Project Scarlett - nem prioritás a VR

  • Írta: szlav
  • 2019. november 26.
  • Hardver
Érdekes részleteket hintett el Phil Spencer a Project Scarlett kapcsán. Az Xbox elnöke elárulta, hogy a felhasználók nem vágynak több VR-eszközre, így ez nem is lesz különösebb szempont a következő konzolgenerációban a Scarlettet illetően.

A Stevivor interjúja során Phil Spencer elárult néhány lényeges információt a VR-technológia és a Project Scarlett kapcsolatáról - pontosabban szólva annak hiányáról. Az Xbox első számú arca elárulta, hogy a felhasználói visszajelzések szerint a játékosok nem vágynak a VR-ra, arról nem is beszélve, hogy bizonyos szempontból Spencer is problémásnak találja a koncepciót.

"Vannak fenntartásaim a VR-ral kapcsolatban" - mondta az Xbox elnöke. "A virtuális valóság izolálja az embereket, én pedig úgy gondolom, hogy a játékok közösségi, együttes élményként a legjobbak. Igyekszünk azt nyújtani, amit a vásárlóink igényelnek és... senki nem kéri a VR-t. -- A játékosok döntő többsége pontosan tisztában van vele, hogy szeretne-e részt venni a VR-élményben. Ha igen, akkor persze annak is megvan a helye - PC-n és más platformokon szabadon hozzájuthatnak ehhez."

Spencer azt is bevallotta, hogy jelenleg üzleti szempontból sem annyira stabil befektetés a VR-fejlesztés. "Jelenleg senki nem tud eladni sok-sok milliónyi VR-eszközt, habár úgy gondolom, hogy idővel eljutunk majd odáig. Szóval nem, jelenleg ez nem prioritás a Scarlett esetében."

Érdemes megfigyelni, hogy az eddigi tapasztalatok szerint a Sony szöges ellentétben áll Spencer és ezáltal a Microsoft hozzáállásával, hiszen nem elég, hogy a jelenlegi generációban kizárólag a PlayStation szolgáltatott konzolos virtuális valóság-élményt, ehhez számos exkluzív is érkezett. Tavaly márciusban 4,2 millió eladott példánynál járt az eladott PS VR headsetek száma, ami mindenképp számottevő. Habár a japán vállalat ezt egyelőre még nem erősítette meg, valószínűsíthető, hogy a PlayStation 5 sem hagyja majd parlagon ezt a technológiát.

95.
kamgecam
#93: Pron perfomance módban simán futott nekem. CTR-t viszont akkor letöltöm.
94.
Nyarlako
#91: Crash team racingben viszont bármikor benne vagyok.
93.
Nyarlako
#91: Nem, az ingyen hétvégén kiprobaltam. Hulladék ahogy fut, tiszta szegyen az egész.
91.
kamgecam
#89: Szarkazmus volt Te! :) Amm Bo3-at megvetted? Láttam hogy csapatod és jó lenne koopban nyomni. :)
90.
Ultimate
#82: Ja egy idióta által akitől szerencsére hamar megváltak..
89.
Nyarlako
#86: https://www.polygon.com/2013/5/21/4352732/xbox-one-requires-kinect

Ja, nem is úgy volt.
Amúgy meg ki is mondta nekem hogy PS hater vagyok?
Na ki? Te.
88.
Kawada
#87: Az ilyen összeesküvés résszel nem foglalkozom. Bár ha kínai lenne, fondolom ez lenne a "tényállás". Pont annyira tudom elhinni, hogy kamu, mint amennyire lazán ki is néznék ilyesmit belőlük.
87.
Ooorky
Mintha Ballmer nyilatkozott volna valami olyat, hogy a fő cél Kinect-tel a felhasználók megfigyelése, hogy célzott reklámokat toljanak a pofájába az alapján, hogy pl. milyen mezben fifázik.
Ezért dobálták ezerszámra ingyen x360-hoz és tették kötelezővé one-hoz.
86.
kamgecam
85.
Kawada
84.
Nyarlako
#83: A kedvencem az volt hogy kinect nélkül eredetileg nem is működött volna.
Na meg az is okos ötlet volt hogy házon beüli játékot se kell fejleszteni.
Most persze kapaloznak kézzel-lábbal, de itt mutatta meg az Xbox mennyire tartja a saját játékosait és ha kicsit is sikeres valamiben hogy elszalad a Microsofttal a ló.
83.
Kawada
#82: Nem lehetett az a célja... az hogy kötelezően bundle-be bassza az új generációs konzoljával, hogy is lehetett ilyen elképzelése, ugyanmár... ne legyél fanboj...
82.
Nyarlako
#81: Az MS eredeti célja az volt vele a Onehoz.
81.
Ultimate
#80: Nem,veled ellenétben nem vagyok fanboy ha a vr kihúzza rendesen a következő gent tartalommal nyilván nem. De vicces a kettős jércéd amivel a vr-t véded. Mintha a kinect elsődleges feladata az lenne, hogy minden egyes háztartásban ott legyen, és mindenki, minden játékban eltöltött percét a kinecttel töltse.....
80.
Kawada
#79: Semmi mellérizsa, oldalakon keresztül fejtegettem, hogy milyen szempont szerint bukta, és azzal relációban miért sikeresebb a PS VR eddigi karrierje. Te ezt minimálisan se vagy képes elfogadni és megérteni, pedig az általam felhozott érveket részben te magad is leírtad. De rendben. 4 évvel a megjelenése után gyakorlatilag már semmi nem készült rá érdemben, majd a következő generáció konzoljain már a csatlakozási lehetőséget is megszüntették, sikernek nevezhető. Rendben. Legyen így. Nem kötök semmit, kifejtettem ezt a véleményt, amit megcáfoltatok, hogy nettó faszság, hazudok, fanboj vagyok, tudatlan vagyok, de egyébként az általam hozott aspektusokra nem igen reflektáltatok, miért is tennétek, hiszen a szám egyedül amibe tudtok kapaszkodni.

Na de térjünk vissza 3 év múlva. Bár megelőlegezem, hogy HA 10 év múlva is lesz PS VR, de csak 15 millió példányban kelt el addigra összesen, számodra nagyobb siker lesz összességében a kinect, mert több ment el belőle, bármit is kommunikáljon a Sony, vagy bárki. Hiszen egy vr headset elsődleges feladata, hogy minden egyes háztartásban ott legyen, és mindenki, minden játékban eltöltött percét vr-ban töltse.
79.
Ultimate
#78: Te indítottál ezzel a faszsággal és azóta is kötöd.
"A ps vr egy sikertörténet pl. a kinecthez képest. "

Sikertörténetről majd akkor beszéljünk ha nem kaszálják el következő genben és eléri a kinect sikereit. Eddig nem érte, a többi csak mellérizsa.
78.
Ultimate
#77: Másképo gondolni egy dolig. A tényekkel szembehugyozni oldalakon keresztül meg egymásik. Übergiga sikernek sem írta le senki. Kérd. Nem ok nélkül kapod.
77.
Kawada
#74: Semmi mást nem mondok, csak amit te is... csak épp én pusztán a számokra hagyatkozva nem tartom übermegagigasikernek... Hogy a kinect egy kurva jó cucc volt, amit a MS elherdált, nem támogatott hosszú távon, nem jöttek rá megfelelő minőségű és mennyiségű cuccok (ebben lehet nem értünk egyet, mert ugye szerinted tele van jobbnál jobb cuccal). Egy világ leggyorsabban fogyó, legkelendőbb consumer gedzsitje úgy fújt ki lényegében már az X360 generációval együtt, hogy annak a 2. felében jelent meg. Mert abban, hogy a One generációval kifújt és azalatt bukás, azért remélem ezt nem tagadod te sem... Lehet, hogy én túl negatívan látom a kinect teljes életciklusát, és az én nézőpontomban inkább ez az élmény a meghatározó, ez benne van a pakliban. De hogy te pl. messze többet magyarázol bele, mint ami volt, az is biztos... Aztán az okok más kérdés. Ezen valószínű normálisabb hangnemben lehetne vitatkozni, de szerintem nem kockáztatok nagyot ha kijelentem, hogy szerintem egyetértünk abban, hogy ÖSSZESSÉGÉBEN a MS kurvára elbaszta a kinectet... Egyébként pont ekkora húzás volt viszont pozitív értelemben az x360-as bundle, az emlékeim szerint elég jó áron volt.

És ha szabad kérnem. Lehet anyuddal így beszélsz otthon, de próbálj magadra erőltetni valami normális stílust és egy kurva kommentet írj le ezen az oldalon személyeskedés nélkül. Mert továbbra sem érzem, hogy olyan hejjde tudatlan és igaztalan dolgokat mondanék, leszámítva az egy szem szalmaszálatokat, amibe kapaszkodtok, hogy jól fogyott... Ezen kívül, nem érzem, hogy nagyon megcáfoltatok volna, ellenben kapom a "tudatlan" és "fanboy" jelzőket, mert másképp gondolom mint ti.

76.
Ultimate
#75: Hát még bkk-n zötykölődve pötyögni szerk gomb nélkül ugye...
75.
Ultimate
#74: + tele volt jó játékjal

Ja, kölykőlöknek mert partikra. Szeretem mikor kiforgatják a szavaim.:)
74.
Ultimate
#73: És nem rinyáltam hogy szar év volt gaming terén. Egyszer leírtam a véleményem és ennyi. Elenben amit te itt kinecz témakörben előadsz tudatlanul....
73.
Ultimate
#72: Kimaradt hogy ebben a genben.
72.
Kawada
#70: Nincs más ami hasonlót ad? A wii-től jött az "isteni szikra"... Ja, hogy ott van kontroller. Hát igen. De legalább 120 játék jött hozzá 7 év alatt, amiknek a fele éneklős, a másik meg táncolós. És nem kell hozzá egy fél szobát elpakolni, ha kicsi a lakás.

Persze, hogy népszerűbb volt... Tömegcikk, te... A vr nem az. Börtönbe kellene kb. zárni mindenkit, aki gyerek (13+ talán...) fejére headsetet az azon kívül, hogy kipróbálja... Te idény rinyálsz, hogy micsoda szar év volt játékok terén és egy kinectre képes vagy azt mondani, hogy "tele jóféle cuccal"...
71.
Ultimate
Az MS egyébként megint kreténbe tolja. Ha lenne egy kis eszük a VR tudásra is rámennének támogatva a piacon lévő fejeseket. A HL VR simán system seller is lehet, ha AAA címek érkezésével beindulna a VR piac amire van esély a HLVR miatt, az MS megint hátrányba kerül.. A Sony ha kijön rá a HL VR (és jó lesz), kaszálni fog...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...