E3 2018: Új irány a Sekiro: Shadows Die Twice-ban

  • Írta: zoenn
  • 2018. június 13.
  • Hír
Nem a From Software korábbi hagyományait követi a Sekiro: Shadows Die Twice. Annál is inkább, hiszen akció-RPG helyett akció-kalandjátékként hivatkozik rájuk a fejlesztő. Gyűjthető lelkek és karakterszerkesztő sem lesz.

Sekiro: Shadows Die Twice nem a Dark Souls és a Bloodborne hagyományait követi, hanem egy vérbeli akció-kalandjáték lesz. A megszokott From Software-féle játékmenet tehát több ponton is változni fog a multiplatform címben.

A játéknak nincs karakterszerkesztője, nincsenek osztályok, sem hatalmas fegyver- és páncélválaszték, vagy RPG-szerű statisztika. Ehelyett a játékosok egy fix főszereplőt irányíthatnak, aki korlátozott eszközökkel és saját stílusában nyomja le az ellenfeleket.

A Sekiróban így nem lesznek gyűjthető lelkek sem, ahogyan más ingame valutáról is lemondhatunk. Bár a játék sok mindent átvesz a fejlesztők korábbi játékaiból, de nem mindent.

A harcrendszer és a főhős művégtagja egyértelműen a Bloodborne-ban látott megoldás kibővített verziójának tűnik. Utóbbival számos extra kunszt érhető el, így kellően mély mechanikát kapunk.

A világban összegyűjthető kütyük csak a katanánkkal párhuzamosan használhatók, melyek új utakat nyithatnak meg a különböző harci stílusokhoz, de a kard mindig velünk marad. A From Software legendás online integrációja is hiányzik a Sekiro: Shadows Die Twice-ból, hiszen a játék egy magányos, vándorló szamurájról szól.

A sztori szerint hősünk mindent elvesztett, beleértve a becsületét, de nem ül sokáig a babérjain, ki kell szabadítani mesterét a Hashino-klán karmaiból. Bosszút forral azok ellen is, akik letépték a karját.

A Sengoku-érában játszódik az anyag, viszont olyan kastélyokat is bejárhatunk, amik a valóságban nem létezhettek. Lopakodni célszerű, de nem kötelező. Ha lebuksz, az sem baj, harccal még mindig kiverekedheted magad. A sunnyogás tehát csak az egyik mód a sok közül.

Halál esetén feltámadunk, de nem korlátlanul. Limitációk és büntetések lesznek, így biztosan nem lesz sétagalopp végigvinni a játékot. Viszont elképzelhető, hogy a harc még le sem csengett, amikor testünk életre kel, meglepve ezzel a győzelmi mámorban úszó ellenséges csapatokat.

Reméljük, ezek után nem lesznek senkinek túlzó elvárásai. A helyén kell kezelni a játékot, ami bizonyára roppant szórakoztató lesz 2019-ben.

Modern Android-fejlesztői képzés indul - végre Kotlin-alapokon
A Java múlté, az Android elsődleges nyelve immár hivatalosan is a Kotlin. A HWSW új online képzésével egyszerre ismerheted meg a Kotlin nyelvet és az androidos mobilfejlesztést.
8.
habo
Nagyon örülök hogy jön ninjás játék,ha már Ninja Gaiden nincs!
7.
gorbesz
#6: En is igy vok vele. Nioh eleg volt 1x....
6.
Skygameboy
Hát ezek a hírek engem nagyon elszomorítottak . Tudtam én a trailer nézése közben hogy az a activision logó csak bajt hoz a fejemre. Mind1 még azért reménykedem.
1.
KRAT0S
Na én most fogok Front S.játekot venni....
Ez a recept így nekem qrvára bejön
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...