Wizards: A Warlock megtorlása - magyar RPG

  • Írta: Daks
  • 2006. december 7.
  • Hír
HomeGnome, a JátékFejlesztés.hu főszerkesztője értesített minket, hogy Wizards néven egy ígéretes akció-RPG készül kishazánkban, melyre érdemes odafigyelni.
HomeGnome, a JátékFejlesztés.hu főszerkesztője értesített minket, hogy Wizards néven egy ígéretes akció-RPG készül kishazánkban, melyre érdemes odafigyelni.

A Wizards: A Warlock megtorlása című játékon egy 3 főből álló garázscsapat, a SilverTitan dolgozik, immáron több mint 2 éve. Ha a készítők által fogalmazott hosszas bemutatószöveg felkeltette érdeklődéseteket, akkor kattanjatok az alsó linkre és húzzátok le a játék demóját! A letölthető 120 megás tesztverzió a teljes játék 14 epizódából az első 2 bevezető fejezetet tartalmazza. Fontos hangsúlyozni, hogy ez egy tesztverzió, és még sok minden változhat a véglegeshez képest.

SilverTitan: "Káosz pusztítása után 467-ben járunk a Menyét évében, Karua Aguamban a mágusok városában. Küldött érkezett a rezidenciádhoz, a mindenható mágus tanács kéri a segítséged, sietned kell az elefántcsont palotába, más néven a kapu aljba, itt található a Derle egyik ősi Teleport kapuja. Az elmúlt húsz évben nem volt szükség a kapura, most valami nagy baj történhetett…

Hajdanán volt egy megbecsült mágus Alexandros Machnil Mortiss, Észak-Haraldban a Mágusok földjén született, Karua Aguamba a mágusok fővárosában élt, itt tanulta ki a mágusi mesterséget. Nagyon nagy erővel bírt, melyre hamar felfigyeltek mentorai. Teltek múltak az évek míg ő maga is Mágusok tanácsának tagja lett.

Tanácstagként szorgalmazta a Dél-Haralddal, a királyok birodalmával való perszonálunió megszüntetését. Ám javaslatát mindig elutasították. Alexandros azt szerette volna, ha Derle világát mindenütt a tudás birtokosai, a mágusok irányítanák, egyre hevesebben szólt fel a tanácsüléseken. E közben otthonában elkezdte a sötétség mágiáit tanulmányozni, hogy ha nem sikerül terveit diplomatikus úton elérnie, akkor erőszakkal sikerülhessen. Habár alapvetően az vezérelte, hogy Derlében ne legyen több háború, örök béke legyen és ráció uralkodjon mindenütt, tervezett eszközei erre vonatkozóan már nem voltak ilyen békések.

A sötét és tiltott mágiák révén nagyobb varázserőre akart szert tenni, hogy ő váljék Derle leghatalmasabb mágusává, ám lelke mélyén tudta, hogy ez nem sikerülhet, vagyis nem sikerülhet földi úton. Megszállottan elkezdett követni egy ősi regét, egy mítoszt egy ökölnyi nagyságú kőről melyet az ősi Credanoni nyelven Aglazu et Tronnak, azaz a Káosz kövének neveztek.

A követ az ősök annak a bukott istennek tulajdonítják akit a világ kezdetén Derle istenei legyőztek, elvették erejét és sötétségbe taszították. Ezt az isten Tuadrannak a káosz, romlás és pusztulás istenének hívták és hívják mindazok a sötétség gyermekei kik hozzá imádkoznak. Alexandros is elkezdte ezt a sötét istent imádni és tanulmányozni minden ősi pergament mely a kő nyomára vezethette. Több évig kereste míg végül meglelte azt az Islands and Dangers szigetvilág szívében. Ekkora már teljesen megtébolyult és voltaképpen Tuadran bábjává lett. Visszatérve Észak-Haraldba erejét fitogtatva holtak ezreit támasztotta fel és falvakat gyújtott fel. Nem telt bele egy évbe mire a sötételfekkel és egyéb káosz teremtményekkel együtt megkezdte háborúját a Rend ellen.

Erdei és Hold elfek, Törpék, Észak-Harald mágusai, Ogewnon és Tirgulia emberei, jópár ork törzs, sőt még Torda jégelfei együtt szálltak szembe a végzetet hozó káosz hordája ellen. Elkeseredett háborúban kudarcot kudarc követett, míg végül a megtépázott sereg a Crying Mountainsben készült utolsó rohamára Alexandros és hadserege ellen. A csata már veszni látszott mikor Garamon de Leir egy csellel végzett a sötét úrral, ám ő maga is meghalt vele együtt sokezer társa. Így ismét elbukott a sötétség és diadalmaskodott a fény Derle felett. Azt, hogy elkerüljék az elkövetkező időkben a hasonló eseményeket, azzal biztosították, hogy a követ Észak-Haraldba vitték, a Sötételfeket ismét a föld alá kergették, Helina az élet istennője pedig az elesettek és Alexandros tömegsírjának védelmére egy Angyalát Afranellt rendelte a földre, feladata, hogy mindenkivel végezzen aki megpróbál bejutni.

Egy bölcs Yereth azonban megjósolta azt, hogyha Moriath a halál, Aseth a pusztulás és Eltryht a romlás csillaga együtt áll, nem lesz halott aki nyugalomba pihen, mind fel fog kelni és a káosz bajnokát fogják szolgálni, se elf, se ember, se törp, se ork, se egyéb faj nem lesz aki megállíthassa a káosz hordáját! A csillagok tíz évig fognak együtt állni ha nem sikerül megtörni a sötétség erejét…"

6.
Carbon
tenyleg nemkene ugy oltogatni oket. azert ahoz kepest h csak harman vannak es tamogatas nelkul kezdtek fejlszteni egy jatekot eleg jo lett. vegulis minden fejleszto ceg kezdte vhogy. nezzetek csak meg a Piranha Bites-ot. ok sincsenek sokan de a Gothic egy nagyon hires RPG lett. es most a Gothic 3 milyen jol sikerult! latok ebben a silvertitanban jovot. es a graf tenyleg nemsokat er ha a jatek menet nemjo. lehet h most kirohogtok de en jatszottam majdnem az osszes pokemon gameboy jatekot es egyszeruen meg igy 15 evesen is rajongtam ertuk
5.
nimat16
nagyon tetszik a projekt.hajrá magyarok.a diablot is imádom,ezzel se lesz másképp.a történetet én nagyon birom,bár kicsit klisés de egye kutya.az

első két hozzászólóról nekem is hasonló a véleményem mint memphinek,DE én az Ea-nek pl csípem nem is kevés játékát!a diablo 2-tmai napig tolom egy haverral lanon
4.
Guppi
Teljesen igazad van! Az én barátom kedvence a diablo2 akkor szerintem ez is tetszeni fog neki!
3.
mephi
Örömhírem van barátaim! ZizouTheGod és Wind sikeressen elvégezte a taplóképzőt, ahol bizonyították hozzánemértésüket, és nagypofájúságukat...



"Pedig kezdtem örülni, hogy új WoW vagy GW:)"

Szerinted azt 3 ember fejlesztette? Ja, bocs, nehéz nálad háromig eljutni, hát még felfogni a szám mögött álló mennyiséget... Ja és biztos a GW és a WOW első munkája az ottani készítőknek.



"semmi 3D, grafika "

Az olyan emberek, mint TE tartod el azokat a cégeket, akik semmi újdonságot nem vállalnak be, csak a grafikát tolják, de a játék már évek óta ugyanarról szól. Lást EA... Grat, Te vagy az a típusú ember, aki aki gond nélkül megkajál mindet, csak szépen legyen csomagolva... Remélem a szag azért egyszer megüti az orrod és rájösz mit kajálsz...



"no nembaj magyarország..."

Lehet az ilyen arcok miatt nem jut ez az ország sehová? Mert csak fikázni tudunk, lehúzni a másikat, de felmutatni semmit se tud. Még jó, hogy vannak kivételek is, mint ez a játékfejlesztő cég...



Na kidühöngtem magam. Ha nincs igazam, majd elmondja valaki. Csak gratulálni tudok a három embernek, szerintem teljesen rendbe van a játék ezek alapján a képek alapján. Most pedig letöltöm a játékot
2.
fojesz
Másik megjegyzés: a Panzerset hatvan ember fejlesztette komoly anyagi háttérrel. Kicsit gondolkozzatok el ezen.
1.
fojesz
Gratulálok Nektek. Ez három darab ember munkája, akik mindenféle anyagi támogatás nélkül csak úgy neki álltak fejleszteni egy játékot önszorgalomból. Ezt nevezik garázsprojektnek. ;)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...