HD-textúrákat kap PC-n a Monster Hunter World

  • Írta: sirdani
  • 2019. március 22.
  • Letöltés
Link másolása
Jó hírünk van a 8 GB VRAM-mal rendelkező olvasóink számára! A Capcom hivatalosan is bejelentette, hogy nagy felbontású textúrákkal bővíti a játékát a legújabb PC-s frissítéssel, melyek várhatóan sokat dobnak majd a látványon.

A Monster Hunter World PC-s verziójának grafikája ugyan összhatásban meglehetősen kellemes, ám itt-ott azért felütik a fejüket a döbbenetesen alacsony felbontású textúrák. Április 4-től azonban a Capcom jóvoltából búcsút mondhatunk az elnagyolt felületeknek - már ha van hozzá megfelelően erős videokártyánk.

Az említett napon ugyanis egy jókora frissítést kap a játék, mely nem csak új élsimítási eljárásokat tesz elérhetővé a TAA és a FXAA formájában, de opcionálisan bekapcsolhatóvá varázsolja a 40 GB-os méretű HD-textúrapakkot is. Utóbbival kapcsolatban a fejlesztők felhívják a figyelmet, hogy kizárólag azoknak a játékosoknak érdemes az új opciókkal próbálkozniuk, akiknek a videokártyájuk legalább 8 GB VRAM-mal rendelkezik.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...