Megérkezett Lara legújabb kalandjainak launch trailere. A videót elnézve nemcsak azt állapíthatjuk meg, hogy a látvány remek lesz, de feltehetőleg a hangulatra sem lehet panasz, igazán nagy durranásnak tűnik az idei epizód.
A Square Enix mostanában erőszeretettel nyúl a természeti katasztrófákhoz. A Just Cause 4 legnagyobb újításai mind a viharok és forgószelek köré épülnek, és most, az új Tomb Raider-előzetesben is leginkább a sárlavinák, árvizek és földcsuszamlások dominálnak. Mondjuk az ötlet bejött nekik, ugyanis igazán látványosra sikerült a videó.
A Shadow of the Tomb Raider négy nap múlva, egészen pontosan szeptember 14-én rajtol el PC-n, Xbox One-on és PlayStation 4-en. A játék gépigényével kapcsolatos cikkünket az alábbi linken érhetitek el.
Amíg nem fejezem be Póki kalandját, nem fekszem rá jobban Larára (bocs, ezt nem tudtam kihagyni), de már az első másfél óra után azt tudom tanácsolni mindenkinek, hogy bátran ruházzon be rá, mert megéri a pénzét.
A gamespotnak pl nem tetszik az hogy az AI 5 méter után nem hall hiába lősz ki mindent melette nem hall pár méteren túl... Nos lehet ezt a kibaszott nagy hibát a 9pontos hobby consolas reviewer keresztbe szarja észre se vette stb.
A gamespot zavarónak találta azt,hogy sok a közel harci szitu amire alig tud Lara reagálni és ez bizonyos részeket nem tett túl élvezhetővé.Illetve az ellenségek AI-a is buta tud lenni néha.Megemlítették még az időnkénti nehézkes irányítást,legfőképpen a pontatlan ugrásokat pláne nehezebb fokozaton.
The Guardian – 3/5
Game Informer – 7.5
PC Gamer – 84/100
GamesRadar+ – 4/5
The Telegraph – 2/5
Gamespot – 6
GamesBeat – 87/100
Stevivor – 9
COGconnected – 78/100
VideoGamer – 7
IGN – 9
Daily Dot – 4/5
Shacknews – 7
Destructoid – 7.5
Easy Allies – 8.5
Hobby Consolas – 90/100
Spaziogames – 9
A Dx12 ezért jött létre. Végre most látni is mik az előnyei. Ez a jövő erre kell fejleszteni a dx11-et meg el kell végre engedni.
https://www.computerbase.de/2018-09/shadow-of-the-tomb-raider-benchmark/
http://www.pcgameshardware.de/Shadow-of-the-Tomb-Raider-Spiel-61096/Specials/Shadow-of-the-Tomb-Raider-Benchmarks-1264575/
Minden eddig megjelent teszt a játékról előzetes, nem végleges verzióval készült, illetve nem game-ready driverekkel! A Day 1 Patch és a game-ready driverek további sebességlöketet hozhatnak!
Az előzetes tesztek alapján úgy tűnik, hogy nagyon jó lett a PC port és az elő olyan game, ahol óriási előnyt hoz a DX12 a DX11-el szemben.
Nagyon CPU limites résznél, például Kuwaq Yaku faluban a DX12 brutális tempóelőnyt ad, ott ugyanis a DX11 annyira lefékezi a CPU-kat, hogy a DX12 meg is tudja duplázni a végső képkockaszámot és ez még csak előzetes mérés nem végleges verzióval, na ez már valami! Respect Nixxes!
Kuwaq Yaku PCGH mérés (1080p):
GTX1080Ti:
DX11: 46,9 FPS
DX12: 87,9 FPS
Vega64:
DX11: 39,3 FPS
DX12: 74,8 FPS
CB és PCGH megerősíti, hogy DX12 alatt érezhetően és láthatóan szebben fut a játék a jobb frametime-ok miatt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.