Ígéretes soulslike-nak tűnik a Mortal Shell

  • Írta: fojesz
  • 2020. április 2.
  • Bejelentés
Ritka, hogy egy játékbejelentést bolondok napjára időzítenek, a Playstack és a Cold Symmetry azonban mit sem törődve a tradíciókkal, tegnap jelentette be a Mortal Shell című soulslike-ját.

A korábban Dungeonhaven munkacímen futott Mortal Shell PC-re, PS4-re és Xbox One-ra készül, a megjelenése pedig az idei év harmadik negyedében várható. A Cold Symmetry munkája minden szempontból ambiciózus vállalkozásnak tűnik: a csapat magja mindössze 15 főből áll, igaz, ők korábban számos másik AAA-kategóriás játékon dolgoztak, nem véletlen hát, hogy az eddigi látnivalójuk alapján a soulslike-juk is rendkívül ígéretesnek tűnik.

Merthogy a Mortal Shell le sem tagadhatná, hogy melyik zsánert erősíti. A játék egyetlen ponton csavar igazán a nagy öregek játékmenetéhez képest, itt ugyanis elfoglalhatjuk a legyőzött ellenfelek "burkát", amivel újabb képességekre és fegyverfejlesztésekre tehetünk szert. A harcok természetesen itt is odafigyelést és taktikus hozzáállást követelnek meg a játékosoktól, ezekkel a burkokkal viszont több játékstílust is kipróbálhatunk, hogy kiderítsük, melyik passzol hozzánk a legjobban, illetve melyik a leghatékonyabb egy-egy ellenfél ellen.

 
18.
Őrnagy
#8: Fú, ez az előzetes odabasz.
Pedig a fantasy témától én sem vagyok elájulva általában.
17.
DragonBleacPiece
bennem okozott egy olyan dolgot annó a demons souls (de amúgyis hajlamos vagyok ilyen beidegződésekre) hogy megutáltatta velem az állítható nehézséget. valahogy azokat a játékokat szeretem, amiben nincsenek nehézségi fokozatok, hanem pl saját magamnak tehetem egy döntéssel könnyebbé vagy nehezebbé (pl egy kevésbé erős fegyver vagy build használatával) nem tetszik hogy ott a lehetőség a normal, vagy easy módra, olyan kakinak érzem magam tőle :D kivéve pl a pókemberben, mert ott máshogy vannak elnevezve (friendly neighbourhood, ultimate stb) és ott úgy játszottam, hogy a toby maguires jelmezhez a legnehezebb módot rakom be (mert ő is annó a filmekben sokat szenvedett), az advanced suithoz a legkönnyebbet (mert ott mikorra azt megszerzed, bár baromi upgradelt vagy, és tényleg 1-2 ütés lenne a valóságban is egy enemy) húhh remélem valaki megérti mit szeretnék kifejezni :D
16.
Dízel
#8: Lehet mástémához is nyúlni, de azt ahogy a from software csinalja azt nehéz überelni. Olyan lore-t és vilagot alkottak ami nagyon kevés játéknak sikerült. Ehhez hozzájön az a fajta játékmechanika ami elképesztő, ott van még a dizájn, a helyszínek megtervezése, a rengeteg fegyver+mindegyiken extra képesség, fejlődési rendszer, a zene az viszi a hátán az egészet. Az egész annyira igényes, hogy aki beleszeret egy Dark Souls-ba onnantól egy átlagos játék nem fogja kielégíteni a vágyait. A fantasy része meg adott, mert ott tudja szabadjára engedni a fantáziáját ez a fejlesztő csapat, akik szerintem egy másik bolygóról származnak.
15.
br1Koo
#13: Nem azt mondják rájuk hogy Souls klónok, hanem hogy soulslike-ok. Én örülök neki hogy sikerült valamit elindítani a souls gamekkel. Játékokat amik merik komolyan venni magukat, amik érettek és régivágásúak.
14.
godach
#12: Nekem egy Dragon Age pont nehezebb volt, mint egy Blasphemous vagy Surge.
És most nem azt mondom hogy rossz, csak másféle koncentrációt igényel, amit sajna el kell ismernem hogy kevés vagyok hozzá.
13.
darksiders19873
#12: Nem volt rossz game. De az hogy már mindenre(már jóval megjelenés előtt is) rásütik hogy dárkszósz klón, az már kicsit gáz!
12.
Neotechtr
#10: Pont azért nem érdekel. Jól néz ki ez is, meg minden. De játsszon vele az, akinek 6 anyja van.
11.
Ganzer
#9: Na azt nagyon csípném.
10.
darksiders19873
Manapság már minden játék soulslike!
9.
Nyarlako
#8: Warhammer 40k mocskosul adná magát hozzá.
8.
godach
Nagyon meglincselnének, ha csak kicsit panaszkodósan megkérdezném, miért kell annyira a fantasy vonalhoz ragaszkodni ilyen téren ebbe a stísuban?
A The Surge baromi jó. Lehetne vámpírvadászos vagy Onimusha 3 feeling, napjainkban. Vagy valami mechás cucc, de simán el tudnék viselni egy soulsborne resident evilt-t vagy ha még is akarom magyarázni miért éled újra akkor silent hill-t.
Végülis bármiből lehetne nagyon jó játékot faragni, amiben van közelharc. Lás Fallen Order?.
6.
DragonBleacPiece
#5: te meghaltál egyáltalán benne egyszer is?
5.
Nyarlako
#4: Nekem az unalmas és jellegtelen pályatervezes és dizájn
4.
DragonBleacPiece
#3: yup, főleg idegesítő volt mikor mozogsz a waifuval, és előrébbcsúszik
3.
Nyarlako
#2: Annál azért csak jobb lesz, sajnos szerintem nagyon felejthető lett a CV.
2.
DragonBleacPiece
szerintem is, és a képességlopás is ötletesnek tűnik, mint a code veinben a sokféle blood code
1.
Ganzer
Ez így első ránézésre baromi vagány. Kíváncsi leszek rá, a hangulata nagyon bejön.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...