Végleg leállnak a Burnout Paradise szerverei

  • Írta: sirdani
  • 2019. április 18.
  • Gyászhír
Tizenkét év után az EA úgy döntött, hogy nyáron leállnak a Burnout Paradise online funkciói PC-n, Xbox 360-on és PlayStation 3-on egyaránt. A rajongók utolsó mentsváraként a Burnout Paradise Remastered természetesen online marad.

Az EA hivatalos közleményében azt írták, hogy „köszönjük a kitartó hardcore fanoknak, hogy néhányan még mindig velünk maradtak. Mostantól megközelítőleg 106 nap áll rendelkezésetekre, hogy befejezzétek a megmaradt kerékcsikorgató kihívásokat”.

A szerverek 2019. augusztus 1-jén állnak le, így ezután azoknak sem lesz lehetőségük online játszani, akik Xbox One-on használják a játék Xbox 360-as verzióját a visszafelé kompatibilitásnak köszönhetően.

A nyílt világgal és rengeteg multiplayer lehetőséggel felvértezett Burnout Paradise egyébként 2008 januárjában jelent meg, és viszonylag gyorsan az akkori generáció egyik legmeghatározóbb autós játékává vált. Némi örömre ad okot, hogy noha az online funkcióknak búcsút inthetünk, offline módban ezután is tárt karokkal vár minket a játék.

Akiknek pedig elengedhetetlen az online versenyzés, azoknak PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on is egyaránt elérhető a játék felújított verziója, vagyis a Burnout Paradise Remastered, melyről a tesztünket az alábbi linken találhatjátok.

5.
godach
#4: XO-ra szedtem le én is baromkodni de az a törésmodell még mindig hatalmas benne.
4.
Kawada
Kicsit beszartam, hogy a remasteredet érinti hirtelen... Pont a napokban gondoltam beszerezni könnyed mókának.
3.
Kawada
#1: A SOD nem a koncepcióval van baj. A megvalósítás fapados. Másik, hogy sajnos a MS úgy volt kénytelen kezelni mint valami system sellert...
2.
GAMEROD
A SOD azért nem akkora bukás, megvan a maga tábora.
1.
godach
Hmmm. Most mosolyogva gondolok magamra vissza amikor azt hittem minden ötletem szuper lenne. Emlékszem, hogy beszélgettünk haverommal a Vice City után milyen lenne egy zombis témájú ilyen játék. Megszületett a State of Decay de magam is látom a hibáit. Aztán a Most Wanted (2015) körül álmodoztam arról, milyen lenne egy Criterion által készített NFS. Nos, mindkettő bukás (vagyis nem kiemelkedő) lett, szóval azt hiszem játéktervezőnek nem kell mennem :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...