The Elder Scrolls VI - a Bethesda 10 évre tervez

  • Írta: szlav
  • 2019. június 6.
  • Hír
A Bethesda nem viccel a The Elder Scrolls-széria legújabb epizódja kapcsán. Todd Howard elárulta, hogy a tavalyi E3-on belengetett hatodik rész esetében legalább egy évtizedes élettartamra pályáznak.

Ha az idén nyolcéves Skyrim precedensét vesszük alapul, akkor talán nem is tűnik annyira lehetetlennek, de elsőre hallásra azért mégis meghökkentő, hogy a Bethesda egy teljes évtizedre tervez a The Elder Scrolls VI-tal. A játékot tervező Todd Howard az IGN-nek adott interjújában beszélt a várva-várt RPG-ről és a stúdió terveiről azzal kapcsolatban.

"Az emberek a mai napig játsszák a Skyrimet, sőt még mindig az egyik legjobban fogyó játék. Tudom, hogy az interneten viccelődnek ezzel kapcsolatban, de Switchen például ma is az egyik legnagyobb bestseller. Bármely platformra kihozzuk, ott egyből sikeres lesz. A játékosok szeretik, mert szinte a végtelenségig játszható, hála például a modoknak. A The Elder Scrolls VI-ot fejlesztve tehát ez egy új irányadást nyújt nekünk. Egy olyan játékot kell készítenünk, amit az emberek legalább tíz évig játszhatnak. Legalább!"

Habár a játék kimarad az idei E3-ról, mi lelkesen várjuk a Bethesda konferenciáját: a csapat olyan címeket tartogat a tarsolyában, mint a DOOM: Eternal, vagy a Wolfenstein: Youngblood, unatkozni tehát biztosan nem fogunk.

79.
Ooorky
Btw.: 17-ig ingyen kipróbálható F76.
~másfél óra alatt PS4-en volt:

-fehéren villódzó aszfalt
-beragadó fegyverhang (újraindítással szűnt meg)
-ellenségen átmenő ütés

"sztori"-ra nem mondok semmit, ugyanolyan alibi cucc, mint a többi kraftolós játéknál, összességében szerintem még a Conan Exiles is jobb volt ennél, abban legalább lehetett meztelen fél méteres f****ú négerrel kergetni az F kosaras szőke pi***kat.
78.
Ooorky
#76: Nem olyan rossz az.

Az interjúban is pont azon mereng tod howard, hogy a statisztikáik szerint mai napig 3 millió aktív játékosa van a Skyrim-nek és ebből nekik egy büdös fillér bevételük nem származik a játékok eladása óta, mivel a modderek ingyen csinálnak tartalmakat.

Ezért lett az F76 live service, és lesz jó eséllyel csak Creation Club-on keresztül modolható a TES 6...
77.
Kawada
#76: Nem tudom... Kell olvasni is benne...
75.
kastorhun
#44: Én annyit mondtam hogy közép sz*r, és ehhez tartom is magam. Eddig sehol se tudtak bármi féle minimálisan közepesnél jobb elemet kiemelni a játékból. De ahogy mondtam, butulások történtek dögivel.
https://img.fireden.net/v/image/1456/48/1456486180556.png
https://img.fireden.net/v/image/1446/43/1446434350185.jpg
74.
kastorhun
#45: Egy RPG játék a történetről, és a karakterekről szól. De a Bethesdának 5 év alatt SE sikerült semmi maradandót alkotni egyikben se, ami valljuk be, hatalmas szégyen. Több elemben pedig a régi Gothic 1 is fejlettebb mint a Skyrim, ami végképp szégyen. Vegyünk egy GIGÁSZI csapatot, sok pénzt, és tehetségtelen embereket. Ebből áll a Bethesda. Ha a modolás nem lenne akkor ezzel a közép sz*rral kutya se játszana, és ez is szégyen. Hiszen a Kotorral a mai napig játszanak, és ott nem volt szükség agyament modokra. A játékról csak ennyit:
https://youtu.be/s2-sDeavkqU?t=807
https://youtu.be/s2-sDeavkqU?t=2336
Ha valaki modolással védi egy játék érdemét azt mindig is röhejesnek tartottam, mivel ezek nem a fejlesztők és a játékosok érdemei, hanem azoké akik azokat készítik. De ez a kókler banda valószínűleg soha a büdös életbe nem fog megtanulni játékot készíteni. Pl: Ragaszkodnak egy ezer éves, minden tekintetben POCSÉK motorhoz.
72.
Antitroll
Poénfüggő, Kunhalmi, Pacsirta. Micsoda véletlen egybeesések hogy szinte ugyan abban az időben regelték ide ezeket, és egyértelműen azonosítható szavakat, jeleket használtak.
Segítek kicsit felfrissíteni a memóriádat troll barátom, lássa a jónép ki is a lifeless métely ezen az oldalon. Erre gondolom még emlékszel:
https://m.imgur.com/a/uXfdk
69.
Ooorky
#65: Rendben bátya :D
68.
Neotechtr
Mondjuk én pont nem az az ember vagyok, aki egy adott játékkal, legyen az akár Skyrim, vagy bármi, több száz, vagy akár ezer órákat elvan. Vannak általam nagyra értékelt hosszú játékok, de azok is 120-160 óránál tetőznek és addigra a jóból is megárt nekem a sok. Viszont vannak ismerőseim, akik meg pont az ellenkezője. Egy Skyrim, vagy Fallout4 nekik alsó hangon 500-1000 óra játékot jelent és nem tudnak róla lekattanni, hiába azt mondják ők is, hogy szarul megírt, értelmetlen játékok ezek.
67.
Ooorky
#60: Abból amit eddig láttam szerintem egy szokásos beteg (túlsúlyos, elnyomott, depressziós, autista) középiskolással van dolgunk. Végleg bannolni úgyse lehet, ignoráld és kész.
65.
Diabolis83
63.
Neotechtr
#62: És ez neked hányadik reged? 3? 4?
62.
Ultimate
#59: Pacsirta hónapok óta személyeskedik csak nem vágják ki mert az a betegagyú troll aki itt egykor regez ezreit gyártitta éjszakákon át a modikat sértegetve, mert kitették a szűrét. Most is tuti fut vagy 2-3 regen. A legjobbak a magával vitázó meg az önmegerősítő egymással udvariaskodó regek. :D
Írta innen egy arc hány különböző regje ismert és tényleg kis odafigyeléssel szemet szúr. :)
60.
Nyarlako
#59: És személyeskedésért és fenyegetözésért mit? Persze ennek a majomnak is csak a billentyüzeten át nagy a büdös pofája.
56.
Ooorky
#54: Én Family Share révén toltam végig a Skyrim GOTY-t, de annyira emlékszem belőle, hogy volt benne vmi vámpírcsaj.

De. Így utólag a Witcher 3 se jobb, csak a története és világa jobban bejött, mint a Skyrim-é. Harcrendszere még bénább, küldetések ugyanolyan "menj A-ba, keresd meg B-t, öld meg C-t" típusúak... Még a szörnyek megölése is ugyanolyan, egyedül vmi szellem ellen kell trükközni a lassító jellel, különben felgyógyítja magát.

Ja meg vigyázz, keres téged a Csapolypataji kisegítő iskola alsó tagozata :D
54.
Nyarlako
#53: A skyrim területei és föleg dungeonjai a copy-paste nagy semmi remek példái, a harcrendszer valami vállalhatatlanul ócska és már a Morrowindben is elavult volt. Legalább ha mellé lenne valami érdekesség a világban és korrekt történet de még az sincs. Egy NPCre sem emlékszem az egészböl annyira jellegtelenek voltak.
De örülök hogy van aki tudja élvezni, én mindig megpróbáltam, megvettem és végigjátszottam anno az Obliviont és a Skyrimet de mindig csak vártam hogy hátha jön valami amitöl élvezetesek lesznek és végre meglátom mire a nagy hype. Nem jött csak a rossz szájíz a végén hogy ezekre pazaroltam idöt és pénzt.
Ami jót adott nekem a Skyrim az az OST na meg a zseniális mans1ay3r féle paródiavideók belöle.
53.
Fata Morgana
#49: Nem vagy egyedül, haver!
A skyrim-be beletoltam kb.2-3ezer órát a W3-nál alig vártam hogy vége legyen a játéknak a NG+ már nem is érdekelt.Hányingerem volt a sok p.cstől akik nyálazták hogy évtized játéka meg korszakalkotó stb... holott semmi korszakalkotó nem volt benne (a soft porno-t leszámítva).
Sőt a fejlesztők el is mondták hogy rengeteget merítettek a Skyrim-ből szerintem ez magáért beszél, akkor pár kiscsirke aki itt csipog igazán lényegtelen.
A W3-ban Geralt egy igazi csicska volt, még a mezei parasztok is lóti-futi küldöncnek nézték, csak épp wc nem kellett pucolnia szóval nem igazán tudtam azonosulni a karakterrel, a "nagy witcher" akit mindenki csicskáztat köszi egyszer elég is volt.

A TES6-ot nagyon várom szerintem oda vissza verni fog minden játékot és remélem 2x nagyobb lesz a bejárható terület mint a Skyrim-ben.
52.
Ooorky
#49: Skyrim a galamb kisérleten alapul (mint szinte az összes open world játék) , folyamatosan apró csillogó jutalmakkal halmoznak el, amitől az "elértem valamit" érzés lesz úrrá az emberen. Annak aki dolgozik/komolyan tanul ez jó kikapcsolódás.

Witcher-t anno imádtam, de azt a történet viszi a hátán, vizuálisan gyönyörű, de a harcrendszere pocsék. New game+ már évek óta várja, hogy befejezzem, valszeg sose fogom, pc-t már össze se raktam költözés után.
51.
Ooorky
#50: Persze, ha viseled a következményeit.
De ahhoz ki kell bujnod anyuci pincéjéből először.
50.
Diabolis83
#27: Gratulálok. Gondolom mindenki hülye, csak te vagy a helikopter.
Figyi, szájbavághatlak? Szabad? Léééégyszíí...
49.
Thor Vath
#9: Tudom, hogy mindenki a Witcherért van oda, de én vagyok a példa a másik oldalra: a Skyrimbe százasával öltem bele az órákat, pár havonta most is előszedem, a Witchert meg egy óra múlva untam meg és sose mentem vissza. Nem tudom miért. A Skyrim megfogott, a Witcher nem.
48.
Ultimate
#47: Csillámfaszláma. :)
47.
PiszkosFred
#46: Orulj neki, hogy TE nem vagy legy. Mi is vagy helyette, patkany, ponilo, kakadu?
46.
Ultimate
#35: A szart is millió légy eszi jóízűen ugye...
45.
VoidPancake
#41: Akkor csak azért, hogy teljesen tiszta legyen a kép. Véleménye mindenkinek lehet, van is, csak sajnos nem mindegy, hogy az tényeken alapszik, vagy pusztán saját gondolat, mellőzve a tényeket. Maga azt írta, hogy idézem "nem volt komolyabb DLC, vagy patch, se semmi" . Nos ez az állítás így ahogy van, hamis. Tények szólnak ellene, nem írom végig ezeket, hisz az interneten fellelhető. A kérdésre miben fejlődött az Oblivionhoz képest. Nos vannak jobb és rosszabb dolgok változást tekintve. Az Oblivion-ban az ellen leveled, azaz hozzánk igazított felszerelésben jelent meg. Ez volt a játék egyik legutáltabb eleme, ugyanis eléggé irreális és frusztráló is volt, amikor magas szinten, egy útszéli bandita, Glass/Daedric páncélban rohant ellenünk, és elvert mint a dobot. A karakterek arca egy tál krumpli volt, a mozgás/harc animációk rettenetesek voltak. Amiben jobban teljesített, az szerintem a sztori, és 1-1 küldetés. Kvatch iszonyatosan jóra sikeredett. Az elsődleges/másodlagos képességek hiányoztak a Skyrimből, ami az Oblivionban remek megoldás volt szintén. Oblivionban azonban a harcrendszer sokkal rosszabb volt, vegyük csak a szimpla tényt, hogy nem volt Dual Wield rendszer, valamit egy spellt tudtunk egyszerre használni. A Perk rendszer szerintem remek újítás. Azonban ezek annyira nem is számítanak. Miért? Mert, mint korábban leírtam, a széria nagy húzóeleme a moddingban rejlik. Én mindig úgy írtam le, hogy ez egy Elder Scrolls homokozó. Az elsődleges/másodlagos képesség rendszer moddingal visszaültethető a Skyrim világába, rengeteg varázslat ami Oblivionban megtalálható volt, szintén itt is létezik, és még több is. Azt el is felejtettem, hogy vérfarkas bőrbe is bújhatunk a Skyrim világában, amire az előző rész nem adott lehetőséget, hogy a Vampire Lordról ne is beszéljünk. A játék fejlődött, ahogyan a modding szféra is. Ez tény. Akárhogy nézzük, ez a középszerű sz*r, amint azt maga leírta, milliókat mozgatott meg, és mai napig is élénk a modding, sőt...a TESrenewal projektet, nomeg a Nexust elnézve még lesz itt content bőven.
44.
PiszkosFred
#41: Igazad van, mindent valogatas nelkul leszarozni MINDENT, nos, vegulis ez is egy velemeny, amelyhez joga van, ennyi meg maradt a demokraciobol az interneten. Tapsoljuk is meg oket?

(...es ezert tart itt ez a vilag, ez az orszag, ez a hirportal.)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...