Tényleg átalakítják az Anthemet

  • Írta: sirdani
  • 2020. február 11.
  • Bejelentés
Pár hónapja már több helyről is hallani lehetett arról, hogy teljes mértékben átalakítják az igencsak félresikerült Anthem világát, most azonban a BioWare egy hivatalos posztban is megerősítette a projektet.

Mint ahogyan arról már mi is beszámoltunk, egy ideje sejthető volt, hogy a BioWare csapata nem hagyja teljes egészében veszni az Anthemet, és megpróbálja majd kijavítani a legsúlyosabb hibáit. A legégetőbb problémákra a tesztünkben mi is felhívtuk a figyelmet; a játékban kevés volt a tartalom, rosszul skálázták a lootrendszert, repetitívek voltak a küldetések, és még a történetvezetés sem volt mindig a helyzet magaslatán.

A BioWare friss posztja szerint a következő hónapokban annak a hosszútávú projektnek szentelik majd az idejüket, hogy újragondolják és átalakítsák a játék által kínált élményt, izgalmasabb kihívásokkal, érdekesebb feladatokkal és kielégítőbb jutalmakkal próbálják majd meg felvértezni az alkotást, miközben a repülés és a harc eredeti stílusát megőrzik.

Amíg el nem készül a rajongók által csak Anthem 2.0-nak nevezett javított verzió, addig marad a jelenlegi Anthem, amihez az ígéretek szerint azért elvétve még érkeznek majd újdonságok. Bár a februárig fennhagyott karácsonyi díszek után azért erre nem vennénk mérget…

Ezek is érdekelhetnek

14.
Ultimate
#10: Az, de látom neked tényleg divat mindig fullba tolni...
13.
delphijos
#12: Még az is aki nem várta. :) A csapból is ez folyt
12.
0Hagyma0
#10: Ha egy kicsit is figyelted akkor a fórumokat, láthattad, hogy nagyon várták az emberek a játékot. A játék pont azért lett akkora csalódás, mert a játékosok sokan megvették, és nem lett jó...
11.
Kawada
#10: Lévén, hogy az aktív fejlesztés 1,5 év volt, nem volt eszement költségvetése. Rég lenyilatkozta az EA, hogy anyagilag sikeres volt. Az első hónapban termelt 100 millió dollárt.
10.
GAMEROD
#9: Az, kasszasiker esetleg akkor ha 0 dollár volt a fejlesztési költség.
9.
Ultimate
#8: Te imádod zsinórba tolni a baromságokat? Tavaly is tele volt az év AAA játékokkal...
És hiába nem hozta az EA elvárásait ígyis kasszasiker lett. Pont a témája miatt....

Szerk.: Októberig volt 5-ik egész évben, utána hátrébb szorult.
Csak az első hónapokban nem hozta amit az EA várt hála a gyenge tartalomnak és problémáknak.
8.
GAMEROD
#7: Gondolom azért az 5-ik legjobban fogyó játék, mert kb. 5 darab AAA cím jelent meg tavaly. De ebben is kételkedek, mert tele volt minden azzal hogy még a töredékét se hozzák az eladások az elvárásoknak.
7.
Ultimate
#6: Azért lett az 5-ik legjobban fogyó játék 2019-ben mert a témája nem érdekli az embereket...Ja...:D
A gameplay van cefetül elszúrva illetve a tartalom. A népeket a téma igenis érdekelte és rá is repültek nem kevesen. Ha egy játéknak a témája eleve nem érdekel nem veszem meg....
6.
GAMEROD
Ezen a játékon nincs mit kijavítani, mert maga a témája nem érdekli az embereket. Technikailag semmi probléma vele. Normális Mass Effect-et, esetleg Dragon Age-t vár a jónép a Bioware-től, egyébre nem kíváncsiak.
5.
SLi
#1: neked ment volna az előző
4.
SLi
"töltőképernyők mennyiségét pedig redukálják mondjuk 80%-al"
erre kb 0 esély van
"Plusz a BW egykoron a kedvenc fejlesztőcégem volt"
nekem is de ez már nem az a bw sajnos
https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964
iszonyat hosszú de nagyon tanulságos cikk, egészen hajmeresztő dolgok vannak benne
a BW leépülésére nagyon jó sorozat van a yt-on Raycevicktől, végig megy az egyes ME játékok fejlesztésén stb.
https://www.youtube.com/watch?v=rLvMieeVGm0
3.
Aanash
Még a végén igazuk lesz abban, hogy 10 évre terveztek a játékkal.
Addigra jó lesz.
2.
mdr88
Én imádnám, ha minden olyan szép és jó lenne, mint anno az első E3 demóban mutatták. Sajnos a BioWare-nek köze sincs ehhez a műfajhoz, amivel nem lett volna alapvetően baj, csak hát mint tudjuk az idő szorításában teljesen elvesztették a fonalat a srácok. Mi tenné jobbá? Több és változatosabb loot, ÉLŐVILÁG, nagyobb és több klímát felvonultató térkép (akár egy külön víz alatti várossal), SOKKAL SOKKAL SOKKAL KEVESEBB GRIND!!! Na persze ez utóbbi sem zavarna annyira, hogy ha nem folyton ugyan azt a pár küldetést kellene rongyosra hajtani. Remélem a srácok tényleg odateszik magukat és talán jövőre láthatunk is valamit ebből az egészből.
1.
kryszisz
Ha valóban a JÓ irányba alakítgatják, és pakolnak bele mondjuk egy Division 2 mennyiségű tartalmat, a töltőképernyők mennyiségét pedig redukálják mondjuk 80%-al, akkor mindenképp adni fogok neki egy esélyt, mert a repkedés mechanika, gunplay, meg maga a világ (az ürességen túl) amúgy jó volt. Plusz a BW egykoron a kedvenc fejlesztőcégem volt, így már csak a régi idők emlékére is megérdemlik, hogy visszanézzek rá. Ha nem csesznek el nagyjából mindent megint persze.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...