Így kezdődik a Shadow of the Tomb Raider

  • Írta: Shifty
  • 2018. augusztus 7.
  • Videó
Nem bírod kivárni a szeptemberi premiert? Kíváncsi vagy, hogyan indul be Lara legújabb kalandja? Akkor a hajtás után megtekintheted a Shadow of the Tomb Raider első 15 percét.

A türelmetlenségednek természetesen nem lesz komolyabb ára, a Shadow of the Tomb Raider felvezetése, vagyis az első 15 perc sok érdemi dologról nem rántja le a leplet. Igazából még a cselekményt sem rántja be rendesen, így nem kell attól tartanod, hogy idő előtt lelövöd az élményt. 

A Shadow of the Tomb Raider szeptember 14-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.

13.
Macifasz
Édes istenem, de jó lesz a szeptember eleje...7-én Póki, egy hétre rá ez. Sőt. 48H early access van abban a verzióban, amit vettem, szóval...sok kialvatlan éjszaka lesz a hó elején. :-D
12.
Stranger
Sztem ratyi a tone mapping. Nincs is szürke átmenet, fekete az egész. Színek sem olyan jók, ettől lapos a látvány. De biztos ez fekszik a játék hangulatának. Unalmas is volt már, hogy ebben a gen.-ben minden túl van színezve.

Másrészt kib@szott részletes, a tomb elég durván fest vagy ahol mászik fel a sziklafalon. Korábbi videókban látszott, hogy a növényzet is nagyon dús és sok fajta lesz. Inkább ilyenekre mentek rá sztem, majd élőben jobban látszik.

A lényeg pedig a játékmenet ahogy szokták mondani. Eddig úgy tűnik, hogy lesz értelmes platforming, jó kis feladványok, a hub részek is realisztikusabbak... ez a kezdő cinematic rész is jobb mint a korábbi részekben. Talán kapunk egy értelmes TR játékot így a végére. :D
11.
Vityo82
#10: Bullshit részleg lvl 2 megvolt. RiseofTr is tudott szebb lenni bizonyos részeinél az Uncharted 4-nél pláne abevilágít@saival one x-en. Hogy az uc4 mérföldekkel szebb az nevetséges túlzás.
10.
Tokodboy
Azért az uncharted 4el osszehasonlitani erős túlzás az mérföldekkel szebb ennél minden tekintetben. Valahogy lapos ennek a játéknak a grafikája. Nem csúnya de semmi kiemelkedő nincs benne. Az árnyékos részeknél konkrétan halott sem a normál map semmi detail nem látszik. A játékot egyébként várom, jó kis felfedeznivalo lesz.
9.
bitbandita
#7: A repülős, pilótafülkés résszel nincs semmi baj, csak nem úgy működik, ahogy elképzeled. Nem tudom volt-e már a kezedben botkormány, de jogsid az már nagyobb valószínűséggel van: jártál már úgy, hogy vezetés közben megállt a motor, az autó pedig szervós? Rövid idővel a motor leállása után sokkal nehezebb tekerni a kormányt, mert ugye elment a szervó ami rásegít. A repülőben is hasonlóan működik. A botkormánnyal egy hidraulikai rendszeren keresztül vezérled a lapokat, de ha nincs semmi, azt húzhatod te teljes erődből. Az a kis mozgás, amit a joy produkál, az meg a bot holtjátéka.
Aztán amikor leszakad mi vele a probléma? Amikor elszakad a testtől egy meredekebb pályán kezd zuhanni (ez látszik onnan, ahogy a fülkéből fölnéz a géptestre, a géptesthez képest zuhan), de nyilván nem derékszögben, mert a gravitáció mellett van neki egy elég nagy sebességvektora. Csak fura helyen van a kamera (a pilótafülke mögül) ahonnan egy ideig mutatják: a kamera látószöge, ill. kamera és a föld által bezárt szög megegyezik a pilótafülke zuhanásának a szögével, így kicsit olyan érzés, mint ha siklana, pedig nem, ez csak érzéki csalódás.
8.
Vityo82
#4: Napi bullshit részleg megvolt, köszönjük.
7.
Zisten
Látványra szép.

Viszont valami mégis piszkosul rossz.
Mint ha nem lenne fizika.

- Lara nagyban kapaszkodik előre a pilótafülkéhez, kb. mint ha felfele kellene másznia. A pilóta rá van bukva a kormányra, ergo zuhanniuk kellene. o.O
Majd Lara meghúzza a kormányt, amire már valamit reagálni kellene gépnek, de semmi. Meg Lara erőt fejt ki a kormányra, de valahogy a testén nem látom az erőkifejtést. Mint ha erőlködne, de totál nem jön át látványra.
- A pilótafülke úgy siklok tovább, mint ha szárnya lenne.
Még csak pörögni se kezd. Aha persze. XD
- Beszorult a lába és a késsel lefeszíti a lábáról a követ? Hááát szerintem azt a követ amit ennyi erővel elmozdítasz, ahhoz elég egy sima kéz is. :)
- A másik amikor mászik, ki a lyukból. elméletileg felfele mászik, de olyan mint ha hason mászna kifele, mert szinte siklik az üregbe. Nem fejt ki erőt a mászáshoz. Néha megáll, mint ha erőt kellene kifejteni, hogy átpréselje magát, de utána úgy mászik fel, mint ha jégen siklana. Borzalmas.
Mint ha nem lenne fizika.
5.
user101
Bakker, neki kellene már kezdeni a trilógiának, mert az előző kettőt sem játszottam még ki, pedig ott figyel a fiókomban... Sőt az "egy" fel is van települve, de valahogy nem érzek ingerenciát... Most is inkább Stalkert nyomok hardon... :)
4.
NemecsekErno
Most nem azért, mert az "Uncharted", meg "PS4", de csak úgy meglátásképpen....

A 2 évvel ezelött megjelent Uncharted 4-nek volt ilyen, ha nem jobb emberábrázolása. Biztos lehetne más példát is mondani, mint pl. a 3 éve megjelent Witcher 3 is több arcmimikával dolgozott, mint amit itt bemutattak.

A környezet valóban szép, de az átvezető animációkon kivül a játékban elég plasztikbábú érzete van a szereplőknek...
3.
Oldman
Nagyon szèp ès èlethű a grafika, viszont àllìtòlag nagy %-ban sötètben fog jàtszòdni a törtènet. Mindenki döntse el, hogy ez szàmàra jò e vagy sem.
2.
Anti4730
Remelem optimalizaltak annyira, hogy xbox one s/es sima ps4/en is rendesen fusson.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...