Így fest az EA nextgen hajrenderelése

  • Írta: zoenn
  • 2019. május 21.
  • Videó
Link másolása
A valós idejű hajszimulációt eddig nem nagyon sikerült megoldaniuk a programozóknak, de az Electronic Arts és a DICE már a jövő technológiáján dolgozik. A következő generációban már élvezhetjük is.

Az EA és a DICE kiadott pár techdemót arról, hogy milyen hajrendereléssel bővül a Frostbite Engine funkciótára a következő generációban. A cél az, hogy a hajszimuláció valós időben menjen végbe. Nem csupán a fizikának megfelelően változik majd a hajkorona, a színváltozás is dinamikusan megy végbe, mégpedig úgy, hogy a frizura térfogata nem változik. 

A DICE hamarosan további videókat tesz közzé a Frostbite nextgen képességeinek prezentálására. 


20.
20.
Ra1D3n
#19: A hajadra kenheted ezeket a színes-szagos szimulációkat és effekteket, ha a játékban nincs egy valamire való gameplay rendszer. Utóbbi még mindig fontosabb, és azért ma már elég korrekt grafikával rendelkező játékok jelennek meg alapvetően.
19.
19.
crytek
Sajnos ez egy sokrétű dolog. Amióta VGA létezik mindig voltak akár a korukat meghaladó tech bemutatók,de ezek kb soha nem kerültek játékba.

Mert amíg ezeken a bemutatókon többnyire egyetlen egy valamit totál üres térrel mutatnak be kb miliós konfiggal addig egy open world játékban van ezer karakterk + több millió textúra is akár.. Szóval egy olyan game amibe minden "tech demo szerű" SOHA nem lesz. Valamit mindig be fognak áldozni, hogy legyen FPS is hogy az emberek játszani is tudjanak a játékokkal és ne 0-1 fps-es diavetítés legyen..
Kár mert olyan füst, víz, rombolás szimulációk vannak már hogy a bokát lefossa az ember :(
18.
18.
SLi
Biztos nagyon normális dolog ha a haj lobogásárol az jut eszedbe hogy majd milyen élethűen fog a buzik fasza lengedezni, “mert erre tart a játékipar”
Adja magát a kérdés ki is az igazi aberrált?
17.
17.
_Tappancs_
Normális ruhaszimulációnak jobban örülnék,mert nincs annál rosszabb, mint mikor átvezető videóknál a karakteren nyúlik, eggyé válik a bőrével a ruha...
16.
16.
SLi
#5: EA bad
CD projekt good
Praise Geraldo
10.
10.
Huschy
Jó lesz majd mikor a 120Kg-os hullákat rugdossuk odébb sétálás közben a "romgybaba" effect miatt, de a haja még mindíg Taft reklám.
9.
9.
Macifasz
Bevallom, én sose értettem mi ez a hajfétis a játékoknál. :-D Már a 2013-as Tomb Raider kapcsán is csak pislogtam, amikor videókon keresztül erre "verték." :-D Persze nem mondom, jól néz ki, csak én nem érzem ezt akkora forradalmi újításnak, ami majd most mindent megváltoztat, és ami innentől kezdve nélkülözhetetlen lesz az összes játékban.
8.
8.
sanada
#3: Nyilván a BioWare-nek fogunk hinni, mikor kiadtak egy pocsék játékot, pocsék fejlesztési menedzsmenttel. Már megtudtuk, hogy a 6 év fejlesztési idő 4 évét elbaszták a semmire és 1,5 év alatt tákolták össze.
7.
7.
crytek
Közben originen a sims 4 free és steamen meg a grid 2 free!
6.
6.
Yanez
5.
5.
hedzsooo
Valahogyan pl. a CD Projekt RED újításai (tech.-téren is) jobban érdekelnek, mint pl. az EA dolgai...
3.
3.
Chase
Jól néz ki, de elvileg a Frostbitetal nehéz dolgozni. A BioWare is sokat szidta.
2.
2.
GemForge
Már csak élvezhető játék kellene mellé kedves EA...
1.
1.
Gykrizsi
Ezt nagyon értékelném. Utálom, amikor hülyén mozog a haj, vagy átnyúlik a testen.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...