A Sumo Digitalba is bevásárolta magát a Tencent

  • Írta: fojesz
  • 2019. november 18.
  • Biznisz
Folytatja a játékpiaci terjeszkedését a kínai Tencent - amely egyébként így is az iparág legnagyobb szereplőjének számít. Ezúttal a Sumo Digital anyacégébe vásárolta be magát a vállalat.

Újabb fejlesztőcégben szerzett részesedést a kínai Tencent, ezúttal a Sumo Digital anyacégébe, a Sumo Groupba vásárolta be magát. A vállalat a Sumo egyik befektetőjével, a Perwynnel állapodott meg arról, hogy átvesz tőle 15 millió darab részvényt, ezzel összesen 9,96 százalékos tulajdoni hányada lett. A Perwyn jelenleg is 17,38 százalékot tudhat magáénak.

A Crackdown 3-t is jegyző fejlesztőcsapat már a sokadik trófeája a Tencentnek. A kínai vállalaté a League of Legendset jegyző Riot Games, emellett változó méretű részesedése van a Ubisoftban, az Activision Blizzardban, a Bluehole-ban, a Glu Mobile-ban, az Epic Gamesben, a Paradox Interactive-ban, a Miniclipben, a Supercellben és a Grinding Gear Gamesben is.

Ezek is érdekelhetnek

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...