Így zajlik a WRC 8 fejlesztése

  • Írta: sirdani
  • 2019. augusztus 30.
  • Videó
Két vadonatúj fejlesztői napló is érkezett a jövő héten esedékes ralis játékhoz, mellyel alaposabb betekintést kapunk a játék fizikájába, valamint megnézhetjük, miként zajlik egy-egy pálya tervezése.

Az első videóban, a játék vezető tervezője, Amaury Beyris mesél a pályák pontos megszerkesztéséről, az 1:1-es méretarányú kivitelezésről, illetve a környező táj kialakításáról. A WRC 8-ban egyébként a helyszíneken különösen nagy hangsúlyt kapnak majd az országonként eltérő éghajlati jellegzetességek, illetve a dinamikusan változó időjárási viszonyok is.

A második videón Jérémy Lolieux vezet be minket a WRC 8 továbbfejlesztett fizikájába, mely papíron sokkalta összetettebb és realisztikusabb vezetési élményt ígér a korábbi részekhez képest. Ennek érdekében egyébként még a Citroën hivatalos ralis csapatával is összefogtak a fejlesztők, így a váltók, a felfüggesztések, a differenciálmű és a turbó kapcsán is olyan egyedi részleteket modelleztek le, melyre még nem volt példa korábban a franchise életében.

Az 52 csapatot, 14 országot és több mint 100 pályát felvonultató WRC 8 a tervek szerint szeptember 5-én rajtol el PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on, a későbbiekben pedig még Nintendo Switchen is megjelenik.

1.
grindcore
Hirtelen megvette oket az Epic, sajnalom...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...