Rekordot döntött a Need for Speed: Heat

  • Írta: Shifty
  • 2019. november 20.
  • Hír
A megjelenés napjáig kétséges volt a Need for Speed: Heat sikere, de végül a rajongók és a kritikusok is elégedettek voltak a Ghost Games játéka által nyújtott élménnyel. Nem csoda, hogy már az első hetében rekordot döntött a cím.

A Ghost Games a Twitteren jelentette be, hogy rekordot döntött a Need for Speed: Heat, legalábbis az ebben a generációban megjelent Need for Speed-játékok közül ezt játszották eddig a legtöbben a premiert követő első héten.

Pontos számadatok nem ismertek, de a játék eladási listákon való szereplése is jelzi, ha tökéletes nem is lett az új felvonás, a Payback utáni csorbát azért sikerült kiköszörülnie a stúdiónak.

A Need for Speed: Heat egyébként a negyedik NFS-játék ebben a generációban. Sorban a következő címek követték egymást: Need for Speed: Rivals, Need for Speed és Need for Speed: Payback.

10.
Gykrizsi
#9: Úgy értettem, hogy az én tudásomhoz (ami igen csekély autos címek kapcsán), ahhoz olyan tökéletes az FH arcade vezetése, míg az nfs szerintem túl vacakolos, nincs benne élvezet. De mondom, nem vagyok szakértő, de az biztos, azt nem élvezem. Az, hogy melyik fapadosabb, nem tudnám megmondani, azt hogy melyik nyújt élvezetesebb játékmenetett, azt biztosan. Ezért rontott el az FH, mert azt a szinvonalatt várom el, persze ebben van nem kevés irona, mert szerintem ezt egy NFStől is elvárhatnám.
9.
adamsfamily
#7: Nem hiszem,hogy elrontott volna.Próbáltál már Need for speed után Horizon-nal játszani?
Konkrétan olyan szinten van lebutítva az NFS irányítása,hogy egy normális játékban el is felejtesz tőle vezetni.
Ezeknek a NFS-nek az egyetlen jó tulajdonságuk az autók külsejének a személyre szabhatósága.De azon kívül a Ghost games nem ért hozzá.Az utolsó valamennyire élvezhető need for speed szerintem a criterion Hot pursuit-ja volt.Utána jött ez a csapat a Rivals-al és azóta is csak butítva van a széria.
8.
Gykrizsi
#6: Én is vettem egy EA Access-t, hogy 5 verseny után töröljem a játékot :)
7.
Gykrizsi
Nem olyan rossz ez a játék, csak egyszerűen nem fogom fel, miért nem lehet rendes irányítást összehozni. Meg lehet szokni, nem azt mondom, de miért kell egy need for Speedet megszokni? Vagy lehet, csak engem rontott el a Forza Horizon, ahol nem kellet erőlködni, hogy élvezzek egy arcade autós játékot, ami az Nfs is volt valaha. Mindenesetre most már végleg itt az ideje, hogy repüljön a Ghost Games, 4 játék szerintem bőven elég volt ahhoz, hogy számot adjak hozzá nem értésükről. Nem értem, hogy az EA pont őket miért nem küldi el a fenébe?
6.
salaxx
Azért szerintem mint faktor, számoljuk hozzá azokat a usereket, akiknek 2-3 másik játék miatt van origin premier előfizetése és ezt esetleg csak azért próbálta ki az első héten, mert úgyis "ingyen" van. Szerintem ez a faktor még nem játszott az eddigi részeknél (szerintem csak access létezett még akkoriban)
5.
Anti4730
#2: Nem, ebben Mar at van dolgozva az iranyitas, sokkal kevesebb driftelest igenyel. A jatek pedig baromira elvezetes, es hatalmas a terkep is, mindenfele finomsaggal Meg rengeteg autopalyaszakasszal megtoltve. Csak ajanlani tudom.
4.
Shifty
#3: Köszi, javítom :)
3.
Malackutya
El van írva a cikk. Ketszer van a rivals írva a payback pedig kimaradt ;)
2.
HalaMadrid21
#1: Úgy is csak driftelve lehet bevenni a kanyarokat, hogy ha átállítod az irányításban, hogy ne gázpumpálással indítsa el a diftelést hanem a kézifék gombbal? Láttam ilyen beállítást egy videóban.
1.
Sandic1994
Ha be lehetne venni a kanyarokat driftelés nélkül, valamint nem kellene elviselni azokat az idegesítő karaktereket a sztoriban, még akár egész elfogadható lenne.
Ja egy valamit még kifelejtettem, engem az is baromira zavar, hogy ha neki mész egy fának, úgy repül el, mintha papírból lenne, a kocsit meg vissza sem lassítja...
Kicsit az az ember érzése, hogy a mostani 14 év körüli generációt akarták a játékkal megfogni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...