Egészen pontosan a DSOGaming csapata készített egy mélyreható tesztet a Call of Duty: Modern Warfare PC-s bétájával, mely az eddigiek alapján teljesen elfogadható optimalizációval rendelkezik. Persze a dolgot némiképp árnyalja, hogy a bétát több ponton is visszafogták a fejlesztők; a textúrák és a részecskék minőségénél például a „High” beállítás feletti opciók egyelőre le vannak tiltva, illetve rendszerint az egyjátékos kampány szokta jobban megterhelni a gépeket.
Továbbá komoly kérdés lehet még, hogy miként fog majd teljesíteni az alkotás a szombaton rajtoló 32v32-es játékmódban, ami olyan mértékben terhelheti a rendszereket, mint amit Call of Dutyk esetében még csak elvétve tapasztalhattunk.
A bétával kapcsolatban még érdemes megjegyezni, hogy indítás után a játék automatikusan 50 százalékosra állítja a „Render Resolution” beállítási opciót. Ez a funkció hívatott meghatározni a renderelt kép felbontását, 50 százalék esetében az általunk beállított felbontásnak csupán a felét rendereli le a játék, így a kép homályossá válik. Ennek elhárításához nincs is más teendőnk, mint a csúszkát 100 százalékra (vagy ha rendelkezünk elég számítási teljesítménnyel, akkor még feljebb) húzni, és máris éles képpel vághatunk bele a csatába.
A nyílt hozzáférésű bétára sem kell má sokat várnunk, a béta hivatalos gépigényéről korábban az alábbi cikkünkben számoltunk be.
Hát nem igaz minden.
https://www.callofduty.com/modernwarfare/beta
Szeptember 20 6 PM PT az helyi idő szerint szeptember 21 hajnali 3 óra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.