E3 2019: Részletek az Elden Ring nyílt világáról

  • Írta: szlav
  • 2019. június 12.
  • Hír
A Souls-széria atyja, Hidetaka Miyazaki újabb részleteket árult el az Elden Ring különös, új világáról. Habár az új cím sok elemet megörököl a korábbi fejlesztéseiből, mégis radikálisan különbözik majd azoktól.

Továbbra is kevés részletet ismerünk az Elden Ringgel kapcsolatban, s a FromSoftware-t ismerve ez valószínűleg a megjelenésig így is marad, de Hidetaka Miyazaki az IGN-nek adott interjújában mégis elhintett pár érdekes infót róla.

A híres játéktervező mindenek előtt leszögezte, hogy továbbra is egy hátulnézetes, fantasy környezetben játszódó ackió-szerepjátékról van szó. Játékmenet szempontjából nagyban hasonlít majd a Dark Souls-szériára, illetve a FromSoftware többi fejlesztésére. A csaták azonban nem a megszokott módon játszódnak majd le, mindezt pedig a hatalmas, nyílt területeknek köszönhetjük.

Mert bizony az Elden Ring egy hagyományos értelemben vett, teljesen nyílt világú játék lesz, tehát a pályadizájn szakít majd a korábbi játékok labirintusszerű, önmagába visszafonódó és szerteágazó kialakításával. A világ továbbra is tele lesz veszéllyel, de így jóval nagyobb szabadságot kapunk abban, hogy miként ütközünk meg az ellenfeleinkkel.

A Sekiro leegyszerűsített fejlődési rendszere után az Elden Ring visszatér a hagyományos szerepjátékok testreszabási opcióihoz. Hősünket még a Dark Soulsnál is jóval részletesebben személyre szabhatjuk, erre a szabadságra pedig szükségünk is lesz egy olyan világban, akol a hagyományos acél mellett a mágia is halálos fegyver.

Egy FromSoftware-játék sem lenne igazi félelmetes bossharcok nélkül. Itt is találkozhatunk majd hatalmas erejű főellenfelekkel, de a hozzájuk vezető út a nyílt kialakítás miatt egészen másképp fest majd. Miyazaki elárulta, hogy a nyílt terepeket lóháton szelhetjük majd át leggyorsabban - egy olyan elem ez, amivel eddig még sosem találkozhattak a stúdió rajongói.

Habár a nyílt terepet több helyen tarkítják majd a kisebb, labirintusszerűen kötött pályaszakaszok, hagyományos városokra, vagy NPC-karakterektől nyüzsgő településekre nem számíthatunk, legfeljebb romokra, vagy ehhez hasonló tereptárgyakra. "Komoly kihívást jelent számunkra egy teljesen újféle játék megalkotása" - mesélte Miyazaki. "Ha még városokat is adnánk hozzá, akkor az már túl sok lenne. Úgy döntöttünk tehát, hogy egy olyan nyílt világú játékot készítünk, ami továbbra is arra fókuszál, amiben mi a legjobbak vagyunk." 

1.
grindcore
Furán hangzik, pont az tetszett sokaknak, hogy labirintusszerű, egymásba nyíló helyek voltak, shortcutokkal meg minden.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...