Nagy port kavart január elején, amikor kiderült, hogy közel tíz év után különváltak a Bungie és az Activision útjai, méghozzá úgy, hogy a Destiny jogai a fejlesztőnél maradtak. A jövőben tehát a Bungie felel majd minden tartalomért és a kiadásért. A szakítás után most először olvashatunk helyzetjelentést a játék jövőjét illetően a rendezőtől, Luke Smithtől.
Az egész csapat nevében szólva Smith először megköszönte az Activision eddigi támogatását, miután a 10 éves kapcsolatuk lezárult. Az első rész 2014-ben érkezett, míg a folytatásra 2017-ig kellett várnunk, és időközben számos egyéb stúdió segített be a fejlesztésbe, köztük a High Moon és a Vicarious Visions - ez utóbbi jelenleg is dolgozik egy új tartalmon, ami lényegében a kapcsolatuk "hattyúdala" is lesz. A bővítés a következő szezonban élesedik.
Ezt követően továbbra is elképzelhető, hogy a Bungie külső csapatok segítségét veszi igénybe, de korántsem biztos, hogy a High Moon és Vicarious Visions lesz a kiszemelt, hiszen ezek a stúdiók az Activisionhöz tartoznak, így nagy eséllyel más projektekben vesznek részt a kiadón belül.
Ami a rövid távú terveket illeti, a csapat befejezi az Annual Passhez tartozó tartalmakat, ahogy azt már korábban megígérték. A Black Armory fejlesztése során sokat tanultak az ütemezésről, így ezt a metódust követik majd. Noha az első Forge energiaszükséglete nagyon magas volt, a jövőben igyekeznek minden újdonságot hozzáférhetőbbé tenni, és a következő szezonban mindenki felzárkózhat majd.
A stúdió továbbra is elkötelezett a Destiny iránt, "megalkották az univerzumot, és teljes egészében kézben tartják a jövőjüket", ebben az évben is nagyon elfoglaltak lesznek, de bizakodva néznek előre. A következő, 2.1.4-es frissítésben a Super-képességek változásán és a fegyveregyensúly finomhangolásán lesz a hangsúly, és a Black Armory is több ponton átalakul.
Az elemzők szerint a Destiny 3 valamikor 2020-ban várható. Időközben a Bungie 100 millió dollárt kapott a kínai NetEase internetes cégtől, hogy egy teljesen új (nem destinys) projekten dolgozzon. Szóval tényleg elfoglaltak a srácok.
Az viszont tényleg igaz hogy ennyire túltolt és végletekig fokozott grindeléssel soha egy játékban sem találkoztam.
Olyan mintha a második rész csak erre akarna ráfeküdni és ezt erőszakolná rá minden játékosára.
Számomra csalódás volt a megjelenéskori D2, az első részét szerettem pedig. És pont emiatt egy forintot sem fognak látni tőlem, akkorát még nem csalódtam játékban, mint abban.
Első részt még élveztem is de ez, ez egy undorító grindfest. Legnagyobb grindolás amivel valaha találkoztam.
És akkor még azt se felejtsük el, hogy jelenleg ez a világ egyik legdrágább játéka a kis 11 ezer forintos dlc-kel, amiből már van kint 4 darab LOL.....és még jönni fog bőven......
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.