Két vállra feküdt a PC-s Resident Evil 2

  • Írta: zoenn
  • 2019. február 2.
  • Hír
Egy héttel a megjelenés után máris sikerült a Codex crackercsapatnak feltörnie a Resident Evil 2 PC-s verzióját, pedig az osztrák szupervédelem legfrissebb verziója volt rajta. Úgy látszik, a Denuvo komoly lemaradásban van.

Január 25-én adták ki a Resident Evil 2-t, amit a Capcom a Denuvo legfrissebb (nem hivatalosan) 5.5-ös verziójával látott el. Egy héttel később, tehát még bőven az eladások szempontjából kritikus időszakban érkezett meg a törés a Codex crackercsapat jóvoltából.

Az Anti-Tamper technológiát az utóbbi időkben számos bírálat érte, mivel a megléte teljesítményproblémákat jelent, nos, a Resident Evil 2 pont a kivételekhez tartozik. A Capcom remek munkát végzett a port optimalizációjával.

Ugyanez a Denuvo-verzió védi az Ace Combat 7-et és a közelgő Metro Exodust is, így van rá esély, hogy ezek sem bírják sokáig a premier után. Érdekes, hogy a héten pont a Capcom távolította el a Resident Evil 7-ről a védelmet, s most már a Resi 2 esetében sincs rá szükség, így vélhetően a kiadó lépni fog.

54.
Nyarlako
Without a video game content age-rating system, China is super strict on games with depicting graphic violence. There's no official legit distribution of RE2 Remake, but it doesn't stop people from just buying physical copies in other countries and reselling it. Online sellers trick the system without mentioning anything about RE2.
Sellers used Bioshock 2 as the alias, because it's similar to Bio Hazard.
53.
Max3000
#52: Te ezt írtad a demo-ról.

"Ugyanis elég régi tendencia, hogy a demo-val rendelkező játékok eladása alacsonyabb, aminek egyszerű pszichológiai okai vannak, ugyanis a játékosok, akik kipróbálnak egy demót, "hajlamosak" azzal az elégedett érzéssel hátradőlni, hogy játszottak a játékkal. És sok esetben ez az 1-2 óra játék kielégíti a vásárlásra ösztönző szükségletet."


Én erre reagáltam,hogy egy jó nagy adag hülyeség.Akinek tetszik a játék az nem fogja szenvedtetni magát,hogy "bár bejön,de elégedett vagyok ezzel az 1-2 órával is...."

Ha nem veszed észre a sötétséget a logikádban az a te dolgod,de már kezd nevetséges lenni ahogy csűröd csavarod a szart.
52.
Kawada
Alapvetően itt megint elmentünk fekete és fehér végletekbe, ahol természetes, hogy már nincs senkinek igaza.

Onnan indultunk ki, hogy a demo csökkentené a warezt és milyen jó mindenkinek. Ez így ebben a formában nem igaz. Lehet szídni a Kotakut meg ign-t, ezek a cikkek fellelhetőek gamespoton is és az összes jelentős oldalon.

Én nem fundamentális igazságként jelentettem ki, hogy márpedig minden demónál működik az amit mondtam, hanem elég sok olyan kifejezést használtam mint pl. "okozhat", "hajlamos lehet" és társai. Ellenben ti egyértleműen lefaszoztatok, hogy márpedig ilyen nincs. Egy marketing szempontból remekül működő demó elkészítése nem egyszerű és nem olcsó. HA túl sokat mutat és nincs jól belőve a korlátja, igenis okozhat általam említett dolgot. Ez se nem játékipar, se nem kiadó dolga, ez pszichológia. Ilyen egyszerű. Voltak olyan demók, mint pl a Black Hawk Down multiplayer demo, amit konkrétan többen játszottak mint az eredetit, mert pont a legfaszább mapot rakták be, ráadásul évekig kipróbálható volt. Ti saját példákkal jöttök, én is mondom ezt példának, nem vettem meg, mert úgy voltam, hogy minek...

Persze, jelenthet húzóerőt is egy jó demo. De utaltam sokszor arra, ami szintén nem igen lett észrevéve, hogy az általam előtt bakik főleg régen fordultak elő, mert sokszor hónapokkal a teljes játék előtt jelentek meg a demók és "jók voltak" a hype kinyírására.

Tökéletesen igaz, hogy a kiadóknak egy egyszerűen kapzsi érdekük is azt kívánja, hogy ne legyen demo (egyébként pont a gyűlölt EA az, aki leginkább ad ki demókat a mai napig is).

Nem fogunk összeveszni szerintem azon, hogy a demó alapvetően a rossz játékok legnagyobb ellensége. Én a kapzsi érdekek mellett igyekeztem egy pszichológiai indokot is felhozni, ami miatt "ártalmas LEHET"!
51.
Max3000
#49: Ismétlem magam,nyeld akkor be.Kicsit aljasabb világban élünk ha pénzről van szó,de neked aztán lehet ecsetelni.Egy demo sem két fillér meg aztán még kiderülne a végén,hogy gikszer van a játékkal.Ha te elhiszed azt,hogy mondjuk az uncharted 4-et kevesebben vették volna ha lett volna egy 30 perces demo az a te hülyeséged.


Kétféle ember van akinek tetszik valami és akinek nem.Olyan nincs,hogy tetszik neki a demo és már csak azért sem vesz játékot,idézem tőled "elmondhatta hogy játszhatott vele" ennek semmi értelme,a legnagyobb baromság amit lehet olvasni.

"Egyébként EA access és refund system korában demóért rinyálni, eleve elég korlátolt dolog, de mindegy..."

Szerintem az a korlátolt dolog hogy mindent becumizol,meg az,hogy a refund nem éppen ugyanaz mint a demo.Refund nem mindenhol van.
49.
Kawada
Nyilván az összes piackutató cég, aki ilyen kutatásokat végez, az ezeket leközlő oldalak és a "tanulmány bemutatásának" helyt adó game developers conference is mind-mind megvett lófaszjóskák, bezzeg ti... Amúgy lehet nagyon önálló gondolat volt az is, aki kitalálta a lapos föld elméletét, de én inkább maradok annál, hogy gömbölyű (tudom... Geoid...). Még akkor is, ha kevésbé vagyok tőle eredeti...

Ez egy k* régi tendencia. Ha visszaemlékeztek 1-1 demó sokszor hónapokkal megelőzte a teljes játék megjelenését. Egyébként EA access és refund system korában demóért rinyálni, eleve elég korlátolt dolog, de mindegy...
48.
Max3000
#46: Te meg olyan ember vagy akinek nincsenek önálló gondolatai,előbb elhisz egy kotakus-t baromságot.Ha szerinted a demo után Jancsikának bejön a játék de inkább szenvedteti magát és nem veszi meg.az a te gondolkodás módodat minősíti.
47.
Nyarlako
#46: Olyan emberek véleményével akik teljesen hiteltelen, a kiadók zsebében lévö, a politikai agendát is a játékok elé helyezö oldalakra írnak.
46.
Kawada
#35: +1. Gyakorlatilag olyan emberek véleményével is szembe megy, akiknek semmi dolguk a világon azon kívül, hogy ezeket sz összefűggéseket kutatják. De ő akkor is megmondja...
45.
Max3000
#44: Lehet vigyorogni ezen,ha te elhiszed azt,hogy ha a demo valakinek bejön és nem veszi meg a teljes játékot mondván,hogy "nekem ez a fél óra is elég volt(ergo akkor nem jött be neki) az a te dolgod.
44.
zimonyini
43.
Neotechtr
Ezt a játékot én megvettem (Steam), szóval nem érint a törés téma. Bár hozzá teszem, hogy azért ezeket meg lehetne venni és akkor lehetnének újabb felújítások is. Mármint, akinek tényleg tetszik, az vegye, ha teheti, minthogy letöltse.
42.
Nyarlako
#41: Ugyanezeken az oldalakon haszálnak olyan kifejezéseket hogy entitled gamers, toxic masculanity, misgyonist community és társaik.
Már csak a flat earth meg Ashtar kapitány hiányoznak.
41.
Max3000
#40: És valóságnak könyvelik el.Az ilyenek hisznek a gyíkembereknek.
40.
Nyarlako
#35: IGN és Kotaku mint hiteles források bármiben, nincs még április elseje.
És igen, ha tesztvezetésnél kiderül hogy a szép autó nem kényelmes és nem is jó vezetni nem fogod megvenni látatlanban,
39.
Max3000
#38: Olvass figyelmesen."Útközben rájöttem",hogy valóban csökkentené a teljes verzió eladásait a demo annyi szarrakás játék van.

38.
zimonyini
#37: Gondolom te is az a tipus vagy akit nem erdekel a valosag ha nem egyezik a velemenyevel. :)
37.
Max3000
#35: Gondolom te is az a típusú egyén vagy aki minden trágyadombot benyel.Mondjuk a mai világban tényleg csökkentené a demo a teljes verzió eladásait,mert soknál kiderülne mekkora félkész okádék.
36.
logic5
#26: Nálad is komoly baj van úgy látom :D
35.
zimonyini
Akik a velemenyuket eroltetik a tenyek helyett, hogy a "demo igenis noveli a vasarlast es nem tudod alatamasztani hogy csokkenti"... Ra sem kerestek csak frocsogtok buta emberek. Warezoljatok csak..

https://m.ign.com/articles/2013/02/11/jesse-schell-releasing-a-game-demo-can-cut-sales-in-half

https://kotaku.com/demos-are-great-for-gamers-not-so-great-for-game-sales-608603895/amp

https://amp.reddit.com/r/gamedev/comments/4wesat/study_finds_that_video_game_demos_negatively/
31.
Max3000
#28: Akkor ne játszd az okoskát.Én még ilyen hülyeségről sehol nem hallottam,vagy olvastam,hogy demo után nem vesz játékot az ember,mert elmondhatja,hogy "játszott" vele.Alapjában nem is tudjuk kontrollálni azt,hogy ami tetszik ne akarjunk többet belőle.(ha megtudjuk szerezni)

Ha valaki demo után nem vesz játékot annak amúgy sem jött be a game.
29.
Nyarlako
#28: Egy YT videón nem jön át milyen az irányítás, és nem hiszem el mindent amit olvasok. Én azt mondom sima spórolás és esetenként szerecsenmosdató kifogások az hogy miért nincs. RE2 remake-t se veszem meg ha nincs a demó mert szkeptikus voltam mivel régieket nem szerettem, így viszont megtetszett.
28.
Kawada
#19: Tényleg nem akarom az okokskát játszani... De ha tényleg érdekel ez az "ipar", és ha valaha hallgattál/követtél ezzel foglalkozó csatornát/podcast-et, stb. akkor ez tudnád, hogy ez a helyzet... Vannak termékek, amikkel a kipróbálás/kóstolás egy hatékony marketing stratégia. A videójáték nem ilyen. És persze, fogsz tudni nekem hozni példát, Forza 4, Mafia 3, stb. aminek egy vagy több platformon van elérhető demója. De ezek a kivételek ami erősítik a szabályt. Egy valamelyest célirányos demo tud segíteni... Pl. ha offline, szoti based játék, de a demo inkább csak a mechanikát mutatja meg. De az általános tendencia az, hogy nem célravezető marketing szempontból, pláne manapság, amikor egyből youtube videó, vagy stream lesz a játékból.
27.
godach
#25: Jaja. Mostanában. Ha éltél volna az én időmbe, akkor most arcon röhögnéd magad :D
26.
godach
#13: Nálatok ha annyira sok havernek elsőre ment, miért nem vettétek a fáradtságot, és toltátok rá egy közös accountra vagy öten.
Felváltva kitolnátok, nem kerülne többe 3 ezernél és még ellopni sem kellett volna.
ENNYI!

(ez meg pont az a minőségi, odafigyelt, iparosmunka, ami nem hogy azt nem érdemelné hogy letorrentezd, hanem egyenesen el kellene verni azokat, akik igen)
25.
Ooorky
Az igénytelenség amit ránk ömlesztenek mostanában elég nagy motiváció a warezra...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...