Jön az 1440p-támogatás Xbox One S-re és X-re

  • Írta: zoenn
  • 2018. február 19.
  • Hardver
Kevin Gammill, a Microsoft Xbox Platform Partner Group programmenedzsere a Twitteren erősítette meg, hogy hamarosan az 1440p-s támogatással is felvértezik az Xbox One S-et és az Xbox One X-et. Ha ilyen kijelződ van, örülhetsz.

Ha 1440p-s felbontású kijelzővel rendelkezel, eddig nem tudtad kihasználni rendesen Xbox One-nal, mindenképpen 1080p-s felbontást kellett beállítanod hozzá. Ennek hamarosan vége: Kevin Gammill, az Xbox Platform Partner Group programmendzsere a Twitteren jelentette be, hogy 1440p-támogatással vértezik fel az Xbox One S-t és az Xbox One X-et.

A frissítés korai változata a héten már elérhető lesz az Xbox Insiders-tagok számára. Ha a tesztelés sikeresen lezajlik, a nagyközönség is rávetheti magát az új funkcióra. Fontos tudni, hogy Xbox One S-en csak a menü fut natív 1440p-ben, játék közben csak Xbox One X-en érhető el ez a felbontás a supersampling segítségével.

15.
frankdelgado
Nahàt az èv jàtèkànàl ilyen gondok vannak? Ki kellene probàlni egy 1440p monitort.....
14.
HMoody
#9: Ugyes vagy, jar a keksz, leulhetsz.
13.
HMoody
#12: Nekem Frozen Wilds-al se volt gondom. De ahhoz hogy ezt ki tudjuk nyomozni, kellenenek a verzioszamok, pontos beallitasok. El tudom kepzelni, hogy van ilyen, de nekem szerencsere nem volt.
12.
ADMlN
#8: Az alapjátéknál nekem se volt gond, de a Frozen Wilds kieg játszása közben valami nagyon megfogja a PS4-et.
11.
delphijos
#6: "Ezt a felkaribrálási folyamatot hívják supersampling-nek."

Hát nem. Ez egy sima upscale. A supersampling, az amikor a renderelést végzik el nagyobbb felbontáson, és azt downscale-elik le a tényleges , kisebb felbontásra. Az aliasing-on javít a módszer, persze a render nagyobb erőforrást igényel. Itt pont hogy nem ez van. Szép lenne ha az S-nél supersampling-al próbálkoznának....
10.
vanpear
#9: XD Érdemes volt hozzászólnod, a másodperc kommentje volt. Küreten áttudod venni a díjat.
9.
s4jtqkac
#8: Soha semmilyet.. De a legdurvább sem volt több mint...
Okos gyerek lehetsz te a magad módján..
8.
HMoody
#7: Akkor ott valami nalad nagyon nem stimmel. Rengeteget HZDztam 4K modban. Soha semmilyen menu vagy akarmilyen lassulast nem tapasztaltam. Legdurvabb menu lagg se volt sose tobb 1mp-nel.
7.
ADMlN
#1: PS4 Pro-n csúnyán be is lassul a menü ha olyan game-mel játszol ami terheli a gépet. HZD-nél nekem van, hogy 5-10 másodpercet is gondolkodik mire észbe kap, hogy megnyomtam a PS gombot, és utána is még egy jó darabig akadozik és lassan tölti be a felületeket.
6.
vanpear
#3: Azt jelenti, hogy a játék 720p-s (exclusive címek esetén 1080p) felbontást kalibrál fel 1440p-re. Szóval a kimenet felbontást nőveli meg, a valós számolt felbontás az marad 720p. Ezt a felkaribrálási folyamatot hívják supersampling-nek.

Összefoglalva a játék 1440p-ben megjelenni.
5.
zozo76hun
#1: allitolag 1 gb memoriat megsporoltak vele. ha tenyleg igy van, sztem elnezheto. inkabb a game kapjon tobb memoriat, mint a menu.
4.
zozo76hun
#3: ezt most en sem ertem. mi van?
3.
Anti4730
Most akkor one s-en a játék nem fog 1440-Ben futni vagy csak supersampling nem lesz benne?
2.
Klank
#1: Szándékos. Rengeteg memóriát spórolnak vele, amit a játék futattáshoz lehet felhasználni.
1.
Krekk
Okés, remélem, hogy ha erre van energia, végre lesz arra is, hogy One X-en a menü ne 1080p legyen... Kilépek egy natív 4k játékból és egy hányásnak néz ki a menü. A gyengébb Ps4 Pro érdekes módon elbírja a 4k- menüt.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...