Nagyon jól fogy a Sekiro: Shadows Die Twice

  • Írta: Shifty
  • 2019. április 25.
  • Biznisz
A SuperData Research legfrissebb jelentése szerint remekül teljesített eddig a Sekiro: Shadows Die Twice digitális változata - a több mint kétmilliós összeladás jelentős részét ugyanis nem a dobozos kiadás adta.

Két héttel ezelőtt jelentette be az Activision, hogy alig tíz nap leforgása alatt több mint kétmillió példányt értékesítettek a Sekiro: Shadows Die Twice-ból. Most már azt is tudjuk, hogyan oszlott meg ez az eredmény a digitális és a dobozos kiadások között, a SuperData Research adatai szerint ugyanis a PC-s, PlayStation 4-es és Xbox One-os digitális értékesítés 1,4 millió példánynál jár, amivel egyébként a Dark Souls harmadik részét is lepipálta a From Software új játéka.

Érdekesség, hogy a The Division folytatásának digitális eladásai már nem alakultak ilyen jól, ugyanis a második rész konkrétan nem fért fel a PC-s márciusi digitális toplistára, miközben a dobozos eladásai mindenhol nagyon jól alakultak, így nemcsak a szigetország eladási listáját vezette heteken át, de a tengerentúlon is az élen végzett.

28.
thecook
#4: Egy végigjátszásból te ezt nem fogod platinázni, mert ahhoz legalább kettő kell.
27.
Nyarlako
#25: Abból 60 óra kb idegbaj és frusztráció volt csak.
26.
br1Koo
#25: Veled értek egyet, a Sekirot nem úgy kell szemlélni mint a Dark Souls-okat, mert nem igazán rpg, hanem a mai divatos formulát brilliánsan használó akció játék. Bevallom õszintén azt gondoltam az elején, hogy nem is lesznek rejtélyes dolgok a játékban, de kellemesen csalódtam, mert bizony rengeteg hely van a Sekiroban is amit elsõre lehet nem talál meg az ember. A másik hogy a from játékokban vannak rejtett "kapcsolók" mint pl. Dark Souls 3-ban amikor egy sziklaszírten kell beadni valami pózt. Ezek is benne vannak a Sekirobwn és én már lehet csak ezek emiatt újra fogom indítani majd valamikor egyszer. Pl a bazi nagy hardcore mód harangot is be fogom a következõ végigjátsszásnál kongatni.
25.
Kawada
#24: Nyilván más skálán mozgunk... az enyémen a DS3 1300 órája beteges, a Sekiro 75 órája pedig "k* korrekt és köszönöm szépen a 75 óra szórakozást, túl is teljesítették mert ilyen minőségi 75 órát ma már ritkán kapok játéktól".
24.
Nyarlako
#23: Ahhoz képest hogy DS3ba belevettem 1300at a 75 karcsú.
23.
Kawada
#22: Persze, mások az igények és nincs is ezzel baj. Próbáltam kicsit más negvilágításba helyezni, bocsi ha vehemens lett... ;)

De azért ehy 100 óra körüli élményt én nehezen tudnék karcsúnak titulálni. :)
22.
Mr.Dead
#21: Jaj nem azért, baromi jó volt az az első végigjátszás
Csak az eddigi From játékokból kiindulva (mivel mindegyiknek hatalmas újrajátszhatósági faktora volt a különböző buildek, boss fegyverek, páncélok, új megjelenő tárgyak miatt) ez elég karcsú lett. Ráadásul annyira rámentek hogy az első végigjátszás legyen nagy élmény hogy kb semmi értelme az NG+ oknak. (Mint említettem, mert kb nincs bennük semmi)
21.
Kawada
#17: " ha végigviszed egyszer utána mi marad?"
Az élmény... végigvitted.. ennyi. 50-60-100-150 óra alatt... Mi a lófaszt akartok még, komolyan? 10 évig ingyen tartalmat minden hónapban, plussz 5 óra történettel? Ne az legyen már az alap, hogy valami 5-ször végigjátszható, 1 hónappal a megjelenés után...

Nem feltétlen neked szól és messze nem akarlak bántani, ne értsd féélre. Csak komolyan nem tudom az ilyen megnyilvánulásokat megérteni... Miért, megnézel egy sorozatot és mi marad? Megnézel egy filmet és mi marad? Azért nem az a standard gamer, aki 300-500 órákat rak egy nyamvadt single player game-be... ha ilyen igények vannak, akkor ott az elvárásokkal van a baj szerintem, nem a készítőkkel...
20.
Krezy
19.
Krezy
#5: Én akkor járnék jól, hogy ha elkészítenék a Dark souk 4-et és bele tennék vissza a páncél fejlesztést, mert a 3ból érdekes módon ki hagyták..:D
18.
Darksiders84
#17: Szerintem 90% 1 végigjátszás maradék 10% esetleg 2 de szerintem ettől függetlenül tényleg nagyon jó játék persze lehetne vagy lehetett volna kicsit másképpen is de mindegyik játékba bele lehetne javítgatni.
17.
Mr.Dead
#14: Szerintem a legkisebb baja a build hiány. Nagyobb baj, ha végigviszed egyszer utána mi marad? 1 endingben van nagyon más (attól függően hogy Shura vagy a másik három valamelyikéből választasz) a skill kioldás meg a protézisek és ennyi. Nekem ugye szinte minden protézis meglett első végigjátszás alatt, minden boss és miniboss amit lehetett. Most megyek a Shura endingre, aztán mókolok a mentésekkel hogy meglegyen egy végigjátszás alatt a maradék, kifarmolom a skilleket meg azt a két protézist és ki is fújt. Minibossokkal felesleges foglalkozni, NG+on adnak 500 goldot aztán ennyi, a mellékes bossok közül Owl2 az ami érdekelne megint (a játék legjobb harca szeritnem) és nem marad más. Ha ennyire nem akartak belerakni buildeket meg más fegyvereket, legalább azt csinálták volna hogy a 4 endingnél mindig más legyen. Egyegy új terület, egy egy uj boss vagy miniboss, hogy legyen az embernek kedve újra nekifutni.
Nagyon kell a DLC a játéknak, mert szerintem a felhasználóbázis 90% egy két végigjátszás alatt megunta teljesen.
16.
Darksiders84
#14: Neked amúgyse volt telitalálat ha jól emlékszem de mégis végéig mentél. Újra én se kezdeném előlről mert én is sorolhatnám melyik szarházi bassza meg szinte az összes.
15.
br1Koo
Én lecheeseltem pár bosst, de nem bánom, ugyanígy ds-ben is sokszor kitrükköztem párat, és az elkövetkezõ játékaikban is fogom csinálni. Van elég boss a játékokban akikkel becsületesen kell szopni, de minddel nem akarok.
14.
Nyarlako
#12: Nekem a legnehezebb, legirritalobb és nincs ujrajatszhatosagi értéke buildek híján. Return ending után kosz nekem elég volt, DoH és Owl 2.0 basszák meg.
13.
Darksiders84
Én feladtam a végén sajnálom de így is jóval többet hozzot ki belőlem mint gondoltam magamról ilyen téren mármint kitartás ügyileg. Joystickom is megmaradt épségben a 60 óra alatt de nekem elég volt egyenlőre. Így utólag baromi jó játék de barom is voltam amennyit szenvedtem néha de kellenek az örök emlékek. Az a rohadt Apex megint a sok kínlódás után elcsalt. Persze jön a Days Gone is.
12.
Mr.Dead
#11: Az eleje rohadt nehéz, onnantól kezdve viszont hogy megtanulod a harcot majdnem a legkönnyebb from játék. (BB DS1 kettősnél azért nehezebb)
11.
Nyarlako
#10: Des és Bloodborne ki van, DS triogia Steamen de Sekirot most még biztos nem. Vegigvittem azóta nincs kedvem vele szopni.
10.
Mr.Dead
#8: Tényleg, fogod platinázni?
9.
Kawada
Minden igényes, tartalmas szórakozást nyújtó, minőségi single player játék sikerének nagyon örülök! Főleg ha az olyan, ami annyi örömöt és agyvérzést tudott számomra nyújtani, mint a Sekiro. :)
8.
Nyarlako
#6: A Sony adott egy valag pénzt a Fromnak hogy csináljanak nekik valamit. Anélkül el se készül lehet.
7.
PapaYeti
Ha már kardozós japános nekem a NIOH sokkal jobban tetszett. Igaz nem ugyan az a kategória. De A sekironak nem kötött le a világa a sztori is lassú volt és a játék menet teljesen elcsúszott a lopakodásos kétszer meghalós rendszerrel. De örülök a sikerének mert így van konkurencia és van lehetőség a választásra kinek a szája íze szerint.
6.
Brenor
Én se kedvelem az activisiont, de inkább az adjon ki több játékot, mint a sony. Bloodbournera tök kíváncsi lennék, de mivel a sony bele trollkodott ezért nem tudtam játszani vele pc-n. Tapsot nekik! Ha sekirot is ők adták volna megint egy exkluzív cím lett volna, ezért sokkal inkább az activision.
5.
mephi
#3: Nos nekem meg ez tetszik jobban. Ízlések és pofonok. De maradjunk abban, hogy remélem mindkét szériát fogják még folytatni, és akkor jól jársz Te is, és én is ;)
4.
Mr.Dead
Első végigjátszásra talán ez a legélvezetesebb az eddigi From játékokból, kár hogy ennek kárára a maradék végigjátszásra inger sincs. Se kasztok, se fegyverek, se páncélok, a skilleken kívül fejlődés nulla, még a hp-t se lehet NG+okban. Nagyon kell neki egy DLC, nekem egy végigjátszás és platina, aztán amíg nem jön hozzá valami el sem indítom.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...