Ne várjunk a Dead Cells folytatására!

  • Írta: szlav
  • 2018. december 31.
  • Hír
A Motion Twin megmutatta, hogy hogyan is kell egy már-már tökéletes roguelike akció-platformert készíteni. A francia stúdió azonban nem tervezi a második részt, inkább valami másba szeretnének belevágni.

Hatalmas sikert aratott idén a Dead Cells. Sokan az év egyik legnagyszerűbb indie játékaként tartják számon, az pedig külön dicséretes, hogy a Motion Twin a megjelenés óta is folyamatosan frissíti újabb és újabb tartalmi csomagokkal. Persze nem lehet a végtelenségig egyetlen játék sikerén lovagolni, ezt pedig a francia csapat is nagyon jól tudja. Ennek ellenére mégsem tervezik a második részt. A Game Informernek adott interjújában Sébastien Bénard, a játék vezető dizájnere a következőket nyilatkozta ezzel kapcsolatban:

"Ami a folytatást illeti: tisztában vagyunk vele, hogy nem jó ötlet sokáig ülni a babérokon. Ha csinálsz valami sikeres dolgot, akkor az a legjobb ötlet, ha az ebből nyert energiát belefekteted valami másba. Nem hiszem, hogy elkészítünk egy Dead Cells 2-t. Ha mégis csinálnánk egy folytatást, akkor azt a pénz érdekében tennénk" - mondja Bénard nevetve.

"Nem akarunk leragadni ugyanannál a formulánál. Ha visszatérünk egy újabb játékkal, akkor az egész biztosan valami teljesen más lenne. Nem platformer, nem roguelike, semmi ehhez hasonló."

5.
Rézfánfütyülő
Már nagyon régen tolom - kb fél évvel azelőtt kezdtem az early accessben hogy kijött - és valóban kifullad, bár nekem kellett hozzá 550+ óra, hogy végre megunjam a formulát, úgy is hogy sokat újítottak rajta út közben. Félreértés ne essék, jó játék volt, imádtam, de ha megfáradt, nincs visszaút, és a proc generálás miatt a pályáknak max a háttere emlékezetes. Szép volt, jó volt, örülök ,hogy valami más felé néznek.
4.
kastorhun
#3: Én egyedül csak is a fő bosst mondanám unfairner, és még 1-2 ellenfelet.
Nagyon jó kis játék a Dead cells, de ha már 1x legyőzted a fő bosst akkor nem tart majd semmi se a játék előtt.
3.
Nyarlako
#2: Sok késöbbi bossnál éreztem hogy egyszerüen dps race mert ledarál akármit csinálok ha nem vagyok eléggé tápos olyan unfair a harc, és aztán elöröl megint újra tápolni.
A Hadestöl is ezért félek hogy szar lesz, pedig minden eddig Supergiant játekot imádtam és maxoltam.
2.
Turley
#1: Érdekes én azon kaptam magam, hogy már 50 óra belement és még nem untam meg se a pályákat se magát a játékot. Igaz ez 1 év alatt néha fél max 1 órás sessionokből jött össze. Szerintem szuper játék, de alapvetően én se szeretem a proc generált világokat
1.
Nyarlako
Ne is, mert a Dead cells hamar kifullad. A rougelike formula már nagyon, nagyon unalmas. A procedurális pályatervezés meg soha nem lesz olyan jó mint a kézi tervezés.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...