi gyakorlást, azonban idővel megszokható és rendkívül szórakoztató az ígéretek szerint. Apropó, fejlesztők: a játékot a Highware nevű stúdió jegyzi, amit a Bungie veteránjai alapítottak, így Jamie Griesemer mellett Marty O'Donnell zeneszerző is a csapat sorait erősíti. A premierre 2018. március 13-án kerül sor.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.