Death Stranding - nagyon könnyű fokozat is lesz

  • Írta: Shifty
  • 2019. szeptember 6.
  • Hír
Link másolása
Továbbra is talány, hogy pontosan, milyen játék is lesz Hideo Kojima legújabb fejlesztése, a Death Stranding, az viszont már biztos, hogy akit csak a történet érdekel, az választhat majd egy "nagyon egyszerű" nehézségi fokozatot is.

Kojima a Twitteren erősítette meg, hogy miután sikerült nagyon komoly színészeket meggyőznie, hogy vegyenek részt a Death Stranding elkészítésében, úgy döntött, a szokásoktól eltérően egy "nagyon könnyű" nehézségi szintet is beletesz a játékba. Mint mondta, ez főleg azoknak szól, akik nem igazán játszanak játékokkal, és inkább a filmek rajongói.

Ha valódi kihívásra vágysz, akkor a Normal vagy a Hard fokozatokkal lesz érdemes szerencsét próbálnod. Igaz, ehhez jó lenne tudni, mire is számítsunk, mert még mindig rejtély, milyen játék is lesz a Death Stranding, ami november 8-án debütál PlayStation 4-en.

29.
29.
#19: Persze, de attól félek, hogy a nagy open world területek megjelenítésére alkalmas jelenkorban Kojima már nem dolgozik olyan alaposan, mint amikor a Metal Gear Solid pályáit megépítették legóból. Egyre nagyobbak a nyitott terek a játékaiban és eléggé kérdéses, hogy mennyire van az jól megtöltve tartalommal.

Ha a Death Stranding setting-jét nézem, ez már számomra csak akkor lehetne nagyon jó és szuper mestermű játék, ha max 5-6 perces séták lennének és folyton történne valami nagyon jó minden 5-10 edik percben. Mondjuk például az a nyilvánvalóan megrendezett pofára esés a szikláról a gameplay videóban, azon visítottam, az tetszett. Szóval Kojimás hülyeségek tetszenek.

De az ember, akinek integetett a játékos, az tipikus quest giver-nek nézett ki és a szövegből is kivehető, hogy már többször találkoztak a szereplők, valamint utal még arra, hogy lenne még valami. Csakhogy maga az egész gameplay az elejétől azt mutatja, hogy mennyi idő azt a távot megtenni, míg felmész hozzá és ott aludt pedig a játékos a ház mellett. Ahol már gamer nem áll meg quest vége előtt. Alig halad az ember és persze jön egy nagy vágás. Utána meg még kóvályog és csak az után mászik fel a létrán. Tehát, ha többször is, ugyan oda ennyiket kell sétálni, az már nem biztos, hogy az én műfajom lesz. Az egy nagy bullshit lesz. Persze akkor látjuk majd meg, ha kijön a játék.

Szerintem jót tett anno Kojima San-nak, hogy a hardver korlátai miatt pályákat kellett tervezni, azt jól meg tudta tölteni tartalommal. Most az nem igazán tetszene nekem, ha lenne ebből egy 100 órás terep2.exe játék, aminek a fele copy-paste-rinse-repeat meg gyűjtögetni való és közben 5 óránként lenne egy 10 perces pofázós videó. Lehet, hogy ilyen lesz, lehet, hogy nem, de a MGS 1-2-3-4 között nem merültek fel ilyen témák egy új Kojima játék kapcsán.
25.
25.
br1Koo
Azért az mgs 5-t ne könyveljük már el ótvar szarnak.. Millió meg egy módon lehet a játékban különbözõ taktikákat alkalmazni, és vannak olyanok akik egy kibaszott akciófilmként képesek a játékkal játszani, mert lehetséges, annak ellenére hogy sandbox.
22.
22.
godach
#20: Vedd elő a 80 valahanyas Metal Geart és vesd össze az akkori játékokkal. Rájössz, hogy a fickó évekkel megelőzi a korát.
19.
19.
delphijos
#5: "Az az igazság, hogy a Metal Gear 5 óta semmi hitem nincs Kojima-ban, max az, hogy bizonyosan szar játék jön"

Azért szerintem ez kicsit igazságtalan. Egyrészt még aki jó is nyúlhat mellé / hibázhat, másrészt nem tudjuk mi volt a háttérben, lehet hogy a költségeket becsülték alul , és a Konami megelégelte, és ami nem volt meg, azt össze kellett csapni. Nem mondom azt sem hogy a neve miatt ezt előre szeretni kell persze, majd kiderül...
8.
8.
Pajti
12-én egy közel 50 perces gameplay - t fognak mutatni a TGS-en. Másnap pedig egy fél órásat. Itt sok minden kiderülhet.
7.
7.
#6: Várjál már, annak szerintem a fele, főleg a korábban mutogatott részek benne sem lesznek a játékban.
6.
6.
br1Koo
#1: Én a Death Dtranding videókbóla csak annyit veszek ki eddig, hogy ez a nagyon elborult japán csóka most mindent kiereszt magából, amibõl egy baszott nagy fejetlenség lesz. Félre értés ne essék, szeretem az elborult dolgokat, de amit ebbõl a játékból eddig látni az valami elképesztõ nagy katyvasz.
5.
5.
Lassan tényleg a nyakunkon a játék és tényleg nem tudjuk, hogy mit várjunk. Ha egymillió óra bullshit lesz keverve 10 perces videókkal, akkor már most bukta nálam. Az az igazság, hogy a Metal Gear 5 óta semmi hitem nincs Kojima-ban, max az, hogy bizonyosan szar játék jön. Persze a lehetőség ott van egy jóra is.
4.
4.
Ganzer
Ezt a játékot vagy szeretni vagy utálni fogom, szerintem nem lesz köztes vélemény. Csípem az elborult dolgokat így adok majd neki egy esélyt.
1.
1.
Effecta
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...