Apple: fel kell tüntetni a loot boxok oddsait

  • Írta: fojesz
  • 2017. december 22.
  • Hír
Link másolása
Szigorít az Apple a loot boxokat, illetve ahhoz hasonló mechanikákat alkalmazó játékoknál, a jövőben fel kell tüntetni az App Store-ban, hogy azok milyen valószínűséggel dobálják a különböző típusú kiegészítőket.

Frissítette az Apple az App Store követelményeit, egy új kitétel szerint a fejlesztőknek azt is fel kell majd tüntetniük a játékuk adatlapján, hogy a loot boxok (ha vannak ilyenek) és az ahhoz hasonló mechanikák milyen valószínűséggel szórják a különböző típusú kiegészítőket a játékosoknak.

Az Apple húzása előremutató, az USA-ban ugyanis semmilyen törvény nem kötelezi erre a fejlesztőket, egyelőre csak néhány ázsiai ország, így például Kína vezetett be ilyen szabályozást az átláthatóság jegyében. Így tudjuk azt is, hogy miként kell elképzelni egy ilyen leírást, a Blizzard ugyanis az Overwatch, a Heroes of the Storm és a Hearthstone esetében is közzétette már az oddsokat.

Nyilván messze vagyunk még attól, hogy a kiadók egyöntetűen megosszák velünk, hogy milyen valószínűséggel esik legendary szintű felszerelés a játékukban, de már az App Store megregulázása is érint néhány nagyobb címet - így például a már említett Hearthstone-t is.

12.
12.
hadzsime
#9: Épp az imént toltam egy 4 győzelmes arénát, amiben két győzelmem és két vereségem teljesen a véletlen műve volt. Tényleg piszok sok RNG van a játékban.
A kedvencem az volt ,amikor kör végén összeszorított seggel vártam, hogy a Grand Archivist lapom(lent) a Firelands Portal-al engem csap-e a pofán, önmagát vagy az ellenfelet. A másik érdekes lap a Dragon's Fury nevű lap volt, hasonló ok miatt.

http://www.hearthpwn.com/cards/76909-grand-archivist
11.
11.
Extol
#10: Hát én vágom az internet szlenget, de ezt én se értettem :-))))
10.
10.
Necreon
Oddsait. Tanuljunk már meg magyarul, esélyeit esetleg?
9.
9.
Mr.Dead
#8: Azt kötve hiszem hogy több volt. Esküszöm akkor volt a legkevesebb mikor Boom meg Shedder volt minden pakliban.
8.
8.
princeps27
#7: Régen több RNG volt, csak mostmár mindenki tud arénát játszani, azért nehéz.
7.
7.
Mr.Dead
#4: Egy éve lehet könnyebb volt arénázni mert nem volt az egész játék telecseszve RNG-vel.
6.
6.
markoci555
nekem kevesebbnek tűnik, főleg a legendary, mind hots és heartstone esetében is, mondjuk hots-ban újra lehet kérni ládát, több esélyed van legendary-ra
5.
5.
hadzsime
#4: A legjobb metapaklik olyan nyolc-tizenkétezer porba kerülnek. Elég sokat kellene ahhoz arénáznod, hogy kettőnél több teljes paklit összeállíts, arról nem is beszélve, hogy nem fogsz folyamatosan hat vagy több győzelmes arénákat tolni.
A "gyűjtögetős kárytajátékot" pedig úgy mondod, mintha a gyűjtögetés lenne a szórakoztató része a játéknak és nem pedig a kártyázás.
4.
4.
princeps27
#3: 1 éve nem nagyon játszok, de előtte nem volt gondom, ha le kellett kraftolni egy lapot. Arénából össze lehetett szedni a paklit is meg aranyat is újabb paklikhoz. Ez egy gyűjtögetős kártyajáték, nehogy már boldog boldogtalannak meglegyen minden lap. Fizessen vagy tanuljon meg játszani arénát.
3.
3.
hadzsime
#2: Nem is lenne az, ha a paklik nagyobb értékben tartalmaznának kártyákat vagy olcsóbbak lennének, de így szerintem lehúzás a dolog.
2.
2.
princeps27
#1: Sztem ez egy gyűjtögetős kártyajátekban nem gond XD
1.
1.
hadzsime
Kínában elvileg nem paklit vesznek pénzért, hanem port, amihez "ajándék" paklikat kapsz. Egyáltalán nem sunyi dolog:
http://www.hearthpwn.com/news/4274-could-hearthstone-players-on-ios-soon-be-buying

Vicces, hogy múltkor pont a Blizzard viccelődött az EA-n, hogy ők mekkora janik, amiért a Starcraftban nincsenek mikrotranzakciók.
Nyilván elfelejtették, hogy van egy játékuk, amiben három teljes árú, frissen megjelent játék áráért sem kapsz meg minden lapot EGY kiegészítőből.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...